"Adalet"

270 41 0
                                    

Anlaşmalarından bu yana gördüğü ilk rüyaydı:
Will'in içinde yüzdüğü karanlığın uçurumu daha somut, teninde tanıdık bir his hissetmeye başladı. Soğuk, ıslak bir duyguydu ve harika sessizliğin yerini şimdi okyanusun hışırtısı aldı. Will yavaşça gözlerini açtı, kendisini gece gökyüzüne bakarken bulduğuna şaşırdı. Dolunay, gözünü kırpmayan bir göz gibi üzerine parladı. Bir esinti kollarındaki tüyleri diken diken etti. Kıyıda sırtüstü yatıyordu, parmaklarının arasında ıslak kum vardı. Kokusu ve tuzun tadına baktı. Oturup başını ovuşturarak yavaş yavaş çevresini incelemeye başladı.
Yukarı doğru uzanan bir dizi kayalık uçurumun dibindeydi. Ayağa kalktı ve ne kadar uzağa ulaştıklarını görmeye çalışarak geri çekildi.Kayalıklardan birinin tepesinde durmuş, doğrudan ona bakan boynuzları olan parlayan beyaz bir figür vardı.
Rüya başladığı gibi çabuk bitmişti. Ay kapağını indirdi ve gözlerini kırpıştırarak dünyayı karanlıkla kapladı ve Will rahatlatıcı boşluğa geri döndü.

***

Resmi olarak, Will, nöbetten bir hafta sonra gelecek Çarşamba gününe kadar idari iznindeydi. Bu fikri saçma bulmuştu. Çalışmayı durdurma emri, düşünmeyi durdurma emri değildi - her zaman beynine hükmedecekti. Bir ofiste ya da yatağında olması önemli değildi. Ayrıca, tüm zihinsel rahatsızlıklarını iyileştirmek için bir hafta gerçekten yeterli miydi? Öyle düşünmüyordu.Yine de iyimser bir şekilde bu durumu kabul etti.

Jack onun için üzüldü, en az Jack'in hissedebildiği kadardı. Bir şüphelinin gözünün önünde intihar ettiğini görmek Will için "psikolojik travmatize edici" olmalı, demişti.

Will'in gerçeği söylemek için son bir şansı vardı ama olmadı. Hannibal'ın hikayesini doğrulamasını bekledi ve o hipnotik bakışların Jack'in gözlerinin içine girmesini izledi. Jack her kelimeyi dinlemişti ve daha da önemlisi buna inanıyordu. Bu tüyler ürpertici bir manzaraydı, yanından geçerken Hannibal'ın Will'in omzunu sıkmasıyla daha da arttı.

Will kendine bir çukur kazmıştı elbette ama Hannibal'ın üstüne toprağı nasıl attığını görmezden gelemezdi.

Yine de Jack, kendisine Doktor Lecter ile fazladan bir seans planladığını söylemek için aradığında, Will gitmeyi kabul etti.

Kendisi arabayı sürdü ve oraya erken gitti.

Şimdi Şeytan'ın karşısına oturdu.

"Ne olduğu hakkında konuşmak ister misin?" Hannibal, sanki konudan kaçmak gülünçmüş gibi kendi kendine gülümsedi. Konuşacak başka bir şey yoktu.

"Senin hakkında konuşmak istiyorum," diye yanıtladı Will. "Yaptığın şeyi neden yapıyorsun?"

Hannibal durakladı. "Toplum her zaman 'göze göz' ilkesiyle cezbedilmiştir. Karşılığında başkalarına ne verirseniz onu alırsınız."

"Cinayet için cinayet."

"Ve bilgi için bilgi."

Will' gözlerini kısarak sordu,
"Ne bilmek istiyorsun?"

"Niçin Nicholas Boyle'u kafasından vurdun?"

Will'in kaşları çatıldı. "Bunu sana söylemiştim. O.. Onu midesine soktum ve bağırırsa nöbetteki herkesin öğreneceğini biliyordum. Panikledim."
Will, omuzlarını kamburlaştırarak öne eğildi. "Onu susturdum."

Hannibal memnun görünüyordu. Will, ikisinin, Will'e kurallarının söylenmediği bir oyun oynadığı izlenimini edindi.

"Onu öldürmek, sorgulamaktan daha önemliydi."

