Black Kardeşi Olmak

102 5 0
                                    

Sirius ve Regulus Black'in küçük kız kardeşi olmak !
uyarılar; küfür, kötü ailelerden bahsetme, fem!reader

❥Tamam önce ilk şey ile başlayalım: bu çocuklar sana karşı çok korumacı

Sirius'un iddia ettiği gibi bu onların ağabey hakları🤔

Zorba bir şekilde değil ama
…çoğunlukla gibi, orada burada tuhaf olaylar dışında, randevuya çıkmanıza aldırmıyorlar.(Bir zahmet)

Ama birinin seninle uğraşmayı düşündüğü an? Onlar için bitti😏

Çünkü uğraşmaları gereken sadece Regulus ve sirius değil, ohh hayır!
Ayrıca cevap vermeleri gereken Remus, James ve Peter var.

Kimse küçük kız kardeşiyle uğraşamaz
bu yüzden hogwarts'ta geçirdiğiniz süre boyunca yalnız kaldığınızı söylemek oldukça doğru.

❥Ama gelelim her bir kardeşle ilişkinize girelim mi?

❥ Sirius ile başlayalım!

❥Sirius kesinlikle seninle durmadan dalga geçen ağabeydir.

Aşk bitti, o yüzden diyor
hep “ben büyüğüm!” lafını kullanır. Argümanla ilgili olsun ya da olmasın her şey için mazeret.
"Uh, biliyorsun gerçekten y/n yapabilseydim, ama ben en yaşlısıyım." "Sirius. Bunun bana çatal vermekle ne alakası var?"
Ayrıca senin ne kadar genç olduğunla ilgili şakalar yapacak
Arada sadece üç yaş var ama bunun onu durduracağını gerçekten düşünüyor musun? Tabii ki değil
james Seks şakası yapacak ve Sirius kulaklarını kapatacak ve odada "masum kulaklar" olduğu konusunda ısrar edecek.
Canını sıkarak ona saldırmana yol açıyor
❥Sen ve Sirius bazı yönlerden oldukça benzersiniz

Demek istediğim, müzik zevkinizin kesinlikle albümlerle bazı bağları olurdu, sirius annenizi gıdıklamak istediğinde asi bir şekilde Grimmauld Place'in koridorlarını patlatırdı.
ve kesinlikle moda anlayışınız üzerinde en azından küçük bir etki var
deri ceketini çalmana o kadar alıştı ki, eğer kaybolursa, doğrudan sana gelir.
ve yüzüklerinden bazıları kesinlikle senin elinde olacak
canını sıkıyormuş gibi yapacak, ama gerçekten umursayamıyordu.
❥Sizi özellikle anne babanızdan korumak için elinden gelen her şeyi yapacaktır.

Herhangi bir sert sözün ağırlığını ya da herhangi bir şeyin suçunu üstlenecek, hatalı olmasa bile
sinirlendiklerinde seni mümkün olduğunca onlardan korumaya çalışır
sirius kardeşleri için her şeyi üstlenen 'güçlü ağabey' olmaya çalışıyor
bu yüzden lütfen, lütfen elinden geldiğince onu teselli et, çünkü ne kadar gizlerse gizlesin, bu ona zarar veriyor.
❥ regulus'a geçmek

❥regulus, ne zaman sohbet etmeye ihtiyacın olursa yanına gittiğin kardeşindir.

sirius bunun için iyi değil, hayır
ama eğer bir şey canını sıkıyorsa, sirius bir çözüm bulmaya atlarken, reggie sana sadece rahatlık ve arkadaşlık teklif edecek.
bir cevabın ya da bir şeyleri çözmenin bir yolunun olmasına gerek yok
sadece konuşmana izin verecek ve sana yanında olduğunu gösterecek, sana umursadığını gösterecek
çoğu zaman reggie ile konuştuktan sonra, en sevdiğin atıştırmalık o gecenin ilerleyen saatlerinde yurt odanda ortaya çıkıyor, ancak oraya nasıl geldikleri hakkında hiçbir fikri olmadığını iddia ediyor.
❥Eğer ders çalışman gerekiyorsa regulus gitmek istediğin kardeşindir.

Onunla kütüphanede birçok gece geçirdiniz, elinizdeki her makaleyi gözden geçirdiniz.
hafızasını tazeleyeceğini söyleyerek kendi işinizde size yardım edecek
"regi. bu dördüncü yıl kehanet ödevi. senin iksir denemeni yapıyor olman gerekiyordu." "Evet? Şey, aslında dördüncü yıl kehanetini gözden geçirmem gerekiyor, o yüzden geç."
❥ ve tabiki çapulcular seni seviyor

seni kendilerinden biri olarak görüyorlar
artık sen de onların ablasısın, istesen de istemesen de
❥ Remus, arkadaşlarının tuhaflıklarına sık sık oturup gözlerini devirir, ikiniz de gizlice eğlenirsiniz ama itiraf etmeye istekli değilsinizdir.

"kardeşin bir sürtük, y/n." "İnan bana, biliyorum." "seni duyabiliyorum !"
yağmacı şakalarından biri sırasında yanlış yerde yakalanırsanız, ikinizi de beladan kurtarmakta çok iyidir.
❥James kesinlikle sana tapıyor

sana sirius ve regulus'un kız kardeşi değilmişsin gibi davranıyor
her zaman seni kontrol etmek, ödevin için sana yardım etmek ya da her neyse
zaten oynamadıysan sana quidditch öğretmek için can atıyor
evinize bağlı olarak, eğer bir gryffindor iseniz, o kaptan olduğunda quidditch takımına kolayca girersiniz.
Eğer başka bir evdeyseniz, ikinizin arasında kesinlikle eğlenceli bir rekabet vardır.
❥ ve Peter, kalbini kutsasın, senin için mutlak bir sevgili

Başka bir sınıfa girmeden önce size çabucak gülümseyecek zamanı olsa bile, sizi koridorlarda gördüğünde her zaman sizinle sohbet ettiğinden emin olur.
aynı zamanda kardeşlerin hakkında sahip olduğun utanç verici hikayeleri paylaşman için sana yalvaran da o.
ve Emma Vanity'nin yule balosunda Sirius'un yüzüne bir içki fırlattığı zamanki gibi komik hikayelerinden payını sana vermekten çok mutlu.
❥Genel olarak, kardeşleriniz size her şeyden çok tapıyor ve hepinizin harika bir ilişkisi var.

Sadece iki biyolojik kardeşin olmasına rağmen, sanki beş tane var gibi geliyor

Marauders Headcanon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin