Kedves naplóm!
Valóra vált az egyik legnagyobb álmom. Férjhez mentem, lett egy gyönyörű kis hercegnőm. Családot alapítottam a férfivel, akit a világon a legjobban szeretek. Nem hittem volna, hogy ez valaha meg történik vele, de az élet megtanított engem arra, hogy minden lehetséges, még ha néha szürreálisnak, lehetetlennek tűnik. Megtanultam, hogy az élet nem egyszerű, nehézségekkel kell szembe nézned, hogy megtudd mászni az Élet legmagassabb pontját és aztán elérd a célt, ami a végtelen boldogság. Sok mindennel néztünk szemben, sok mindent zúditott ránk a sors, rosszat és jót is, viszont a mi kezünkben állt, hogyan érintjük meg az Élet ajándékát.
És én megéríntettem és ekkor megkaptam az oldalamra a most már csodálatos férjemet, Sebastiant és gyönyörű kislányunkat, Amelia Hazelt.
A legnagyobb köszönettel szerintem így is a Marvel Studios-nak tartozom, hiszen ha tőlük nem kapok egy ajánlatot, akkor lehet soha nem ismertem volna meg életem szerelmét.
Még a mai napig a szemem előtt van az a pillanat, mikor Sebastiannal először szemben álltam. Annyira izgatott voltam már csak attól is, hogy a valaha kedvenc színészeim előtt állhattam és a kedvenc film készítők előtt. Valami káprázatos érzés volt.
Az első napon, mikor megpillantottam Sebastiant, tudtam, hogy a férfi túl tökéletes, hogy igaz legyen.
Túl kedves és aranyos ehez a világhoz. Tiszta szívű, rendes és nagy lelkű, hatalmas segítőkéz, csodálatos támasz, mindig meg nevetett akármilyen baromsággal, még akkor is, ha a napod és a kedved a föld alatt van.Az első közös randink, mikor esőben futottunk a házamig és aztán a kanapémon fetrengve, süteményt majszolva beszélgettünk minden lehetséges dologról, miközben a filmeztünk. Már akkor tudtam, hogy a férfi az igazi számomra.
Az a hatalmas szerelem, szenvedély és szomorúság ami köztünk honolt aznap az öltözőben. Akkor kettőnk útja ketté váltak, fájdalmas volt végig nézni, ahogy egymás szemébe hazudtunk, főleg Sebastian, mert meg volt kötve a két keze és nem tudta azt tenni, amit valójában a szíve súgott. Szét választott minket az élet és nem tudtunk semmit ellene tenni.
De nekünk ez nem volt elég indok arra, hogy távol maradjunk egymástól.
Mint mondják, az igaz szerelem mindig utat talál magának, így lett velünk is.
Akár hányszor szét választott minket az Élet, mi mindig vissza kerültünk egymáshoz.Hálás vagyok Drake Doremus-nak, hogy engem íletett meg azzal, hogy eljátszam az a fantasztikus szerepet, ezzel vissza találva az útra, ami szomorúan megakadt, mert tudjuk, hogy nem ért véget, csupán szünetet tartott. Az Endings, beginnings forgatásán újra egymásra találtunk és onnantól fogva nem tudott minket szét választani senki és semmi.
Meg próbálták, be vallom, majdnem sikerült is nekik. Majdnem elvesztettük egymást, mikor a halál szélén álltam, de az élethez vágyódó szívem és akaratom erősebb volt, ugyan úgy Sebastian hűsége és szerete felém. Szembe néztünk minden nehézséggel és együtt maradtunk, mert az egymásfelé erződő szeretetünk erősebb mindennél és mindenkinél. Az élet megtanított minket arra, hogy kitartónak kell lenni, mert minden nehézség és rossz után jön a napsütés és a boldogság.
Sebastian megtette az első és legfontossabb lépést a közös életünk kezdetéhez. Aznap a gyönyörű este az erdőben gyűrűt húzott az ujjamra, miután kimondtam az első boldogító igent. Azt hittem annál boldogabb már nem lehetek és aztán, nem sokkal rá a fürdőszobámban a kádomon ülve sírtam a boldogságtól, mikor is megtudtam, hogy Isten megajándékozott egy kisangyalkával. Rohanni akartam a Szerelmem után, hogy elmondjam neki, de akkor eszembe jutott valami csodásabb, mert megérdemli, hogy egy különlegesebb módon tudja meg e nagy hírt. Így mindent össze készítettem, hogy ezt megtudjam valósítani.
A születésnapján oda is adtam neki az ajándékot és a boldogságom még nagyobb lett, mikor láttam, hogy örült e hírnek.
És a boldogságom teljes lett, mikor Amelia Hazel Stan a világra érkezett és menyasszonyi ruhába a fátyol mögé bújva húztuk egymás ujjára a karikagyűrűt a boldogító igen után.Gyönyörű utat tettünk meg idáig Sebastiannal és gyönyörű utat fogunk megtenni közösen, Ameliával együtt és az útonlévő gyermekeinkkel, Aurora és Jameson Stannel.
Mert ez a mi történetünk, ahol a Végtelen szerelem és szeretet mindennél erősebb és mindent képes legyőzni.
Ez a kettőnk története, ami egyszer elkezdődött és soha nem ér véget. A kalandjaink folytatódnak, a fájdalmas könnyeket lecserélték az öröm könnyek, a végetnemérő szeretet és a felhőkig nyúló boldogságunk.
Ez Nancy Stan és Sebastian Stan története, ami a végtelenig tart.
köszönöm, hogy elolvastad! <3
VOUS LISEZ
𝓘𝓷𝓯𝓲𝓷𝓲𝓽𝔂 𝓛𝓸𝓿𝓮 |
Fanfictionꜱᴇʙᴀꜱᴛɪᴀɴ ꜱᴛᴀɴ ꜰᴀɴꜰɪᴄᴛɪᴏɴ Két lélek, aki a szerelmükért küzdenek. Nap mint nap összefutnak valami nehézséggel, amivel szembe kell nézniük, csukott szemmel, egymás kezét fogva kell átlépniük az akadályokat, hogy együtt ragyoghassanak a sötétség után...