"Dürüst olmak gerekirse hiç düşünmüyordum." Parmaklarıyla oynamaya başladı Will. "İçgüdüseldi. Vazoyu kır.. parçaları halı altına süpür."

"Ama yaptığının yanlış olduğunu biliyor muydun?"

"Bilgilerimi alana kadar buna cevap vermeyeceğim. Sen de benden iki cevap aldın."

Hannibal kollarını sandalyesine dayadı, avuçları yukarıya dönüktü. "Sana her şeyi anlatacağıma söz veremem. Ama sana asla yalan söylemeyeceğime söz verebilirim."

"O evde ne olacağını biliyor muydun?"

Hannibal başını salladı. "Geleceği göremiyorum ya da düzeltemiyorum. Çok esnek, değişime açık, geçmişi de düzeltemiyorum. Yapabileceğim tek şey şimdiyi etkilemek. Onu manipüle et ve durdur." Bu olabildiğince mantıklıydı.

"Neden bana yardım ettin?"

"Bana güvenebileceğini sana kanıtlamak için."

Bu cevap Will'i susturdu. Hannibal onun ifadesini aldı.
"Sana yardım edeceğime söz verdim Will. Terapinde sana rehberlik edecektim. Ne olursa olsun tüm sırlarını saklayacak bir terapistin olması önemli."

"Kendiniz veya başkaları için 'tehlike"ye ne oldu?"

"Ben tipik bir psikiyatrist değilim."

Will, Hannibal'ın karşılık vereceği beklenmedik bir kahkaha attı. Will, şu anda yastıklı bir hücreye ait olduğu hissinden kurtulamıyordu.

"Onu öldürmenin Yanlış olduğunu biliyordum," dedi Will uzun bir sessizlikten sonra, "Cassie'yi öldürmesi yanlış olduğunu bildiğim gibi"

"Ama farklı hissettirdi, değil mi?"

"Çok farklı hissettirdi."

"Nasıl yani?"

"Yapmalıydım.."

"Nasıl hissettiğini söyle Will."
Hannibal'in sesi aniden sertleşti ve gözlerinde sert bir bakışla öne doğru eğildi. "Onu öldürmek nasıl bir duyguydu?"

Will, bu ani açgözlülükten ürkerek hafifçe geriye çekildi. "'Korkutucu."

"Ama beyninin arkasında bu kadar umutsuzca kapatmaya çalıştığın başka ne iltihaplandı?"

Beyninin duvarlarla çevrili kısmı hatırlatıldıktan sonra Will, kız kardeşini düşündü. Onun çığlıklarını düşündü. Onu öldüren adama yapmayı dilediklerine dair fantezileri.

".Adalet," diye yumuşak bir şekilde yanıtladı. "Göze göz oldu."

"Cinayet için cinayet." Hannibal tatmin olmuş bir şekilde başını salladı. "Ve sen zirveye çıktın."

"Kazandım." Will'in Kendi sözleri onu ürpertti.

Hannibal cevap vermedi ve Will'in kelimelerin anlamını merak etmesine izin verdi. Kendinden utanıyordu, cinayetin doğurduğu her türlü olumlu duygudan utanıyordu. Olan buydu - bir tür kanunsuz kahramanlık değildi. Cinayetti, onun ve kısmen Nicholas'ın.
Nicholas yaşadığı kadar büyük bir heyecan mı hissediyordu? Düşünceyi uzaklaştırdı.

"Neden insanları öldürüyorsun?"

Hannibal'ın kendinden memnun ifadesi düştü. "Dediğim gibi, bunu sana söyleyemem. Ama konuştuklarımızı düşünmeni istiyorum. Adalet ilkelerini bir düşün."

"Bütün bunların amacı ne? Boyle'un aile üyelerinden birinin bana adalet getirmesini engelleyen nedir? Ve sonra ailemden biri onlara? Bu döngüyü ne durdurur?"

"İlk etapta bir döngü haline gelmiyor. Masum kız kardeşini sapık bir şekilde öldüren bir adamın intikamını kim almak ister?"

Konuşmadan bitkin düşen Will, başını geriye attı.
Bu seanslar onu çok etkiledi.
"Bunu iyice düşün Will.
Kendi teorinle gel. Neden insanları öldürüyorum?" Hannibal gülümsedi. "Bence çok ilginç bir şey bulabilirsin."

Hannibal Şeytanı//Hannigram✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin