73 - 𝘼𝙧𝙩𝙞𝙘𝙡𝙚 (𝙘𝙞𝙠𝙠)

371 35 2
                                    

Sebastian Stan és Nancy Lautner?

Mi van köztük? Barátok, vagy talán többek?

A két fiatal színész még az Amerika Kapitány: Polgárháború forgatása alatt ismerkedtek meg és kerültek közelebb egymáshoz, de az sosem lett nyilvánossá hozva, hogy mi is van a két színész között. Sokan gyanakodnak arra, hogy az Árnyekot alakító színésznő és a Tél Katona színésze közt egyre csak növekszik a kémia, vagy talán már együtt is vannak egy ideje.

A mai cikkünkben elhoztunk nektek minden információt, amit tudunk a kapcsolatukról.

Kijelenthetjük, hogy Lautner és Stan nagyon erős barátságot táplálnak. Instagramuk oldalán megosztották velünk, hogy a karácsonyi ünnepeket együtt töltötték sütögetéssel és díszitéssel. Nem olyan régen pedig Robert Downey Jr. egy igen aranyos képet posztolt kettőjükről (ide kattintva megtudod nézni a képet).
A komentszekció tele volt hozzászólásokkal, amik a Marvel színészektől szármoztak, amiben kifejtették örömüket és azt, hogy mennyire szurkolnak ahoz, hogy a ők ketten össze kerüljenek. Természeten, ezen kívül még olyan hashtagekkel is tele volt, amit az ő kettejük neve szerepel, mint "shipnév" – párnév, ami #nanbastian lenne.
Nem is kell mondanunk mi mennyire adnánk, ha Nancy és Sebastian egy párt alkotnának, hiszen az ő szerelmük vissza nyúlik két év ezelőttre is.

Amit még sikerült megtudnunk, az az, hogy jelenleg együtt dolgoznak egy romantikus filmen, ami jövő éven kerülnek a mozikba. Sajnos több információval egyenlőre nem szolgálhatunk, de amint megtudunk valamit, azonnal frissítjük az oldalunkat!

Ti szeretnétek együtt látni Nancy Lautner-t és Sebastian Stan-t? :)

Enews

Hasonló cikkek:

• Mi történt Sebastian Stan és Alejandra Onieva közt? Szerepel benne egy harmadik személy?

• New York ismét illően várta az Új év eljövetelét.

• Scarlett Johansson: "Chris és én csak barátok vagyunk."

𝓘𝓷𝓯𝓲𝓷𝓲𝓽𝔂 𝓛𝓸𝓿𝓮 |Where stories live. Discover now