Otopsi odasının kokusu Will için her zaman dayanılmaz olmuştur. Metalik, kokuşmuş, kimyasallar ve temizleme solüsyonları karışımı ve bozulma. Elleri ceplerinde, Beverly'nin konuşmasını dinleyerek masadan olabildiğince uzakta durdu.
O, Price ve Zeller kendi dillerinde iletişim kurdular. Tıbbi terimler ve teoriler aralarında değiş tokuş edildi, olduğunu bildikleri ve olabilecekleri bildikleri her şeyi tartıştılar. Will bir kenarda durarak onları dinledi, ta ki tanıdığı bir kelime 'karaciğer' çıkana kadar.
"Karaciğer çıkarıldı, ardından tekrar yerine konuldu." Beverly kaşlarını çattı. "İstediği gibi, sonra istemedi."
"Onları zaten kancalara takıyor," diye yanıtladı Will, duvardan ayrılıp ve gönülsüz bir adım atarak.
"Belki onu ödülü olarak alıyordur. Bunda bir sorun mu var?"
Zeller içeriye bir kez daha baktı, sonra kafası şokla yukarı kaldırdı.
"Karaciğer kanseri var" dedi.
Will düşündü. Karaciğer kanseri, karaciğeri etkilememeli, görünüm veya koruma da olsa bir karaciğeri korumak oldukça zor olurdu - aslında sağlıklıydı.
İnsanlar karaciğer kanseri tutmadı. İnsanlar ciğer yedi.
Ani bir mide bulantısı dalgası hissetti.
"Farzedelim.."
Uzmanlar beklentiyle kaşlarını kaldırarak ona döndü. Boğazında bir yumru hissetti, yutması gereken asidik bir yanma. Bir şey demeden telefonunu çıkardı ve Jack'ı aradı.
"Hey Will,"
"Onları yiyor."
"Anlayamadım?"
"Bütün bu kızları öldüren adam. Organlarını yiyor."
Uzmanlar ona kocaman gözlerle baktılar, Zeller bu sözler karşısında hafifçe solgunlaştı. Will yürümeye başlayınca birbirlerine endişeli bakışlar attılar.
"Emin misin? Bu cesur bir ifade."
"Jack, karaciğerini almaya çalıştı. Et yeterince iyi olmadığı için geri koydu. Kanser olmuş." Will telefonu sıkıca tutarak homurdandı. "O...onları yiyor." Sesi boğazına takıldı.
"Katz ve şirketle misin?"
"Mhm."
"Hemen geleceğim."
Jack, Will'i sessizliği dinlemeye bırakarak telefonu kapattı. Yüzündeki kanın çekildiğini hissederek dudaklarını birbirine bastırdı.Will artık orada duramazdı. Elise'le değil. Son birkaç haftadır onun odasında o kadar çok bulunuyordu ki bir ev arkadaşı gibiydi, onun çürümesini bizzat görmek için orada olamazdı. Arkasını döndü ve laboratuvardan çıktı.
***
"Aynı boy. Aynı ağırlık.
Aynı göz ve saç rengi. Aynı yaşta." Will, kayıp bir kızın her fotoğrafını gösterdi, hepsi ona hiçbir şey olmamış gibi gülümsüyordu. Durumun böyle olmasını diledi."Burada bariz bir niyet var. Mükemmel birini arıyor. Onu arzulamak. Belki de altın biletinin kim olduğunu biliyordur ve ona son kez ulaşmayı mı bekliyordur?"
"Will' resmi FBI davalarını tartışacak donanıma sahip olduğumu sanmıyorum. Bu senin ilk seansın. Senin hakkında konuşmamız gerekiyor."
Doktor Lecter, laboratuvardaki olaydan birkaç gün sonra onun karşısında durmuş, masasındaki resimleri inceliyordu. Davayı takip ediyordu, ancak resmi olarak çözmekle ilgilenmedi.
Sözlerine rağmen, Will'in söyleyecekleriyle çok ilgileniyor gibiydi - bakışları fotoğraflarda kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hannibal Şeytanı//Hannigram✔️
FanfictionTrajik bir geçmişten kurtulan Will Graham'ın işi, onu hızla kötüleştiriyordu. O yardıma, konuşabileceği birine ihtiyac duyar-ama bu "birinin" aklında art niyetler vardır. Hannibal Lecter, Cennetten düşdükten sonra çağlar boyunca Dünya'da dolaşan Şe...