Bay Hobbs

287 38 0
                                    

"İşinde sana yardım etmek için burada olmam ve seni çalışırken görmemiş olmam ilginç."

Will'in tatili, Minnesota'da başka bir kızın öldürülmesiyle yarıda kesildi. Haber Will'i şok etmişti - mantıklı bir şekilde Nicholas'ın Shrike olmadığını biliyordu ama mutlu bir şekilde tüm bunların bittiği hissine kapılmıştı. O kadar uzaktı ki Will, rahat etmesi gerektiğine karar verdi.

"Evet iyi." Omuz silkti. "Bu... ilginç bir manzara."
Kiralık arabayı polis arabalarının yanına park ederek arabayı çakıllı garaj yoluna çekti. Küçük bir FBI çalışan dışarıda geziniyordu. Arabayı park halinde çevirip arkasına yaslandı, yüzünü ellerinin arasına gömdü.

"İyi misin?" Hannibal başını çevirdi.

"Gerçekten başka bir ölü kız görmek istemiyorum."

"Sana musallat olmayacak. Bundan eminim." Will'in bundan hiç şüphesi yoktu.

"Yine de, tamamen silemeyeceğin bir manzara."

"Teknik olarak hiçbir şey yapmak zorunda değilsin. Burası artık senin yerin değil. Ayrılmanın bir nedeni var."

"Ayrılmamın birçok nedeni var." Will kapıyı açıp arabadan inerek arabanın ön kapısına doğru ilerledi.

Hannibal bir gölge gibi onu takip etti.

Jack tanıtımlarla uğraşmadı.
"Aynı boy, kilo, yaş, anlaşmayı artık biliyorsun," dedi kaşlarını çatarak. "Önemli olan koşullar. Bu Hobbs'un kulübesi. Babasının adına.Onu bulmamızın tek nedeni Abigail hakkında bilgi arama iznimizin olmasıydı."

Will ve Hannibal şaşkınlıkla bakıştılar. "Ama bu kızın o öldürmedi?"

"İşler bu kadar kesin ve kuru olsaydı seni burada tutmazdım. Hobbs gitti - nöbetten beri kimse görmedi. Bu kız yakın zamanda öldürüldü. Onun katil olduğunu söyler ve tutuklardım ama..bir mektup bulduk."

"Nasıl bir mektup?"

"Belgelerdeki bir adama verdim ama..hey, Z!"
Jack koşarak gelen Zeller'e seslendi. Boynunda kocaman bir kamera asılıydı. "Onlara mektubun resimlerini göster."

Zeller kameranın ekranında birkaç düğmeye bastı ve Will'e verdi. Hannibal eğildi ve resmi dikkatle incelediler. Şahsen elde edebileceklerinden daha kalitesizdi, ancak içeriği okuyabildiler ve köşelerden birinde büyük bir kan lekesi görebildiler.

Bunu bulan kişiye,
çok yakındınız!! Shrike tam senin elindeydi ve uçup gitti. Gittim ama sana küçük bir hediye bırakmadan önce değil. O oldukça küçük bir şey, değil mi?

Hobbs kızının babası hepinizden önce beni buldu. Gerçekten tanıdığınız herkesin bir şüpheli olduğunu gösteriyor. Eğer onu canlı bulursan, onu işe almanı tavsiye ederim. Yine de bu olmayacak - ona sahibim ve uzun yaşayamayacak.

Zaman geçiyor! Daha çok kız olacak. Denizde çok balık var!

-Minnesota Örümcek Kuşu

Hannibal bile sessizliğe karıştı. İkisi kısılmış gözlerle mektuba baktılar, herhangi birinin doğru olup olmadığını deşifre etmeye çalıştılar. Açık bir alay konusuydu ama Will, bunun Hobbs'tan mı yoksa gerçekten başka bir adamdan mı olduğunu anlayamadı.

"Belgeler'e gönderiyoruz," dedi Jack, Will'in zihnini okuyormuş gibi görünerek, "ama nöbet davetlerine dayanarak, el yazısı birbirine hiç benzemiyor. Sanırım Örümcek nöbetteydi ve onun ellerimizden kaçıp gitmesine izin verdik. "

Hannibal, "Hala bir aile üyesi olabilirdi" dedi.
"Abigail'in geniş aile ilişkileri hakkında fazla bir şey bilmiyoruz."

"Hayır, ama araştıracağız. Will, oraya gitmeni ve ne yapıyorsan onu yapmanı istiyorum. Değişen tek şey mektup - göğsüne raptiyeyle tutturulmuş. Parmak izi yok.İkiniz de hiçbir şeye dokunmayın."

Jack, Hannibal'a öğretici bir bakış attı. "Anladım."

Will, kararlılıkla kabine girerek uzaklaştı. Perdelerin hepsi kapalıydı ve içeriyi dışarıdaki aydınlık sabahla tam bir tezat oluşturuyordu. Ölümün kokusu artık her yerdeydi ve Will gözünün ucuyla Hannibal'ın yüzünde yoğun bir ifadenin belirdiğini gördü.

"Suç mahallini senin için sağlam mı bırakıyorlar?

"Evet." Merdivenleri tırmanmaya başladı. "Güzel ve taze görmeliyim."

Kabinin üst katında sadece bir oda vardı, yapının genişliği boyunca uzanan geniş bir çatı katı. Eğimli çatı, çarpık bir tavan oluşturdu. Her şeyin ön safında, erkekler merdivenlerden çıkarken, duvardan sarkan genç bir kız görülüyordu. Kolları sanki çarmıha gerilmiş gibi dışarı sarkmıştı. Siyah saçları yüzünün önünde sarkıyordu, başı öne eğikti ve üzerinde iç çamaşırı ve sutyeninden başka bir şey yoktu. Karnına saplanmış, çeşitli beyaz geyik boynuzları üzerinde duvardan sarkıyordu. Kan vücudunu, boynuzlarını ve zemini lekeledi. Will bir an için bakmaktan başka bir şey yapamadı.

"Will?"

İçini çekti. "Bırak, bunu yapmama izin ver."

Öne doğru bir adım attı, çürüyen kokuya yaklaştı. Gözlerini kapadı.
Zihninde parlayan bir sarkaç sallandı, önündeki sahneyi sildi ve yerine geçmişten görüntüler getirdi. Kız duvardaki yerinden kayboldu; şimdi odanın ortasında bir çeşit bibloyu inceleyerek belirdi. Will ona doğru bir adım attı.

Olmak istediğin için buradasın. Seni buraya ben çektim.

Kızın ağzı kıpırdadı, bir tür şaka yaptı, ardından garip bir gülümseme geldi. Will hiçbirini duymadı. Açık renk gözleri ve koyu renk saçları ona ablasını çok hatırlatıyordu.

Altın değilsin ama yakınsın. Ona çok benziyorsun.

Elini kızın omzuna koyacak. Gözlerinde bir korku parıltısı vardı.

Normalde tadını çıkarmak için zaman ayırırım. Her parçanıza saygı duyuyorum. Ama zamanım yok. Yakınlar.

Diğer eli diğer omzunda. Sıktı. Ürktü.

Bitirmek istedim ama sen çok şey biliyorsun. Seni bir eser, polis için küçük bir ödül olarak bırakıyorum.
Bu artık namusla ilgili değil.
Bu benim becerilerimi sergilemem. övünüyorum.

Will, kaburgalarının çatlama sesinin tadını çıkardı, kanının teninde bıraktığı hissin tadını çıkardı. Küçük bir parça akciğerini delip sönen bir balona benzer bir ses çıkarana kadar çığlık attı.

Çok yaklaşan herkes dışarı çıkarılmalıdır.

Ama duyduğu küçük çığlıklar yeterliydi. Kafasında yankılandı ve aniden daha tanıdık bir sese dönüştüler ve yüzü Katie'nin yüzü olana kadar buruştu, Katie'nin çığlıkları,
Katie'nin kanı...

Will nefesini tuttu, gözleri açıldı. Tam olarak ne zaman oraya taşındığından emin olamayarak boynuzlarla dolu duvarın tam önünde durdu. Döndü ve Hannibal'ın ağzı hafifçe açık onu izlediğini, gözlerinde tutkulu bir duygunun dans ettiğini gördü.

"Kahretsin." Will, Katie'nin görüntüsünü kafasından silmeye çalıştı. "Bu Hobbs. Abigail'in babası."

"Bundan emin misin? Mektup ne olacak?"

"Eminim. Mektup tamamen sahte. Bir yandan bizimle alay ederken bir yandan da dikkati kendi üzerinden çekmeye çalışıyor. Bu kız onun katiline güveniyordu - Abigail ile arkadaş olmalılar. Abigail'in eşyalarına bakması için onu buraya çekti."

"Ama neden?"

"O çok şey biliyordu." Will, Jack'e ne bulduğunu söylemeye hazır bir halde merdivenlere doğru fırladı.
Hannibal buz gibi parmaklarıyla bileğini tuttu.

"Haklısın Will. Bu büyüleyiciydi," diye nefes aldı Hannibal, onu hiç böyle görmemişti. Şaşkınlıkla başını salladı. Will'in kafa karışıklığıdan daha meşgul gibiydi.

"Kesinlikle büyüleyici."

Hannibal Şeytanı//Hannigram✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin