Noaptea trecută am avut primul vis cu tine, după o perioadă îndelungată. Nu înțeleg de ce ai revenit în mintea mea după atata timp. Jur că am încercat totul pentru a estompa portretul tău din minte, cât și din inimă. Am scris până și aceste scrisori de eliberare. Totul decurgea de minune, crede-mă. Dar, noaptea trecută, micile perle maronii ale ochilor tăi mi-au acaparat rațiunea, mi-au invadat tărâmul viselor. Nu te-a învățat nimeni că nu e frumos să intri în casa unui strain fară permisiune? Da, pentru tine sunt doar o straină, un alt chip în mulțime.
Știi, dacă gândesc mai clar...poate visul mi-a prins bine. Tu erai cel ce mă căuta necontenit, încerca să-mi caștige atenția și...cel care s-a îndrăgostit de mine. Roata s-a întors, din păcate pentru tine. Eu nu mai eram așa interesată, te dădusem uitării și tu ai apărut neanunțat în viața mea din nou. Poate acesta a fost un semn că încep să-mi revin, că rănile mi se vindecă, iar tu începi să vezi realitatea. Nu o să mă mai gandesc la tine, mă auzi?!
Incerc să mă încurajez, să-mi adun toate forțele pentru a scăpa de fantasma ta ademenitoare și ucigătoare. Mă consumi pe interior, imaginea zâmbetului tău îmi arde pântecele. Ești ca jarul încins. Ești ca o bombă, iar eu sunt fitilul. Am să mă opresc înainte să explodez. Culmea este că tu nu îmi faci nimic...Eu mă torturez, conturându-ți trupul lângă al meu, buzele trandafirii asupra alor mele, palmele fine masându-mi coapsele tremurânde. Trezești în mine senzații unice, plăceri la superlativ, fără însă a mă atinge. E totul în închipuirea mea. Sau tu ești un vrăjitor al naibii de talentat. Inclin spre prima variantă, totuși.
In fine, o să clarific totul când te voi revedea. Mă crezi că îmi doresc din tot sufletul să nu mai simt nimic când voi da ochii cu tine, după atâta timp? Aș vrea să văd un simplu om, un strain, pe care îl voi ocoli și-mi voi continua drumul. Voi încerca să te privesc în ochi, fară pic de teamă, demonstrându-mi că fluturii au zburat spre altă floare. Dacă voi reuși, voi fi cea mai fericită. Dacă nu, iadul va continua...
CITEȘTI
Scrisori către suflet...
Short StoryUn zâmbet schițat, O privire deșartă, O atingere caldă, A fost de-ajuns ca-n mrejele-i întunecate, Un înger inocent să cadă... Intrați în lumea sufletului meu, regăsiți-vă și căutați să vă îndreptați. M-am inspirat din romanul "40 de zile" de Chris...