S01E22 - Már rég nem helyes

583 16 0
                                    

Csak az indokolt féltékenység sértő. Az indokolatlan hízelgő.

-Kner Izidor

Katherine tőle megszokott lendülettel lépett fel a repülőre, táskáját pedig ledobta az egyik ülésre. Bár Morgan pont vele szemben ült, még is ő volt az utolsó, aki felpillantott rá aktájából. Míg a többiek üdvözölték, addig ő végig vezette tekintetét a nőn, aki most teljesen másként festett, mint ahogy általában szokott. Szűk farmer helyett, most egy bő, szürke mackó nadrágot viselt, magassarkú helyett tornacipőt, felső testét pedig egy csomóra kötött egyetemi póló fedte. Hosszú fekete haja egyszerű kontyba volt kötve, még szemei előtt ott csücsült fehér szemüvege. Derek ajkai elnyíltak, még sosem látta ilyen gyönyörűnek a nőt.

-Egyébként -Törte meg a csendet Kat, miután lehuppan szokásosan Morgan mellé.Combjaik össze símúltak, amit a lány észre sem vett, de Dereknek azonnal feltűnt és késztetést érzett rá, hogy tenyerét rásimítsa, de nem tette, mert nem tehette.  -Az FBI kifizeti helyettem a büntetéseket?

-Hány szabályt szegtél meg? -Kérdezett vissza Hotch, visszafojtott mosollyal arcán.

-3 piros meg asszem' 2 trafi. -Rántotta meg vállait vigyorogva, Aaron pedig csak megrázta fejét. Menthetetlen.

JJ átnyújtotta az újonnan érkezőknek a fennmaradó aktát, majd Kat amilyen nagy lendülettel nyitotta ki, olyannal naggyal csukta is össze.

-Inkább csak beszéljetek, most ettem. -Biccentett, mire a csapat elkezdte őt beavatni a részletekbe. -Szóval -Kezdte összesíteni a rázúdított információ halmazt. -Van hét halottunk két nap alatt látható indíték nélkül?

-Pontosan. -Sóhajtott fel Jennifer.

-Garcia dolgozik az áldozatok hátterén, de egyenlőre még semmi. -Rázta meg fejét hitetlenül Derek.

-Biztosan férfi, nő ilyet nem csinál. -Szólalt fel Emily a fotókat tanulmányozva.

-Egyetértek. -Helyeselt Aaron. -45-55 között.

-Garcia nézzen utána a hasonló bűntetteknek, biztosan nem most kezdte. -Jelentette ki Rossi.

-Katherine, Reid ti mentek a kapitányságra, -Kezdte el kiosztani Hotch a feladatokat leszállás közben. -Emily, Dave ti a halottkémhez, Derek te találkozol Wilson nyomozóval az első helyszínen, JJ és én a másodikra megyünk.

A csapatot a megbeszéltekhez illően 4 fekete kormányzati SUV várta a reptéren. Kat lelkesen huppant be az egyikbe Spencerrel oldalán, hogy elindulhassanak a kapitányságra.
Tíz perc múlva táskájukkal oldalukon léptek be a hatalmas üveg ajtón. Egy nagy darab, zömök fickó sietett feléjük, mire a nő illedelmesen kezét nyújtott.

-Bundy ügynök vagyok. -Mutatkozott be. -A kollégám Dr. Reid.-Neve hallatán Spencer esetlenül intett egyet.

-Nem szeretnék kellemetlenkedni -Húzta el a száját a kapitány. -De mikor azt mondták jön a VKE, nem két gyerekre számítottam. -Vakarta meg zavartan a tarkóját, mire Kat kelletlenül felnevetett.

-Rossi és Prentiss ügynökök a halottkémhez mentek, Morgan ügynök az első helyszínre, Hotchner és Jareau ügynökök pedig a másodikra. -Sorolta fel Reid ki merre ment, a rendőr arca pedig ellazult.

-Elmegyek átöltözök. -Hajolt közelebb Spencehez Katherine, miután bevezették őket átmeneti irodájukba. Kat táskáját felkapva indult el a mosdó felé, ahol felhúzta fekete farmerét, fehér ingével, haját pedig szoros lófarokba kötötte. Magabiztosan lépdelt vissza a tárgyaló felé, ahol már Morgan is jelen volt egy magas szöszi társaságában. Éppen összenevettek valamin, a nő pedig a srác felkarjára vezette ujjait. Ha nem veszed le onnan de nagyon gyorsan a kezed, eltöröm. Szisszent fel magában Katherine, majd még jobban kihúzta hátát úgy lépett közéjük.

behind closed doors // Derek MorganWhere stories live. Discover now