S E B A S T I A N
_________________________
Egy hét telt el, amióta haza jöttünk Ibizáról. Hosszú volt ez a másfél hét, amit kettesben töltöttem a barátnőmmel. Ahogy landoltunk a repülővel, írtam egy üzenetet Chrisnek, miszerint haza értünk és jó lenne, ha össze futnánk, de nem tudott eljönni aznap, így a találka a mai napra esett. Alejandra a barátnőivel ment el valamerre, én pedig készülődtem, hogy végre elhagyhassam ezt a házat és össze fussak a legjobb haverommal.Ami a kapcsolatomat illeti Alejandraval, senkinek sem beszéltem róla Evansen és a menedzserem kívül. Ez a három hónap nagyon hosszúnak tűnt, mint ha évek teltek volna el. Ahogy véget értek a Polgárháború forgatásai, kissé eltávolodtam a többiektől, aminek meg van a saját oka.
Éppen a karórámat helyeztem fel a csuklómra, mikor csengettek. Tudtam, hogy nem a barátnőm az, mivel neki van saját kulcsa, és csak nem rég ment el és nem szokása ilyen korán haza érni, ezért kíváncsian mentem ajtót nyitni a nem várt vendégemnek. A küszöb másik oldalán a menedzserem, Drew állt (tudom, hogy nem ez Sebastian menedzserének az igazi neve és hogy nem férfi - szerk.), a kezében pedig egy aktatáska.
- Szia, bocsi, hogy zavarlak, de fontos - szólalt meg Drew, félre álltam az ajtóból és beengedtem.
- Gond van? - kérdeztem aggódva. Nem szokása bejelentés nélkül érkeznie, mindig én megyek az irodájába egy megbeszélt időpontban, ezért is lepett meg a látogatása.
- Lehetséges - válaszolt szűkszavún.
- Nekem most Chrissel van találkozóm, de felhívom őt, hogy akkor halasszuk el, vagy...
- Hívd át nyugodtan, úgy is tudja az egészet - a konyhába érve lehelyezte a táskát az asztalra, kivette belőle a laptopját és néhány iratot. Ahogy megemlítette, hogy hívjam át Christ is, tudtam miről, vagy inkább kiről van szó.
- O-oké - elővettem a telefonomat és tárcsáztam is Evans számát, hamar fel is vette.
- Hé, haver, épp úton vagyok. Mizu? - szólalt meg köszönésképp.
- Öm figyelj, nagy gond lenne, ha átjönnél hozzám? Itt van Andrew is és valami fontosról akar beszélni és mondta, hogy hívjalak át téged is - hadartam le neki.
- Máris ott vagyok - mondta, majd bontotta is a vonalat. Vissza mentem a konyhába, ahol a menedzserem már a laptopján ügyködött valamin, majd felém nyújtott egy papír darabot, amit össze húzott szemöldökkel fogtam meg a kezemben.
- Ez mi? - kérdeztem tőle, mikor rá pillantottam a lapra.
- Ez, kérlek, a rólatok készült cikk egyik része - válaszolt, miközben a tekintetét végig a képernyőn tartotta.
- Milyen cikk? -
- Várjuk meg Evans-t és aztán elmondom - ahogy ezt kimondta, egy kopogás hallatszott az ajtómon, rohantam is kinyitni és Chris állt előttem. Egy kéz fogással köszöntük egymásnak.
- Siettem, ahogy tudtam. Mi a gáz? - érdeklődött, miközben beértünk a helyiségbe, Andrew-al köszöntötték egymást szintén egy kéz fogással és helyet foglaltunk az asztal mögött.
- Az imént mutattam Sebastiannak egy papír darabot, amin egy kis részecske olvasható az egyik igazán érdekes cikkből, aminek a címe a Hollywoodi szerelmi háromszög, és nagy kalamajkát rendezett, de nem is ez a fő oka az itt létemnek, mivel ez már régebbi esett - ecsetelte a menedzserem. Össze zavarodva néztem hol rá, hol Chrisre, de amint láttam, ő is ugyan olyan össze zavarodott volt, akárcsak én.
ESTÁS LEYENDO
𝓘𝓷𝓯𝓲𝓷𝓲𝓽𝔂 𝓛𝓸𝓿𝓮 |
Fanficꜱᴇʙᴀꜱᴛɪᴀɴ ꜱᴛᴀɴ ꜰᴀɴꜰɪᴄᴛɪᴏɴ Két lélek, aki a szerelmükért küzdenek. Nap mint nap összefutnak valami nehézséggel, amivel szembe kell nézniük, csukott szemmel, egymás kezét fogva kell átlépniük az akadályokat, hogy együtt ragyoghassanak a sötétség után...