Will ve Jack

148 19 0
                                    

Jack Crawford'un ofisine çağrılmak, kim olursanız olun her zaman sinir bozucu bir deneyim olmuştur. Jack, bir an tahmin edilemezdi, arkadaş canlısıydı ve bir an sonra bir düğmeye basıldığında sertti. Ertesi gün Will'i ofisine çağırdığında, Will'in midesi endişeyle kaplandı.

"Şöyle." Jack oturdu ve Will'e de aynısını yapmasını işaret etti. "Sadece sana bazı adli tıp güncellemeleri vermek istedim. DNA hakkında bilgi."

Will rahat bir nefes aldı ve onun karşısına oturdu. Önceki sabah kendini idare etme şeklinden gurur duyuyordu - kabindeki sahneyi sorunsuz bir şekilde analiz etmişti. Dürüst olmak gerekirse, rüyalarında gördüğünden çok daha evcil bir sahneydi.

Hem o hem de Jack şaşırtıcı bir şekilde Shrike her kimse onun umutsuzluğa düştüğü konusunda hemfikirdi. Menteşesiz. Görüşlerinin farklı olmasının nedeni şuydu: Will, bunun Abigail ile ilgili olduğundan şüphelenmişti. Altın biletini öldürmek Hobbs'a düşündüğünden çok daha fazla zarar vermişti. Ancak Jack, bunun Hobbs'un kurban olduğu adam kaçırma olayıyla ilgili olduğunu söyledi.
Anlaşmazlık kesinlikle ikisi arasında hafif bir gerginliğe neden olmuştu.

Jack büyük bir dosyadan birkaç yaprak kağıt çıkardı ve masanın üzerine koydu. "Tamam, Shrike ile başlayalım." Bir resmi işaret etti. "Cehennem gibi gözlerini kısman gerekiyor, dikkatlice bakarsan orada biraz kıl var. Abigail saldırıya uğradığında Hobbs'tan aldığımız DNA ile karşılaştırdık."

Duraksadı, görünüşe göre Will'e sonuçları söylemek konusunda isteksizdi. "Ve?" diye sordu Will, öne eğilerek.

"Bu bir maç."

Will, dudaklarının nasıl kıvrıldığını kontrol edemedi. O haklıydı;
Hobbs, Shrike'dı.

Jack, "Aramayı Hobbs'a kadar daraltacağız," dedi. "Tutuklama emri çıkardım. Bir şey olursa, bir soruşturmada işbirliği yapmayı reddetmesini sağladık."

"Yani haklıydım. Harfler bir hileydi."

"Hobbs'un parmak izleri mektubun üzerindeydi. El yazısı bu sefer nöbet davetleriyle eşleşiyor. Sanki bu noktada yakalanmak istiyormuş gibi."

"Kendine güveniyor, Jack. Mektupların gerçek olduğuna inanacağınızı umuyordu ve inandınız." Will onu gözleriyle azarladı. "Buna kandın. Mektubun üzerindeki parmak izini kontrol etmek bile istediğin için şanslısın."

"Evet, evet, kafana takma. Nereden geldiğimi anlıyorsun."

Teknik olarak anlamadı ama yine de başını salladı.
Hobbs davasından gelen doğrulama günün iyi haberiyse, çabucak yere çakıldı. Jack bir sonraki sayfaya geçtiğinde yıkıcı derecede kötü bir haber geldi.

"İkinci şey, egonu biraz azaltıyor. Sen gittikten sonra adli tıp Elliot Budish'in ahırını temizliyordu. Elliot'a ait olamayacak bir dizi giysi lifi ve bazı deri hücreleri bulduk. Ayrıca fazladan bir çift vardı. Elliot'ın arabasına uymayan yeni lastik izleri."

Jack gazeteyi okumakla meşguldü, bu yüzden şans eseri Will'in yüzündeki tüm rengin çekildiğini fark etmedi. Vücudu korkudan soğudu, çenesi sıkıştı.

Bu onun DNA'sıydı. Giysileri, derisi, arabasındaki izler.
Tanrım, çok dikkatsizdi. Hannibal'ın her giysi ipliğini, her deri hücresini yakalamasını bekleyemezdi; Will'i bu konuda kendisi uyarmıştı. Oraya hiç gitmemeliydi. Öğreneceklerdi ve her şey alt üst olacaktı. Elliot'ın ölümünün intihar olduğunu iddia etmenin, onun kıçını örtmek için bir komplo olduğunu anlayacaklardı ve bunun için ondan nefret edeceklerdi. Mucizevi bir şekilde hapisten kaçsa bile, bir daha asla çalışmayacaktı.
Hannibal.. Hannibal'in ne yapacağına dair hiçbir fikri yoktu.
Will, ne kadar korktuğunu saklamaya çalışarak ellerinin üzerine oturdu. "Ah," diye mırıldandı.

"Evet. Her zaman doğru olamaz." Jack ona muzaffer bir gülümseme gönderdi ve hareketlerini utanca bağladı. "Laboratuvar temizlikten geçtikten sonra her şeyi halledeceğiz. O kadar acil değil, çünkü kişinin ölümünde bir rolü olup olmadığından emin değiliz. Sadece bazı sorular sormak istiyoruz."

Bunu şimdi söyledi, ama o DNA Will'e geri gelirse, işler çok daha farklı olurdu. Çok daha şüpheli.

"Ben sadece... Hâlâ bunun bir intihar olduğunu düşünüyorum Jack." Omuz silkti. "Gerçekten o ambara giren ve çıkan herkesi tek tek takip etmeye çalışacak mısın?"

"Elliot'un pek sosyal bir adam olmadığını varsayabilirim. Orada partiler vermiyordu. Oraya her kim girdiyse bir amaçla girmiş."
Will sessiz kaldı. O yanılmamıştı.

"Ama... ve bu senin sevmeyeceğin kısım." Jack ona dikkatle baktı, sesi ciddileşti. "Artık bu davaların hiçbirine katkınızı istemiyorum."

Will kaşlarını kaldırarak geri çekildi. "Efendim?"

"Will, ikisi için de işler sona eriyor. Elliot'ın davası seni hastaneye gönderdi ve Shrike davası senin için fazla kişisel." Jack'in yüzünde bir acıma belirdi. "Dün iyi iş çıkardın ama ne kadar acı verici olduğunu biliyorum---"

"Hayır. Jack." Will ayağa kalkıp ellerini masaya koydu. "Ben çocuk değilim. Bana bakıcılık yapacak ve sinir krizi geçirmediğimden emin olacak birine ihtiyacım yok." Sinirini yatıştırmaya çalıştı. "Kız kardeşime olanları gerçekten atlatabildim mi? Hayır. Atlatamadım. Ama kendimi yeterince idare edebilirim."

Patlaması gerçekten korkudan kaynaklanıyordu; şimdi Elliot'ın davasından ayrı olması gerekiyordu. Daha önce ondan kaçmak isterken, şimdi herhangi bir inceleme altında olmadığından emin olmanın tek yolu yaklaşmaktı. Yavasy yürümek zorunda olsada yinede devam etmeliydi.

Ve Shrike... o Shrike'ı yakalamak zorundaydı.

"Will, seni kırmak istemiyorum ve çok yaklaştım."
Jack'in sesi Will'inkiyle eşleşmek için daha da güçlendi. "Ve sinir krizi geçirdin! İki tane oldun! Bir kez motel odasında ve bir kez de Doktor Lecter ile tanışmadan önce. Onu bu yüzden çağırdım!"

"Dur. Beni böyle düşünme." Will dişlerini sıktı. "Bunu benden daha iyi yapacak kimse yok. Hiç kimse bunu kırılmadan, benim kırıldığımdan daha iyi yapamaz." Son kelimede sesinin çatladığını duydu ve kapatmak için boğazını temizledi.

"Hala başka davalarda olacaksın. Sadece bu ikisi değil."

Will başını salladı; mesele bu değildi. Kişisel olduğu için Shrike davasında yer almak istedi. Elliot'ın davasında olmak istiyordu çünkü ne kadar korkması gerektiğini bilmek istiyordu. Yetişkinler konuşurken kenara çekilmek istemedi.

"Will, senin işin burada, FBI'da çok değerli. Sana ihtiyacımız var ve bunun aksini iddia etmeyeceğim. Ama şimdi mi? Bu iki davada mı? Sana ihtiyacımız yok."

"Bu adil değil Jack. Sana tüm bu hayati bilgileri verdim ve şimdi beni kapı dışarı mı ediyorsun?"

"Seni dışarı atmıyorum. Bu senin için para aldığın işin. Shrike davasında yardımına ihtiyacımız yok. Elliot konusunda yardımına ihtiyacımız yok. Hikayenin sonu bu." Jack kesin bir dille ayağa kalktı. "Teşekkürler Will."

"Haklısın Jack. Bu dava kişisel." Will daha da yaklaştı, kan kaynamaya başladı. "Kız kardeşimi öldüren adamı yakalamadan edemedim ama bu adamı yakalamaya yardım edebilirim. Ve umarım bu adaleti benden aldığın için mutlusundur."

"Bu yersiz"

"Bana bu kadar ihtiyacı olduğunu iddia eden biri için, beni kesinlikle dinlemiyorsun." Acı acı gülümsedi. "Neden senin dediğin gibi ilk 'kırılma'yi yaşadım sanıyorsun? Yapabileceğimi düşünmediğimi söylemiştim ama yine de beni zorladın. Ne söyleyeceğimi hiç umursamıyorsun. Her zaman böyleydi" En sonunda bu odadan bir an önce çıkmak isteyerek geri çekildi. "Birini itersen, eninde sonunda düşecektir. Öyle ya da böyle."

Bunu söyledikten sonra arkasını döndü ve ofisten çıktı.

Hannibal Şeytanı//Hannigram✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin