Parti

305 10 3
                                    

Bölümlere göz atarken fark ettim de çok fazla yazım yanlışı var. Elimden geldiğince düzeltmeye çalışıyorum fakat tabletten yazdığım için otomatik düzeltme devreye giriyor ve ben farkında olmadan kelimeleri değiştiriyor. Yine de sizin anlayacağınızı umuyorum. Sonra yazım yanlışlarını düzeltmeye çalışacağım. Neyse iyi okumalar. Seviliyorsunuz x

Multimedia: Çiğdem

Perrie kocaman bir kahkaha atıp Zayn'e biraz daha sokulurken kaşlarımı çattım. Bu kızdan zerre hoşlanmıyordum. Kafamı çevirip kızlara baktığımda onlarında benden farksız olmadığını gördüm. Hele Mine Sophia'nın üzerine atlayacakmış gibi bakıyordu. Aleyna hışımla Çiğdem'e dönerek "Kız arkadaşlarının yanlarında olacaklarını söylemedin!" dedi. Çiğdem "Benim de haberim yoktu" dediğinde destek vermek için Çiğdem'in koluna dokundum. Sanırım biraz fazla üstüne gidiyorduk. "Neyse" dedim "Burada dikilerek fazla göze çarpıyoruz. Hadi oturalım". Kızlarda onay verdiler ve masaya yöneldik. Çocukların bakışları bize dönünce heyecanlanmıştım. Hele Zayn beni baştan aşağı süzünce elim ayağım dolanmıştı ve kendi ayağıma takılmıştım. Allahtan yere kapaklanmayıp sadece tökezlemekle yetinmiştim. Tabi bu Louis'in benimle dalga geçmesi için yeterli bir sebepti.

"Bak hayatım" dedi Eleanor'a beni göstererek. "Sürekli düşen Türk arkadaşımız bu". Eleanor hafifçe gülümseyip kafasıyla selam verdi. Bende aynı şekilde karşılık verdim. Perrie'nin aksine Eleanor'u seviyordum. Tatlıydı ve Louis'in hayranlarını üzecek şeyler yapmıyordu. Çocukların karşısına oturduğumuz da hemen şık giyinimli bir garson geldi ve ne içeceğimizi sordu. Ben kafamı iki yana sallayıp istemediğimi belirtirken diğerleri birer bardak tekila istemişlerdi. En azından birimiz ayık kalmalıydı değil mi?

"Neden içmiyorsun?" dedi Niall. "Alkol kullanmıyorum" dedim. "Siz onun böyle kötü kız gibi giyindiğine bakmayın" dedi İrem gülerek. "Sigaradan bile nefret eder." Zayn kaşlarını kaldırıp "Öyle mi?" diye sorduğun da "Aynen" dedim. "Bir kere bir adam yanımda sigara içmişti ve ben nefesimi o adam gidene kadar tutmuştum. Bayılmama ramak kalmıştı."

"Nefesini neden tuttun ki?" dedi Harry "Adamın yanından çekip gitseydin ya". "Hatırladığım kadarıyla bir kuyrukta sıra bekliyordum. Yani bir yere kıpırdayamazdım. Galiba ramazan ayındaydık ve ben pide kuyruğundaydım." dedim

"Ramazan?" dedi Louis.

"Pide?" dedi Liam.

"Ramazan hani şu aç kaldığımız ay" diye açıklama yaptı Zayn. "O ayın ismi ramazan"

"Ve pide de ekmeğin farklı bir türü" diye açıklama yaptı Çiğdem. "Türkiye de sadece ramazan ayında üretilir. Yani belki başka zaman üreten fırınlar vardır herhalde ama çoğu fırın üretmez"

"Adamım en kısa zamanda Türkiye'ye gitmemiz lazım" dedi Niall pidenin açıklamasını yapılınca.

"Biz sana göndeririz" dedi İlayda gülerek. Niall rahatlamış gibi arkasına yaslandı ve hepimiz ona gülmeye başladık. "Sen" dedi Perrie elini çenesinin altına koyup bana bakarken. "Şu Zayn kızı olmalısın"

"Zayn kızı?"dedim anlamayarak. "Hiç sosyal medyaya bakmıyorsun sanırım" dedi "Tüm dünya seni Zayn kızı olarak biliyor. 1D kızlarından sonra Zayn kızı, Liam kızı gibi saçma isimlerde takmışlar"

Kafamı sallayıp anladığımı belirttim. "Sen Zayn kızı olabilirsin ama bayan Malik benim" dedi gülerek. Başkası şaka yapıyor sanabilirdi ama bakışlarının altında yatan kıskancı ben görebiliyordum. Bu yüzden onun samimiyeti kadar yalancı bir gülümseme gönderip önüme döndüm. Bu arada Zayn'in bakışlarını da fark etmedim değildi. "Bana kötü kız dediklerine bakmayın" dedim konuyu değiştirmeye çalışarak "Asıl kötü kız Aleyna". Aleyna itiraz etmeye koyulsa da onu engelleyip devam ettim. "A-a bayan Ezgi. Kesinlikle bir kötü kızsınız"

5Kız 5 OğlanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin