1. Ruh Eşi Mi?

552 65 134
                                    

Bu bölüm, bölümün yazarı ozlemor 'a ithaf edilmiştir.

Bölüm şarkısı: Gripin - Belki Çok da Şey Yapmamak Lazım

|25.03.22|

Başlama tarihlerinizi alalım →

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Başlama tarihlerinizi alalım →

(Bölümde geçen falcı sahnesi, fallar ve kartlar tamamen doğru değildir.)

🔮

"Hadi ama gelsen ne olur ki?" telefonu kulağım ve omzum arasına sıkıştırıp pencereyi açtım. Elimdeki su dolu cam şişeyle çiçeklerimi sularken bir yandan da Gizem'i dinliyorum.

"Şu zamana kadar senden bir kerecik bir şey istedim mi? Hı, istedim mi?" çiçeklerimin suya doyduklarına emin olduktan sonra geri çekilip elimdeki şişeyi komodinin üstüne bıraktım.

"Evet bir kerecik istemedin. Çok kerecik istedin."

"Ama hiç bir şeyi bu kadar istememiştim." Ona cevap vermeyip dağınık yatağımı düzeltmeye çalıştım. Telefon bu konumdayken biraz zor olmuştu ama halletmiştim. Sonunda ağrıyan boynumu ovarak telefonu elime aldım ve yatağa oturdum.

"Sen beni dinlemiyor musun Ayda?" derin bir nefes alıp verdikten sonra daha yüksek bir sesle konuşmaya devam etti.
"Bana bak. Benim o falcıya randevu almak için ne kadar uğraştığımı biliyor musun?" söylediklerine gülümsedim. Yaklaşık üç dört aydır bir falcıdan bahsediyordu ama bu kadar önemseyeceğini hiç düşünmemiştim.

"Bebeğim bir falcı için bu kadar uğraşman hiç normal gelmiyor.  Yoksa bu falcı bir erkek mi Gizem? Hem falcıdan randevu alındığını ilk defa duyuyorum."

"Saçmala ya, kadının söylediği her şey tek tek çıkıyormuş."

"Şanslı desene, attıkları tutuyor." onu kızdırmak hoşuma gidiyordu. Yılmadı ve kadın hakkında konuşmaya devam etti.

"Sizin bölümde esmer çakma sarı bir kız vardı. Hani sevgilisiyle mıç mıçtılar, vıcık vıcık ıyyy. Öff neyse o da gitmiş bu falcıya. Falcı, şu an hayatında olan kişi seni aldatıyor, dikkatli ol ve hemen uzaklaş ondan demiş. Kız inanamamış tabi. İki gün sonra sevgilisiyle bir kızı basmış!" başımı olumsuzca sallayıp güldüm.

"Bunu göremeyen bir sendin bir de o kız Gizem.."

"Baltalıyorsun beni..."

"Doğruya doğru diyorum" sinirden ayaklarını yere vurarak tepindiğini duydum, bu beni güldürmüştü.

"Bak Ayda, saat birde randevum var. On iki gibi seni alırım. Benimle gelmek zorundasın çünkü ben senin en en en çok sevdiğin ve en en en yakın arkadaşınım, beni tek başıma bırakamazsın. Nokta, bitti, görüşürüz!" telefon yüzüme kapanınca bir kaç saniye öylece durdum.

Devamını GetirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin