Bu bölüm, bölüm yazarı aysedereli3a'ya ithaf edilmiştir.
Bölüm şarkısı: Nena Venetsanou - Lilith
|10.06.22|
Babam, deli dolu eğlenceli birisiydi. Hapishaneye girmeden önce beni okula bıraktığı o sayılı günlerde arkadaşlarımın bütün anneleri ona bayılırdı. Espriler yapar, yakışıklılığını kullanır ve kitaplardan alıntılar yaparak kadınları büyülerdi. Annem bu durum hiç yadırgamaz, babama kanının son damlasına kadar güvenirdi. Çocukluğum kısa bir döneminin son derece mükemmel olduğunu yeminler ederek kanıtlayabilirim. Babam annemi sever, annem babamı sever ve ikisi de beni çok severdi.
Bir gün her şey değişmişti, sevgi yerini ihanete bırakmıştı. Anneme delilerce aşık olan babam, annemi bir hayat kadını ile aldatmıştı. Ah, o günleri hatırladıkça anneme olan saçma kızgınlığımdan dolayı kendime kızar, söylenirim.
Bir elin beni dürtmesi ile daldığım yerden dünyaya yeniden gelmiştim. Kafamı yavaşça yerden kaldırdım ve Asaf'ın gözlerine baktım. Üzülmüștü bana, yüzünü kavradım sıcak olduğunu düşündüğüm bir gülümseme ile "Üzülme." dedim.
Bir anda vücudumu saran kollarla birlikte ağlamaya başladım. Yıllardır bu anı bekliyormuşçasına ağladım. Artık ağlamam sessiz değildi, hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.
Asaf, "Sakin ol." dedikçe ben daha fazla ağlıyordum. Usulca huzur dolu olan göğsünden ayrıldım. Yüzümü avuçlarının arasına aldı, baș parmaklarıyla göz yaşlarımı siliyordu. Göz yaşlarımı silmesi bittiğinde kısacıkta olsa bulduğum huzur bir anda ortadan kayboldu.
Ellerini yüzümden çekip ellerimi tuttu. Beni zorla yakınlardaki bir banka oturtmuș kendisi de yanıma oturmuştu.
"Ayda, sormam biraz yanlış olacak fakat AIDS cinsel yolla bulaşan bir hastalık değil miydi? Yani baban, șey..." cümlesinin devamını ben getirmiştim.
"Evet, babam annemi aldattı." Asaf șașırmıș gibiydi.
"Ayda, keşke yavaş yavaş söyleseydin." dedi.
Gülümsedim. "Ne değișecekti? Babam annemi aldattığı için AIDS'e yakalanmamıș mı olacaktı yoksa babamın durumu kötü mü olmayacaktı?" dedim. Asaf, hayatımın sadece bir kısmında dahil olmuşken ona her şeyimi anlatmak istemiştim. Birinin beni dinlemesine ihtiyacım vardı, birinin omuzlarında ağlamaya ihtiyacım vardı ama bunu yapmamalıydım.
"Asaf." dedim, devamında ne diyeceğimi bilmeden sadece ismini söylemiştim.
"Efendim, ay kadar güzel güneş kadar parlak olan güzel kadın." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devamını Getir
Teen Fiction|25.03.22| "Bu kitap bir kişinin değil bir çok kişinin kaleminden yazılmıştır." |Her cuma yeni bölüm!| !Bilgilendirme! Çoğunuz bu kitabın nasıl yazıldığını biliyor bilmeyenlerde "Etkinlikler" kitabındaki "Devamını Getir" b...