Sziasztok!
Hűha, fogalmam sincs hogy kezdjem. Igazából nem hittem volna, hogy valaha is elérünk idáig! Elérkeztünk Nancy és Sebastian története végéig, ami számomra hatalmas változás és egyben kevert érzésekket okozz. Hihetetlenül közel nőt a szívemhez e történet és bizony nehéz lesz elengednem, de a szívemben mindig helyet kap magának.
A történet írásához nagyon inspiráltak az érzéseim, a körülöttem történtek, de a legtöbbet az agyam szüleménye. Elhúlajtottam néhány könnycseppet az írása közben, ahogy sokan nevettem is. A legfontossabb, hogy rendkívül éreztem minden percét, miközben jegyzeteltem, vagy akár ötleteket jegyeztem fel magamnak.
2020 December 23.-án került fel az első fejezet, ahol megismerhettétek a történet szereplőit. Közel két év telt el azóta és ha őszinte szeretnék lenni, nem gondoltam volna, hogy ennyire sokan fogjátok olvasni és hogy ennyire megszeretitek Nanbastian-t és kettejük érdekes életét.
Gyönyörű utat tettünk meg, be kell valljam és sosem izgultam még ennyire egy könyvem írása miatt. Mindig örömmel ültem neki megírni egy fejezetet, volt, hogy egy nap megírtam körülbelül hármat - négyet, mert annyira élveztem az írását. Néha sokáig tartott, hogy részt hozzak, de mindig túl tettem magamat rajta és megírtam az új részt.
És mikor láttam, hogy mennyire örültetek neki, mennyien nyomtatok rá egy csillagot, vagy épp mennyi sokan hozzászóltatok, rá jöttem, hogy megéri!2022 Május 30.-án került fel az utolsó rész, amibe igazából bele illesztettem a legszebb pillanatjaikat, illetve a legérdekesebbeket.
Szóval szeretném megköszönni, hogy megtettétek velem és a főszereplőinkkel ezt a nagy utat. Köszönöm, hogy kitartattatok és kíváncsian vártátok az új fejezetet, köszönök minden egyes hozzászólást, amit tőletek kaptam. Rengeteget jelent nekem, mindig mosolyt csallt az arcomra, főleg mikor rossz kedvem volt, egyaránt köszönök minden olvasást, megtekintést és minden csillagot. Nélkületek nem ment volna, ti segítettetek át sok mindenen! Nagyszerűek vagytok, hálás köszönet jár Nektek!❤️
Ha esetleg volna nektek akármilyen dolog, vélemény a könyvről, amit megosztanátok velem, illetve melyik volt a kedvenc fejezetetek és hasonló, vagy mit tettetek volna még bele, min változtatnátok, azt nyugodtan írjátok meg itt nekem, vagy akár üzenetet is dobhattok.😊
És ki volt a kedvenc szereplőtök, illetve a kevésbé kedvelt?
Ne aggódjatok, sok könyv-el készülök még és mindenképp lesz még hasonló történet! Addig is lessetek be az új könyvembe, ami a Complete Mess címet viseli Luke Hemmings-el a főszerepben és azon kívül még mindig megtalálható a Lover of Mine könyvem Sebastian Stan főszereplésével.
Mégegyszer köszönöm!💕
ESTÁS LEYENDO
𝓘𝓷𝓯𝓲𝓷𝓲𝓽𝔂 𝓛𝓸𝓿𝓮 |
Fanficꜱᴇʙᴀꜱᴛɪᴀɴ ꜱᴛᴀɴ ꜰᴀɴꜰɪᴄᴛɪᴏɴ Két lélek, aki a szerelmükért küzdenek. Nap mint nap összefutnak valami nehézséggel, amivel szembe kell nézniük, csukott szemmel, egymás kezét fogva kell átlépniük az akadályokat, hogy együtt ragyoghassanak a sötétség után...