96 - 𝙍𝙚𝙖𝙡 𝙡𝙞𝙛𝙚

341 38 6
                                    


N A N C Y
_________________

Sebastian és én már lassan egy hónapja jegyben járunk. Ez a közel négy hét sokat adott nekünk és el sem tudom képzelni, hogy mennyit fog még nekünk adni az idő. Boldogabbnak tudhatom magam, mivel a férfi, akit mindennél jobban szeretek, az én oldalamon van és magam mellett tudhatom, szorosabban és biztosabban, mint eddig.

A mai nap nagyon különleges, mivel Sebastiannak ma van a születésnapja és hatalmas meglepetést tartogatok a számára, amit rajtam kívül senki sem tudd. A srácokkal azt terveztük, hogy Sebbet meglepjük egy bulival, amit az ő tiszteletére terveztünk meg.

Egy fehér pántos ruhát viseltem virágos mintákkal és egy szintén fehér szandált. A hajam egy egyszerű kontyba volt fogva és ajkaimon egy vörös rúzs dísztelgett a natúr sminkem mellett. Az ajándék táskám, amit majd a szülinaposnak szeretnék adni már elvan készítve és az asztalon pihen.

Chris és Anthony délutánig lefoglalták Sebastiant, hogy rendbe tegyük az utolsó simításokat. A bulit nála rendezzük, ahol én most is tartózkodom, a fiúk pedig valahol a városban vannak, gondolom elmentek enni, vagy valami férfias programot szerveztek be neki.

– Vigyázz már, Te hülye! - hallottam meg Scarlett hangját, ahogyan épp valakit kiáltott le. A hangzavarra lementem az emeletről és a lépcső alján megállva nevetve néztem, ahogy Hemsworth és Downey szerencsétlenkedtek a tortával. Épp a hátsó ajtónál bambáztak, ahogy próbálták ki vinni a kertbe, ahol már a díszek is fel voltak téve és már az asztalokat is kivitték a fiúk és egy hatalmas felirat dobta fel az egész hangulatot, ami a Boldog születésnapot! volt. – Még a végén leejted és csinálhatok egy újat!

– Nem is te csináltad! - kezdett vele ellenkezni Chris.

– Mondj egy olyan cukrászatott, ahol egy óra alatt össze dobnak egy ilyen tortát és el is hozzák - tette csípőre a kezeit a nő, miközben fenyegetően nézett a férfire.

– Nyugodjatok meg mind a ketten. Nem fog leesni a torta és nem kell újat sem csinálni - szállt be a beszélgetésbe Robert is. Paul csak állt és nézte őket, miközben Chris nagyon erőlködött Roberttel együtt, hogy ne ejtsék le, miközben Hemsworth a hátsó ajtót próbálkozott kihúzni. Nem egy kis tortáról beszélünk, hanem egy majdnem négy emeletesről és a nagysága is óriasi volt így a súlya is nehezebb.
Oda siettem hozzájuk és kinyitottam nekik az ajtót.

– Köszönöm egyetlen normális ember ebben a házban - köszönte meg Hemsworth, mire Scarlett megforgatta a szemeit.

– Vigyázz a kis lépcsőn - szóltam még időben, mielőtt még a fejükön landolt volna az édesség.

Scarlett volt a fő rendező az egész rendezvényen, én pedig a segédje, természetesen. Már két héttel ezelőtt kezdtünk bele a tervezésbe és mit ne mondjak, Scarlett ki tett magáért. Nem csak egy hatalmas tortát rendelt, hanem ezer féle ételt is. Svéd asztal ként szólgált a kint lévő fa bútor és sok fajta üditő is.

– Nancy? - sétált oda mellém Elizabeth, én pedig rá néztem. – Kész a festmény és most hozták ki, hova tehetjük? - tette fel a kérdést a barátnőm, mire mondtam, hogy nyugodtan tegyék a legbiztonságosabb helyre, tehát a nappaliba, ahova a fiúknak betiltottam, hogy menjenek!

– Van képed róla mi a végeredmény? - kérdeztem, mire bólintott. Kivette a telefonját a zsebéből és megmutatta a lefotózott festmény-t. Elképesztően meseszép volt. Elizabeth valami kedves ajándékkal szeretett volna kedveskedni Sebnek és nekem is, szóval készítettett egy gyönyörű festett képet, amin mi ketten vagyunk rajta. Egyszerűen tökéletes volt, a szavam is elállt. – Gyönyörű! - jött ki belőlem a szó, de a reakcióm a képre mindent elmondott.

𝓘𝓷𝓯𝓲𝓷𝓲𝓽𝔂 𝓛𝓸𝓿𝓮 |Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang