N A N C Y
_______________________A forgatás már több mint egy hónapja kezdetét vette. Nagyon élvezem a srácokkal a közös munkát, csak nagyon fárasztó tudd lenni az egész. Kora reggel kezdjük általában a forgatást, vagy csak ott kell lenni megbeszélésre és van, hogy éjszaka is be kell mennünk, ha épp esti forgatás van. Mivel nekem nincs olyan fontos szerepem, ezért nem mindig vagyok ott.
A kapcsolatom a színészekkel különleges. Ez a közel három hónap alatt nagyon össze barátkoztunk. Scarlett-et és Lizzy-t van akkora szerencsém, hogy a legjobb barátnőimnek nevezhetem, igaz velük már az elején megtaláltuk a közös hangot. Anthony, Paul és Chris Evans nagyon jó fejek, mindig mindenhez van valami hozzá fűzni valójuk és mellettük soha sincs unalom. Robert szinte olyan nekem mint a második apám. Tom Holland nagyon aranyos srác, Jeremy és Paul Bettany rendesek, ha tudnak bármiben segítenek.
És Sebastian. Vele elégé érdekes a helyzet. Mindketten érezzük azt a feszültséget, ami köztünk van és talán a többiek is érzik, csupán nem teszik szóvá. Fogalmam sincs hogy van ezzel a dologgal, hogy jelentek-e neki valamit, vagy nem, de én kezdek félni, hogy talán több bujkál az érzéseim közt, mint szimpla barátság. Próbálok nem gondolni ezekre, de mindig mikor meglátom a forgatásokon egy fura érzés fut végig az összes porcikámon és nehéz így létezni. Össze szorul a torkom akárhányszor arra gondolok, hogy mi lett volna, ha nem lett volna barátnője. Ezerszer megfordul a fejemben, hogy mit érez, vagy érzett irántam, ha volt valamilyen. De már lényegtelen. A lényeg, hogy boldog.
- Három... kettő... egy... - kezdett vissza számolni Joe, a rendező, ami miatt sikerült vissza kerülnöm a Földre és nem a gondolataimban repkednem. Mindenki a helyére állt.
- És felvétel! - kiáltotta el magát a másik rendező is, Anthony.
Éppen egy harc jelenetet vettünk fel, ahol elégé nehéz mozdulatokat kellett megcsinálnom, mikor megéreztem egy égető tekintetett magamon. Persze, ez normális is lenne, mert a rendezők, a producerek és a többiek figyelnek, de ez most más volt. Oldalra kaptam a fejem, ahol pont elkaptam Sebastian tekintetét, ahogyan le sem veszi rólam a szemét. Kékjei bele fúrodtak az enyéimben, de megszakítottam a szemkontaktust, hogy a szerepemre figyelhessek, Sebastiannak ekkor pont nem volt jelenése. Nagy levegőt vettem, egy össze nézéstől is már óriási adrenalin nőtt bennem, amit nem tudtam máshogy csillapítani, csak mély levegő vételekkel. Össze zavar ez az ember. Nagyon is. A legidegesítőbb pedig az, hogy továbbra is éreztem az égető pillantásait, de próbáltam nem foglalkozni velük.
A forgatás után mind ebédelni mentünk az étkezőnek kijelölt helyre, ahol már meg volt nekünk terítve szerencsére, mivel már farkas éhes voltam. Helyet foglaltam a szokásos helyemen, mellettem Scarlett ült a másik oldalon pedig Mackie, nagy szerencsémre, vagy inkább bal szerencsémre velem szemben nem Chris foglalt helyet, mint eddig hanem Sebastian. Megköszörültem a torkom, Scar rögtön észlelte a problémámat és egy biztató mosolyt küldött felém. Mielőtt bárki kérdezné, nem. Senkinek sem meséltem az állítólagos érzéseimről ez az idióta felé.
Hazudnék, ha azt mondanám nem éreztem azt a feszültséget, amit Sebastian társasága okozott és váltott ki belőlünk. A többiek is biztos sejtettek valamit, hogy nem vagyunk pont a legfényesebb kapcsolatban, de ugyan azt sem mondhatom, hogy rossz kapcsolatban vagyunk. Csupán csak kerüljük egymást, ha tudjuk. Pontosítva, én kerülöm Őt ahogy csak tudom, amikor csak tudom, de tekintve arra, hogy jelenleg egy helyen tartózkodunk nap, mint nap ez nehéz. Sebastian mellett Robert foglalt helyet, Scarlettel szemben, a másik oldalán pedig Evans.
ESTÁS LEYENDO
𝓘𝓷𝓯𝓲𝓷𝓲𝓽𝔂 𝓛𝓸𝓿𝓮 |
Fanficꜱᴇʙᴀꜱᴛɪᴀɴ ꜱᴛᴀɴ ꜰᴀɴꜰɪᴄᴛɪᴏɴ Két lélek, aki a szerelmükért küzdenek. Nap mint nap összefutnak valami nehézséggel, amivel szembe kell nézniük, csukott szemmel, egymás kezét fogva kell átlépniük az akadályokat, hogy együtt ragyoghassanak a sötétség után...