Kırk yıl öncesi 1972
Trajik bir toplu katliamın ardından, genç bir çocuk uyandığında
ailesinin geri kalanı ölmüştü.Başı zonkluyordu, ağrı kafatasına yayılıyordu ve
yaraya dokunmak için uzandı parmakları kırmızıya döndü. Nefes aldı, onun
korkudan vücudu titredi. O da ölüm kokuyordu.Annesi ve babası yerde yığın halinde yatıyorlardı, uzuvları sanki yere saçılmıştı. onlar sadece mankenlerdi. Kız kardeşi Mischa annesinin kollarında yatıyordu. başını annesinin göğsüne gömmüş. Altlarında kan birikmişti.
Ev harap bir enkazdı; tüm eşyaları atılmıştı
ve yırtılmış ve parçalanmış. Kırık bir pencereden soğuk bir rüzgar girdi,
perdeler uçuşuyor. Birkaç dakika içinde, bildiği her şey çalındı.
Çocuğun çığlıkları boğazında kilitlendi. Gözleri doldu
gözyaşlarına boğuldu ve ağrıyan başını tutarak yanlarında yere yattı.
Telefonları yoktu, paraları yoktu ve nerede yardım bulabileceğini bilmiyordu. Ağlayarak, yapabileceği tek şeyi yaptı: dua etti. Kiliseden hatırlayabildiği her duayı okudu. Hıçkırıklarla noktaladı. Annesi, babası Mischa için ağladı. Onun dualar ağzından dökülürken yüzü kızardı. umuyordu ki bir şekilde, bir şekilde işe yarayacaklardı.Aniden esen rüzgarın ve hareket eden kumaşın sürekli sesi geldi.
Dünya ölüm sessizliğine büründü ve bu yeterliydi.
çocuk kafa karışıklığı içinde durdu. Her şey donmuştu. O hissetti, İçini bir ürperti kapladı ve daha neyin yanlış olduğunu anlayamadan bir
kör edici bir ışık parlaması odayı ele geçirdi. Oğlan gözlerini sımsıkı yumdu ve dişlerini gıcırdattı.Kanatlarını çırpan bir kuşun sesini duydu, ardından ışık
ahşap zemine çarpan ayak sesleri. Kendini bakmaya zorladı.
Önünde büyük bir geyik gibi boynuzları olan bir melek belirmişti.
Ve karga gibi kanatları vardı. Cildi beyazdı, yüzü pürüzsüzdü ve çocuğun basının üzerinde duruyordu. Yumuşak bir gülümseme bağış etmişti ve bunu anlamak zordu. belirli bir yüz yoktu- birçok yüzü vardı, hepsi bir araya gelene kadar birbirine karışıyordu sadece gözlerin, burnun ve ağzın belirsiz şekliydi."Merhaba genç" dedi. Yüzlerce ses bir ağızdan çıktı. Çocuk korkudan sinerek geriye doğru sendeledi. Odaya inen sakin büyüyü bozmak istemediği için çığlık atma dürtüsüyle savaştı. "Korkma."
"Bir melek," diye fısıldadı. Duaları işe yaramıştı, diye düşündü. "Bana yardım et lütfen.'
"Evet. Sana yardım etmek için buradayım." Melek, çocuğun ana dilinde akıcı bir şekilde konuştu. Yere diz çöktü, şimdi çocuğun boyuna daha yakın. "Bana gel."
Çocuk isteksizce öne çıktı; melek ellerini tuttu.
Derisi donuyordu. "Buradayım çünkü seni ailene getirmek istiyorum."Çocuğun gözleri bir kez daha yaşlarla doldu. "Anne," diye mırıldandı. "Anne ve Mischa'yı istiyorum."
"Şşş, biliyorum. Adın ne?"
"Hannibal."
"Seni onlara götürebilirim, Hannibal. Onlarla birlikte olman için seni Cennete gönderebilirim. Bunu ister miydin? Aileni görmek ister misin?"
"Evet!" Hannibal başını salladı. Meleğin yüzü yumuşak ve rahatlatıcıydı - buna güveniyordu. "Lütfen?"
"Elbette. Ama benim için yapman gereken küçük bir şey var, Hannibal."
"Ta-tamam."
"Ben gezgin bir ruhum. Gördüğünüz gibi, size benzemiyorum- ama bu dünyaya uyum sağlamak için normal görünmeliyim. Kendimi pek fazla kişiye gösteremem." Melek kaşlarını çattı. "Bir beden arıyorum. Bir insan gibi görünmem gerekiyor, böylece senin gibi daha fazla insana yardım edebilirim. Bunu anlıyor musun?"
"Evet."
"Güzel. Şimdi," dedi Hannibal'ın elini sıkarak, "karşılığında bedenini bana verirsen seni ailene getireceğim."
