"Minden boldog csók méreg!"
Egressy Zoltán
Derek arra ébredt, hogy nem tud megfordulni és súly nehezedik mellkasára. Hirtelen nem tudta mi történhetett, de aztán villámcsapásként ütött belé a felismerés.
Szent Isten lefeküdtünk Katherineel.
És jó volt.
Cseszettül.Morgan lassan nyitotta ki szemeit, úgy térképezte fel az elé terülő látványt. Kat szorosan oldalához simult, jobb karját pedig átvezette mellkasán. A vékony takaró derekukig csúszott, azzal feltárva felsőtestüket. A férfi teljesen meztelen volt, ellentétben a nővel, aki fekete pólót viselt.
Derek fekete pólóját.
Vigyorogva nyomott egy puszit a lány kósza tincsei közé, mire mocorogni kezdett. Kis idő múlva Katherine felmordult és még közelebb fészkelte magát a sráchoz, aki cserébe haját cirógatta.
Morgan az órára pillantott. 5:49. Csalódottan elhúzta ajkait, mert már nem sokáig élvezheti a látványt, rövidesen kelni kell.-Mennyi az idő? -Dünnyögte Kat a férfi mellkasába, miközben forró lehelte szinte égette a bőrét.
-Lassan hat. -Suttogta -Mikor öltöztél fel? -Kérdezte vissza fojtott mosollyal száján. Amikor este elaludtak csupaszon érezhette karjai között, ami valahogy sokkal jobban ínyére volt.
-Amikor fáztam. -Jelentette ki lazán, majd határa fordult. Gondolati összevissza cikáztak, mialatt a koszos fehér falat bámulta.
Mi a frászt csináltam?
Derek fészkelődni kezdett mellette, könyökén támaszkodva hajolt a lány felé, ujjával végig siklott álla vonalán.
-Nem mentél el? -Kérdezte döbbenten. Katherine felkuncogott és úgy helyezkedett hogy szembe kerüljön a férfivel.
-Eszem ágában sem volt. -Igazából már úgy is mindegy. Tette hozzá magában.
Morgan ezerwattos vigyorra húzta ajkait, aztán lazán lehajolt egy csókért. Meglepte a lányt, szinte elfelejtett vissza csókolni, de végül megtette. Újra ő volt alul, miközben a hatalmas tenyereket már a pólója alatt érezte. Mindketten elmosolyodtak, a puha érintésre pedig felsóhajtott. Nem tudta titkolni, hogy megőrül sőt teljesen elveszti fejét attól, amit a férfi csinál és igazából nem is akarta. Hátra billentette kobakját, hogy Derek hozzá férhessen nyakához, de akkor..Kopogtak
-Basszameg. -Szisszent fel a férfi, de egyenlőre nem gördült le kollégájáról,remélte, hogy megunja és elmegy a zavaró tényező.
-Derek, JJ vagyok. -Hallatszott az ajtó másik oldaláról, mire mindkettőjük szeme elkerekedett. A fenébe! -Fent vagy?
Az említett nem válaszolt, ráadásul tenyerével betapasztotta az alatta fekvő száját is, reménykedett benne, hogy válasz hiányában Jennifer megunja, de hangja újra megszólalt.
-Hotch kereste Katet. -Vette vissza a hangját, de így is pontosan hallották. Összenéztek, a nő élete lepergett szeme előtt.
-Basszameg -Ezúttal a nő szisszent fel és egyszerűen kigurult a férfi alól. Morgan is összeszedte magát és hitetlenkedve, de a lehető leggyorsabban felkapta nadrágját. Miután Kat meggyőződött, hogy kész vannak kinyitotta az ajtót. JJ még mindig ott ált és eltátotta száját.
-Annyira tudtam! -Csattant fel kuncogva, láthatólag szórakoztatta a helyzet. -Legközelebb halkabban. -Tette hozzá teljesen lazán. Kat azonnal Derekre kapta tekintetét, aki csak megcsóválta fejét. Te voltál is hangos bébi. Gondolatára elmosolyodott, de inkább nem fűzött hozzá hangosan semmit. Katherine valószínűleg megölné.-Viccelek csak. -Vigyorodott el újból Jennifer, mire mindkettőjük szívéről legurult a kő. Csoda, hogy le nem szakadtak.
-Mit akart Aaron? -Kérdezett rá az eredeti témára, éppen elég volt ennyi a kellemetlen beszélgetésekből.
-Van még 2 áldozat, ki akart vinni magával, de azt mondtam még alszol. -Hadarta gyorsan a szöszi, majd el is indult szobájába.
-JJ! -Kiáltott utána, nevére a nő visszafordult és megtámaszkodott szobája ajtajában. -Jövök egyel! -Hálálkodott szívre tett kézzel, Jennifer csak elmosolyodott.
-Te fizeted a reggelit. -Kacsintott, majd becsukta maga mögött az ajtót.
-Azt hittem velem reggelizel. -Morgan lépett mögé, karjait dereka köré fonta, szavait pedig nyakhajlatába duruzsolta. Kat összerezzent az érintésére, szemeit lehunyva mélyen fújta ki a levegőt.
