-El sem hiszem, hogy egy hétig nem kell csinálnom semmit! -Terült el kacagva Kat, Morgan szobájában, miután egy újabb ügyet sikeresen lezártak. A csapat minden tagját központilag szabadságra küldték elvégre az elmúlt hónapokban rengeteg ügyet megoldottak, szinte pihenés nélkül. A hirtelen jött szabaditő ellenére, természetesen mindenkinek lett valami feltöltő programja. Aaron fiával tervezte tölteni az egész hetet, Rossi elutazik lányához és unokájához, Spence meglátogatja anyukáját, ahogy JJ is a családjával tölti majd az időt. Emily Európába repül édesanyjához, míg Penelope, olyan Garciás módra tölti fel magát. Igazából róla senki nem tudja pontosan mit is csinál, hisz ő maga is csak ennyit mondott.
-És ki mondta, hogy én ezt hagyni fogom? -Húzta kacér félmosolyra ajkait Derek, miközben lassan a nő fölé mászott. Katherine halkan felkuncogott, de amint megérezte a hűvös ujjakat szoknyája alá törni teljes testében megremegett. Már nem is tudja, mikor értek utoljára egymáshoz. Persze kapcsolatuk semmit nem változott, de az elmúlt ügyek annyira leszívták őket, hogy a hotelbe visszaérve semmi másra nem vágytak, mint alvásra. Az éppen szabadnapokon, pedig valahogy sosem jutottak el az ágyig. -Erre várok már hetek óta. -Duruzsolta fülébe, majd apró puszit hagyott szavai helyén. Valójában Katherine is nagyon vágyott a férfire és végre ott volt a tökéletes alkalom. Szabadságon, ketten a zárt ajtók mögött. Nincs sms, ami félbe szakíthatná őket, sem dühös nagybácsi, aki rájuk töri az ajtót. Csak ők ketten a hatalmas ágyon.
-Akkor mire vársz még? -Kat teljes háta megfeszült, ahogy Morgan nedves ajkai nyakához értek. Derek teljesen elvesztette fejét, alig bírta visszafogni magát, hogy a nő ruhai ne szakadjanak, s már majdnem mindketten elérték, amire vágytak, mikor Katherine telefonja csörögni kezdett. Először megpróbálták mindketten ignorálni, hátha megunja a hívó, de a mobil csak csilingelt és csilingelt, azzal teljesen megölve a hangulatot.
-Vedd fel. -Biccentett a készülék felé, majd óvatosan hátára fordult. Nem volt mérges, még csak csalódott sem. Ez az egész köztük jóval többről szólt, mint maga a szex, ráadásul legutóbb Morgan telefonja szakította őket félbe.
Katherine hihetetlenül kellemetlenül érezte magát miatta. Gyorsan magára kapta az első dolgot, amit talált úgy lépett mobilja mellé, amin ismeretlen szám villogott. Értetlenül ráncolta homlokát, elvégre javában éjszaka volt már. Dereknek is feltűnt, hogy valami nem stimmel, így fészkelődve ült fel az ágyon és minden figyelmét barátnőjének szentelte.
-Bundy. -Szólt bele értetlen hangsúllyal, de amint meghallotta a háttérzajt elsápadt. Mentő szirénát hallott, ami nagyon nem tetszett neki.
-Katherine Bundy ügynök? VKE? John Ways nyomozó vagyok. Az egyik helyszínen találtam a névjegykártyáját. -A rendőr kimért volt és higgadt, amivel kicsit sem segített a nőn. Milyen helyszín? Miért volt ott a telefonszáma?
-Igen. -Válaszolt. -Mi történt?
-Ismeri a Thomas családot? -Katherine szinte azonnal elfehéredett. Persze, hogy ismerte őket! Ők voltak, akik 13 évvel ezelőtt befogadták kislányát. Dorothy még mai napig velük él.
-Mi történt? -Nyilvánvaló, hogy ismeri őket. Nem véletlenül volt a hűtőn névjegykártyája, így sokkal inkább érdekelte mi történt. Mi van a kislányával? Jól van?
-Gyerekrablás. Mr. Thomas életét vesztette. -Kat körül egy pillanat alatt megszűnt a világ. Teljesen lesápadt, amit Derek is azonnal észrevett, így védelmezően lépett mellé, bár nem tudta mi történhetett. -Jelezték, hogy az egységük szabadságon van, de minden segítség jól jön.
-Küldjön át mindent, prezentálom az ügyet a főnökömnek. -Katherine hangja hideg volt és tekintélyt parancsoló. Gondolkozás nélkül nyomta ki a telefont és kezdett tárcsázni egy másik számot. Morgan értetlenül kapkodta fejét, fogalma sem volt mit kellene tennie. Nem tudta mi történt, de amit barátnőjén látott kicsit sem tetszett neki. -Szükségem van rád. -Jelentette ki hidegen, amint Aaron felvette mobilját. A férfi kedvesen szólt bele, de a nő hangját hallva ő is komorrá vált.
-Találkozzunk az irodában.
-Be kell mennem az irodába! -Szólalt fel sietve, s már mondandója közben húzta magára farmerjét.
-Megyek veled, de mi történt? Baj van? -A férfi kétségbeesetten próbálta elkapni a nő tekintetét, miközben ő is öltözködésbe kezdett. Nem tudta mi lehet, de biztos volt benne, hogy egyedül így nem lesz rendben.
-Igen. -Nyögte ki. -Bent elmondom.
Síri csendben ültek egymás mellett az utóban. Morgan vezetett, Kat idegesen dobolt combján, amin a férfi odavándorló tenyere sem segített. Kártyájukkal gond nélkül jutottak be a késői órákban is az épületbe. Katherine értesült előszőr, mégis ő volt az utolsó, aki a tárgyalóba lépett. Meglepettségére mindenki ott volt. Emily, JJ és Spencer egy kupacban, míg Aaron Rossival beszélgetett. Még Penelope is ott ült laptopja előtt, csillámos tollával.
-Jelezték nekem is. -Szólalt fel Hotch unokahúga értetlen arcát látva. Szabadság ide vagy oda, ha gyerekrablásról van szó a VKE gondolkodás nélkül indul útnak. A főnökön és Katen kívül mindenki helyet foglalt egy pillanatra, hogy meghallgassák az ügy részleteit. -Éjjel betörtek a Thomas család házába, Doland Thomas a helyszínen meghalt, Mrs. Thomast életveszélyes állapotban szállították korházba. A 13 éves Dorothy eltűnt. -Katherine szíve összeszorult abban a pillanatban, ahogy meglátta a mosolygóst lányt a képen. Nagyon hasonlított rá, ami mindenkinek feltűnt mégse szólt senki semmit.
-Dorothyt örökbe fogadták, de az akta titkosítva van. -Szólalt fel először Garcia, amint utánanézett a családnak.
-Akkor a gyanúsítottak között vannak a vérszerinti szülők is. -Helyeselt Rossi. Alapesetben valóban így lenne, de ebben a szituációban téved.
-Nem. -Jelentette ki Kat olyan lazasággal, amire mind felkapták fejüket. -Az apja nem is tud a létezéséről.
-És az édesanya? -Vonja fel szemöldökét értetlenül Dave, de válaszul olyat kaptak, amire pár csapatagon kívül senki sem számított.
-Én itt vagyok. -Emily és Aaron aprót bólintott, hisz ők tudtak róla. JJ egyetértően, keserűen elhúzta ajkait. Anyaként bele se mert gondolni, mit érez most Kat. Spence értetlenül ráncolta szemöldökét Derek felé, aki egyszerűen félre nyelte kávéját. Rossi arcán semmi érzelem nem volt, ő már átkapcsolt profilozóba és a lehetséges gyanúsítottakra koncentrált.
-Induljunk. -Törte meg a fagyos csendet Hotch. Morgan gondolkodás nélkül lépett barátnője mellé, s bár rengeteg kérdés fogalmazódott meg benne, nem tudott mást csak csendben állni vele szemben.
-Sajnálom. -Suttogta maga elé Katherine. Tudta, hogy el kellett volna mondania már régen, de nem tudta, hogy hozza szóba. A férfi szelíden elmosolyodott, mialatt a nő felkarjára vezette tenyerét.
-Megtaláljuk.
2023.01.25.
VOUS LISEZ
behind closed doors // Derek Morgan
Roman d'amourKarherine Bundy fiatal és tehetséges FBI ügynök, aki azért költözik vissza Quanticoba, hogy csatlakozzon a VKE csapatához és tudásával hozzájáruljon az egység sikeréhez. Ugyanakkor úgy tűnik ez a meló egészen mást is tartogat a fiatal ügynöknő számá...