Hannibal'ın çenesi titredi. Melek onun şaşkın ifadesini aldı. "Hiçbir şey hissetmeyeceksin. Bunun olduğunu bile anlamayacaksın. Ruhun Mischa ve ailenle birlikte Cennette olacak, bu yüzden dünyadaki bedenin artık senin için hiçbir şey ifade etmeyecek. Büyüyene kadar orada yaşayacağım,"
"İçimde mi yaşayacaksın?"
"Vücudunun içinde. İkimiz de mutlu olacağız; ben bir yuva buldum ve sen ailenle cennette yaşayacaksın." Melek uzandı ve Hannibal'ın yanaklarındaki yaşları sildi. "Cennet çok güzel Hannibal. Sonsuza kadar mutlu olacaksın."
"Ve annemi görebilir miyim?" "Söz veriyorum. Yalan söyleyecek biri değilim."Hannibal, hemen arkasındaki ailesinin cesetlerini hatırlayarak burnunu çekti. Nasıl reddedebilirdi? Yaşamaya devam ederse hayatı sefil olurdu. Onayladı. "Tamam" diye yumuşak bir şekilde yanıtladı.
Melek sırıttı ve çocuk bir sıcaklık dalgası hissetti. "Harika" dedi. "Teşekkürler. Şimdi benim için kıpırdama. Bu sadece bir dakika sürecek."
Hannibal cevap veremeden göğsünde keskin bir acı hissetti.
Kalbi yerine oturdu. Boğazı kilitlendi ve ciğerlerine hava alamadı. Öğürerek ve nefes nefese, ağzı sessiz bir çığlıkla açıldı, çok geçmeden zemin ayaklarının altında sallanmaya başladı. Onu nazikçe kendine çeken meleğe sıkıca tutundu. Çok geçmeden yere yığıldı, meleğin kollarına düştü. "İşte. Artık her şey bitti."
Bir ışık daha parladı ve melek geldiği hızla gitti. Sadece elleri ve dizleri üzerine düşen çocuk vardı.
Sonra sakince ve donuk gözlerle yere oturdu.***
"Dün gece çok detaylı bir rüya gördüm."
Hannibal bilmiş bir şekilde gülümsedi. " Gördün mü?"
"Bana anlatmak ister misin?"
"Sana sormam gereken soru bu değil mi? Rüyalarını göremiyorum Will."
"Bunu bana senin yerleştirdiğini çok iyi biliyorsun." Will kollarını kavuşturdu.
"Tohum dikmek, çiçekleri görmekten farklıdır. Benim hakkımda bir şeyler öğrenmek istedin. Ben sana sadece istediğiniz bilgiyi en kolay şekilde verdim."
"Sana inanamıyorum. Sen. O, zavallı çocuk. Onun acısından faydalandın. Onu öldürdün!" Sesi yükselmeye başladı. "Daha iyisini bilmiyordu!"
"Onu ailesine ben getirdim. Çocuklar her zaman cennete gider, bu yüzden onun güvende olacağını biliyordum." Hannibal, ilgi duyduğu her zaman yaptığı gibi hareket etti: öne eğildi, elleri çenesinin altındaydı. "Kendisini teselli edecek bir ailesi olmayan bir hayat yaşamayı hak etmiyordu. O zaman ona ne olurdu?"
Will'in çenesi gerildi ve başını büyük ofis penceresine çevirdi. Bir çocuğun çaresiz çığlıklarını, kırık camları hayal etti. "Merak etmeme gerek yok," diye yanıtladı. "Zaten benim başıma geldi."
"Kendini genç Hannibal'da görüyorsun."
"Görüyorum"
"Sen de aynı şeyi yapardın."
"Yapardım. Ve bu beni korkutuyor."
Uzun bir duraklama oldu. İçini çekti. "Benim gibi bir şey olsaydı, muhtemelen daha iyi durumdaydı. Şey, ikimiz de seninle anlaşma yaptık.""Sık sık adaleti tartışırız Will. Cinayet için cinayet. Hannibal'in ailesini öldüren adamlarla ya da kız kardeşini öldüren adamla yüz yüze."
Will gerilmişti "Ne yapardın?"Sadece omuz silkerek, o kötü adamdan söz edilmesiyle sarsıldı. Gözlerinin odanın içinde gezinme biçiminde bir kayma vardı.
"Katie'yi öldüren adamla hiç tanışmadığım için onun adına konuşamam," diye devam etti Hannibal, "ama Hannibal'ın ailesini öldüren adamları gerçekten buldum."
"Onlara ne yaptın?"
O gülümsedi. "Onları öldürdüm."
Öfke ya da iğrenmeden önce Will, bir rahatlama dalgası hissetti. Ve Memnuniyet.
Ama öfke hiç gelmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hannibal Şeytanı//Hannigram✔️
FanficTrajik bir geçmişten kurtulan Will Graham'ın işi, onu hızla kötüleştiriyordu. O yardıma, konuşabileceği birine ihtiyac duyar-ama bu "birinin" aklında art niyetler vardır. Hannibal Lecter, Cennetten düşdükten sonra çağlar boyunca Dünya'da dolaşan Şe...