Miért ilyen jó érzés, ami ennyire nem helyes?
-JJ. Félbeszakított. Valamit.. -Szavanként suttogta bőrére, miközben minden szó apró csókot hagyott maga után.
-Derek.. -Pusmogta maga elé. -Vár a munka. -Mély lélegzetet vett, hogy lenyugtathassa testét, de igazából nem sikerült. -Vissza osonok a szobámba. -Jelentette ki, majd kitért a srác karjai közül, hogy összeszedhesse cuccait. Derek búsan követte a nőt szemeivel. Az előző éjszaka vajon semmit nem jelentett?
-Hé! -Kapta el csuklóját mielőtt kinyithatta volna az ajtót. Katherine meglepődött, szinte a férfi mellkasának csapódott. -Mondj valamit mielőtt elmész. -Könyörgően pislogott a karjai között tartott nőre, aki csak halványan elmosolyodott.
-Nem megyek el. -Rázta meg fejét. -Csak átmegyek,-Biccentett a szomszédos szoba felé. - lent találkozunk. -Közelebb lépett, hogy egy puszit nyomhasson arcára.
Derek végignézte, ahogy Kat kisétál szobájából, majd gyorsan elment zuhanyozni. Szüksége volt egy jéghideg fürdőre, hogy rendezhesse fejét, de főként testét. Bundy is így tett, végigfolyatta magán a vizet, majd kissé felfrissülve lépett ki zuhany alól, bár érzésein nem segített. Mivel eredetileg hétvégézni indult, fekete helyett halványkék farmert húzott és egy krémszínű pulóvert. A nap a lassan télbeforduló idő ellenére is lelkesen sütött, így hajába tűzte a márkás napszemüvegét. Smink nélkül lépett ki a folyosóra, ahol szembe találta magát Reiddel, aki világos kék csíkos inget viselt, nyakkendővel és mellénnyel. Elegánsan festett, amit a nő meg is jegyezett. Spencer megköszönte a bókot, majd mindketten a mögöttük kinyíló ajtóra emelték tekintetük. Morgan lépett ki rajta, fekete farmerben, pólóban és bőrdzsekiben. Katherine látványára beharapta alsó ajkait, amit nyilván Derek is észrevett és felnevetett. A doki értetlenül rázta meg fejét, miközben együtt sétáltak a lift felé.
A többiek már az előtérben vártak rájuk. Még a szöszi nyomozó is, akinek szemei azonnal felcsillantak a csoki ügynök láttán. Az említett végigsimított Kat derekán jelezve, hogy holt vágány, de úgy tűnt nem vette a lapot. Spenc, JJ és Emily közé lépett, és azonnal beszélgetni kezdtek, még Bundy megkerülve Rossit, Aaron mellé ballagott.
-Mikor keltél? -Kérdezett rá Hotch. A lány számított rá és már a pontos hazugságot is kitalálta. Rosszul érezte magát, hogy ilyenre folyamodik, de nem szerette volna megharagítani főnökét.
-Hat körül. -Ez végül is nem hazugság. Nagybátyja bólintott egyet, mást mondani sem tudott volna, mert a szöszi beszélni kezdett. Hogy is hívják? Tesla? Tessa? Tekla! De nem biztos.
-Morgan, akkor te mész Wilson nyomozóval. -Jelentette ki Hotch, a nyomozó eszmefuttatása után. Most az komoly Aaron? Kat idegesen forgatta szemét, de nem szólt semmit. Hülye lett volna, így halkan duzzogva ült be JJ-vel és Prentissel a kormányzati kocsiba, úton a kapitányságra. Együtt a csajok vagy mi.
-Na milyen volt az éjszaka?-Nevetett fel Emily a vezetőülésben, mire az említett rá kapta tekintetét. -Hallottam, mikor átmentél. -Tette hozzá, mielőtt Kat rákérdezhetett volna. Arcára amúgy is kiültek kérdései.
-Jó. -Felelte szűkszavúan. Hazudni nem akart, felesleges lett volna, de valahogy nem nyűgözte le a gondolat, hogy erről csevegjenek.
-Azt egyből gondoltam. -Kuncogott. -Ki vagytok virulva mindketten. -Pillantott hátra rá a visszapillantón keresztül, mire Katherine elmosolyodva elpirult. Tagadhatatlan, hogy vibrál köztük a levegő.
-De kár, hogy itt vagyunk. -Szólalt fel JJ kacagva, miközben kinyitotta az ajtót.
Szép kis nap lesz ez.
2022.03.16.
YOU ARE READING
behind closed doors // Derek Morgan
RomanceKarherine Bundy fiatal és tehetséges FBI ügynök, aki azért költözik vissza Quanticoba, hogy csatlakozzon a VKE csapatához és tudásával hozzájáruljon az egység sikeréhez. Ugyanakkor úgy tűnik ez a meló egészen mást is tartogat a fiatal ügynöknő számá...