Egy darabig még bámultam a makattet, sehogy sem tudtam elképzelni, hogy ez a nagy darab dolog hogyan tudna a levegőbe emelkedni.
-Kész a tea!- szólt Mrs. Arlert a konyhából
A tea nagyon jó volt, csendben ittuk. Majd Armin egyszercsak abbahagyta a tea ivását, az ablakra nézett, majd rám, én pedig elég jól ismerem már őt ahoz, hogy tudjam, van egy ötlete. Még egy darabig engem nézett, ahogyan egyáltalán nem illedelmesen, hangosan szürcsölöm a teámat.
-Anya, az baj lenne ha Elizabet nálunk maradna estére? Kodi-nak biztosan sok dolga van- szólalt meg hírtelen
-Nem lenne baj, végülis maradjon csak.- mondta Mrs. Arlert- Amúgy, Armin, mi történt a karoddal?- kérdezte hirtelen Mrs. Arlert, amitől úgy éreztem, mintha zuhannék, hiszen Armin miattam sebesült meg.
-Csak elestem. De ne aggódj, Elizabet gondoskodott rólam.- füllentett szemrebbenés nélkül
-Értem. Eddig nem is vettem észre. Át kéne venned az inged, hogy megvarhassam holnapra. Meg akkor már öltözzetek át hálórohába. Gyere Elizabet, adok neked valami hálóing szerűséget, addig Armin, te menj el fürödni!- mondta Mrs. ArlertÉn és Mrs. Arlert a szülők hálószobájába mentünk. Amíg Armin anyukája a szekrényben kutakodott valami után, amiben aludhatok, én nézegettem a falon a térképeket és tervrajzokat. Ez egy viszonylag nagy szoba volt, tehát Mr. Arlert itt dolgozott, már amikor itthon volt. Mi a Paradis szigetén élünk, a falon belül. Ebből adódóan, a legtöbb térkép a falakról és a szigetről szólt. A három fal, mely körül vesz minket: a külső; Maria, a középső; Rose és a legbelső; Sina.
-Mrs. Arlert, ön tudja miért Maria, Rose és Sina a falak nevei?- kérdeztem. Mrs. Arlert abbahagyta a szekrényben keresgélést, én pedig letérdeltem mellé
-Mi, a Paradis szigeten élők, mind Ymir népe vagyunk. Ymir legendás volt. Nem tudni milyen módon, de az egész ország világ Fritz király, a férje lába előtt hevert, neki köszönhetően. Maria, Rose és Sina Ymir lányai voltak.- magyarázta
-És ők élnek még?- csodálkoztam
-Nem édesem, ő már nagyon régen meghalt.
-Akkor ki uralkodik?
-A Reiss család. Ők Ymir leszármazottai.- mondta, majd újra a szekrény felé fordult -Aha! Megvan! Ezt a hálóinget még régebben varrtam, így egy kicsit kisebb lett kelleténél, de rád pont jó lesz.- adta oda a hosszú ingetGyorsan átvettem. Mrs. Arlert pedig nekiállt megvarrni fia szakadt ingjét, de pár percbe se telt, és elaludt. Bizonyára nagyon fáradt lehetett. Leültem a nappaliban az étkező asztalhoz. A nappalit egyetlen gyertya világította be.
-Hát itt vagy. Várj csak, hozok valamit!- jelent meg Armin
Ezután visszament, és amikor újra megjelent, egy vaskos könyvet tartott a kezébe. A lehető leghalkabban letette az asztalra. A könyvnek nem volt címe, csak egy barna, kopott borítója.
-Miről szól?- érdeklődtem
-A kinti világról.- ült le mellém -A nagypapámtól kaptam, de csak titokba nézegethetem, mert minden könyvet betiltottak, ami a falon kívülről szól.- mondta Armin, majd kinyitotta a könyvet.A könyv nagy, cirkalmas betűkkel volt tele írva. Néhol volt egy-egy igazán szépen kidolgozott kép.
-Itt az óceán!- kiabáltam fel halkan az ötödik fejezetnél, mely az óceánokról szólt. Elolvasni viszont nemigen tudtam a könyv írását, meghaladta a betűfelismerési készségeimet.
-Igen.- helyeselt
-Te ezt az írást el tudod olvasni?- hunyorítgattam, hátha úgy jobban ki lehet venni a betűket
-Valamennyire igen. Ha szeretnéd, olvashatok belőle neked egy kicsit.
-Rendben.- mondtam, majd az asztalra hajtottam a fejemMásnap reggel van. Apáék ágyán fekszek. Csend van és nyugalom. Minden olyan mint volt...minden újra tökéletes.
-Gyere, Lizikém, ölelj meg!- szólalt meg anya hangja mellettem.
Kinyitottam a szemem. Nem volt ott anya. Csak a levágott, csonka feje. Borostyán zöld szemei villogtak a napfényben, akárcsak a vöröses szőke haja. A hófehér ágynemű véres volt. Nem szóltam semmit, csak lélegzetvisszafolytva kimentem a szobából. A nappaliban megtaláltam Kodi-t, ami meglehetősen megnyugtatott.
-Kodi! Anya feje bent van a hálószobába és beszélt is hozzám!
-Tudom.- vágta rá Kodi az igazán furcsa választ -Viszont van nagyobb bajunk is! El kell bujnod, mire apa hazaér!
-Dehát...már apa újra a régi...minek bujjak el?
ESTÁS LEYENDO
I Still Don't Know My Name [Armin x OC] (BEFEJEZETLEN)
FanficElizabet egy tökéletes családban él, tökéletes szülőkkel. Majd egyszercsak egy katasztrófa miatt az élete pokollá válik. A bátyja, Kodi, szeretné megfosztani a kis Elizabet-et a lehető legtöbb gyermekkori traumától, így sokszor viszi a közelben lakó...