Akik képesek az új helyzethez alkalmazkodni, mindig tovább jutnak.
Vera Peiffer
Katherine magabiztosan lépett be az FBI Washingtoni kirendeltségének irodájába, s automatikusan indult Booth irodájába. Seeley és Charlie, Kat édesapja együtt szolgáltak Irakban, így ismeretségük, sokkal inkább barátság volt, mint sima munkakapcsolat. Az emeleten aprót kopogott az ajtófélfán, hogy beinvitáltassa magát, aztán vigyorogva dugta be rajta kobakját. Az ügynök nem volt egyedül, mégis azonnal felpattant, mikor meglátta a nőt.
-Nézzenek oda! Katherine! -Tárta szét karjait lelkesen, majd szoros ölelésbe húzta.
-Seeley! -Tolta el magától a férfit, hogy alaposan végigmérje. Már régen nem találkoztak személyesen, jó volt viszont látni a férfit csak sajnálta, hogy ilyen alkalomból.
-Ne hívj így. -Teremtette le, de nem sokáig akadt fent rajta. Vidáman fordult az irodában várakozó srác felé, aki Katet valamiért nagyon Spencerre emlékeztette. -Ő Sweets az agy turkász! -Mutatott lazán a férfira, aki a megnevezés hallatán megforgatta szemeit.
-Profilokat készítek! -Vágta rá kapásból sértetten, mintha azt rendszeresen gyakorolná, de aztán figyelmen kívül hagyva kollégáját nyújtott kezet a nőnek. -Dr. Lance Sweets.
-Katherine Bundy. -Rázta meg tenyerét udvariasan. Flancolhatott volna a különleges ügynök jelzővel, vagy hozzá tehette volna az Isobelle Hotchner -t is, de inkább nem tette. Nevére azonban férfi láthatólag meglepődött, majd sokat sejtően bólintott egyet. Valószínűleg a pszichológus bukott elő belőle és fejében ennek lehetőségeit latolgatta.
-Booth és Bundy.
-Mit akarsz ezzel mondani? -Fűzte keresztbe karjait az előbb említett férfi. Seeley Kattel ellentétben, nem szerette, ha emlékeztetik felmenőjére, de ez az FBI-nál ez azért mindennapos dolog volt, pláne mióta az összeesküvés mániás agyas és a pszicho doki is a mindennapjai részévé váltak -Mindegy induljunk.
-Vezethetek? -Csillantak fel a nő szemei egy pillanatra meglátva a kulcsokat, de a főnök olyan magabiztosan vágta rá a nemet, hogy abban a másodpercben eldöntötte a következő pár napban meg sem fogja próbálni megkérdezni többet.
Az út Booth és Katherine beszélgetésétől zengett, amit Sweets jó pszichológushoz mérten kihallhatott. Próbálta elemezgetni a nőt, de igazából semmi olyat nem tudott meg, ami ne lenne nyilvánvaló vagy nem lenne megtalálható az aktájában, mert természetesen azt is átolvasta. Katherine aktájának egy része zárolva volt, ami felettébb foglalkoztatta a férfi kíváncsi fantáziáját.
-Vigyázz agyasok. -Suttogta fülébe a jobbján álló rangidős, mielőtt felléptek volna a csontvázak mellé az emelvényre. Kat munkája során látott már cifrább dolgokat, így az a pár csont, amik egykor még emberek voltak, nem igazán hatották meg gyomrát. -Agyasok bemutatom Bundy ügynököt. -Mutatott az említettre, így szinte mindenki rákapta tekintetét.
-Katherine! -Tárta szét karjait vigyorogva legelőször Camille, hogy szorosan megölelgethesse a nőt. Régen nagyon jóban voltak, Cam akkor volt halottkém New Yorkban, mikor Kat az ottani irodában dolgozott, így útjaik gyakran keresztezték egymást.
-Nézzenek oda a Bundy család üdvöskéje, úgy látom nem lett belőled sem jogász sem pszichológus. -Kuncogott fel Jack, mielőtt megölelte volna a nőt. Hodginsék és Linda régi jó barátok voltak, anno rengeteg befektetésük is volt együtt, mielőtt a férfi el nem vesztette volna a család pénzét. Kat és Jack pedig csak ritkán találkoztak, mégis jó kapcsolatot ápoltak egymással.
YOU ARE READING
behind closed doors // Derek Morgan
RomanceKarherine Bundy fiatal és tehetséges FBI ügynök, aki azért költözik vissza Quanticoba, hogy csatlakozzon a VKE csapatához és tudásával hozzájáruljon az egység sikeréhez. Ugyanakkor úgy tűnik ez a meló egészen mást is tartogat a fiatal ügynöknő számá...