🦊1🦊

483 19 0
                                    

- Naruto, te ma jössz bulizni? - kérdezte Kiba, miközben sétáltunk a suli felé. Ma este lesz valamilyen buli, még én se vagyok biztos abban, hogy milyen, de egyértelmű hogy ott leszek. Sose hagynám ki az ilyesmi nagyobb eseményeket, valószínűleg az egész suli ott lesz. - meresítottam el, és ásítottam egyet, miközben a gondolataimba voltam mélyülve.

- Figyelsz te rám? - kérdezi, majd elállta az utam, hogy ne mehessek tovább.

- Igen, bocsi. - eszmélek fel, és ütközök neki, majdnem ráesve. - De megismételnéd amit mondtál? - kezdem el kínosan vakargatni a tarkóm, mire fáradtan sóhajt egyet. Megszokta már, mindig ez van.

- A buli nálunk lesz este és mielőtt jönnél, jó lenne, ha vennél piát Sakuráékkal. - magyarázza, mire picit fintorogva bólintok. Kissé meglepett az információ, az agyam valahogy átugorhatta, hogy Kibáéknál lesz. Fel se tűnt, de beértünk az iskolába. Nem váltottam több szót Kibával, hiába beszélt hozzám, nem igazán akartam neki válaszolni, ami szerencsére elég hamar fel is tűnt neki, aztán egy köszönéssel távozott, hogy háborút folytasson Akanéval. Mindig ezt csinálják. Akane nagy cicaimádó, Kiba pedig inkább kutyás..
Amint beértem a terembe, azonnal elfoglaltam az ablak melletti helyet, s a tenyeremre tettem az állam, hogy megtartsa a fejem. Még a végén eldől a sok tudástól...
Jó érzés volt, amikor a tavaszi szél finoman megcsiklandozta az arcom, s lágy táncba invitálta a hajam, mint hősszerelmes a kedvesét.
Az ablakon bámultam kifelé, elűzve unalmam. A tavasz gyönyörű volt, ám az osztályteremben ordítottak, és sokan még mindig nem szerettek. Aztán pont láttam, ahogy megérkezik a suli nagymenője, ahogy a lányok emlegetik.
Bár ami leginkább felkette a figyelmem, az Sasuke volt. Igaz, hatalmas ellenségem, de valahányszor ránézek, teljesen elbűvöl. Esküszöm megértem, hogy miért vannak oda érte annyira a lányok. Egyszerűen tökéletes úgy ahogy van. És persze mindenki szereti, de ő inkább magának való típus. És még csak rá se kéne néznem, azonnal letépik egyes lányok - khm Sakura és Ino khm - a fejem. Mégis vonzotta mindenki tekintetét. Konkrétan egy jégherceg volt. Elérhetetlen, s fagyos.

Kicsit belemerülhettem a bámulásába, hisz' arra eszméltem fel, hogy a tekintete találkozott az enyémmel. Felnézett, miközben a lányok szorosan körbevették. És mint mindig, most is azonnal a táblára kezdtem koncentrálni, ahelyett, hogy elvesznék a sötét szemeiben.
Nem kellett sok idő, hamarosan beért a terembe Sasuke és mögötte a tanár is. Unalmas volt minden óra, semmi kedvem nem volt ott lenni. De azért persze végig szenvedtem, csak nem léphettem le tök random... Majd amikor végre eljött a megváltó pillanat és kicsöngettek az utolsó óráról, azonnal hazamentem, és fáradtan dőltem le az ágyamra. Szinte már-már majdnem elaludtam, mikor megcsörrent a telóm. Bosszankodva vettem fel, megsem nézve hogy ki hív.

- Mit akarsz? - szóltam bele morcosan, mindenféle köszönés nélkül. Egy pillanatig néma csend volt a vonal másik végén, aztán hallhatóan Kiba megköszörülte a torkát.

- Bocs haver.. - szólalt meg Kiba. - Gondoltam szólok, hogy szinte mindenki ott lesz a bulin, úgyhogy hozzatok jó sok piát. És mielőtt kérdeznéd, igen, Sasuke is ott lesz. - mondta végig, szinte egy levegővétellel.

- Ezért hívtál? Sakuráéknak is szólhattál volna. - még mindig morcos vagyok, ez nem változott. És semmi kedvem ezúttal a hülyékhez, vagy éppen ahhoz a fránya bulihoz.
- Mindegy. Hamarosan megyek, szia. - teszem le, megse várva a választ. Kikószálódok az ágyból, felveszek valami normális ruhát, és elindulok a bolthoz, miközben írok Sakuráéknak.

Naruto:
Hol vagytok?

Sakura:
Mindjárt ott vagyunk!

Amint elolvastam a választ, szinte meg is pillantottam a rózsaszín hajkoronát, így azonnal eltettem a telefonom, aztán megszaporáztam a lépteim.

- Sziasztok! - köszönök nekik. Mindketten kiöltöztek és hogy őszinte legyek, igazán csinosak voltak. De teljesen átlagosak, és talán picit túlzásba is estek. Főleg Sakura. Ezt nem jegyeztem meg neki, csak halványan mosolyogtam, mint mindig.

- Szia Naruto. - köszön vissza Sakura és indul be a boltba.
- S-Szia N-Naruto.. - köszön Hinata is halkan, majd megy azonnal Sakura után, aki már nagyban szorongatta a kosarát, és vásárolt. Utánuk belépve, elveszek egy kosarat, és elkezdek belepakolni egy csomó mindent. Nem időztünk ott sokáig, különben elkéstünk volna, így kifizettük az italokat, és elindultunk Kibáékhoz.

Nem tudom mit csináltak amég mi ide nem értünk, de már most felfordulás volt. A házban konkrétan minden összevissza, a zene üvölt, és cigi szag terjengett a levegőben.
Aztán nem sokkal később mindenki megérkezett, s ugyan lassabban, de kezdetét vette a buli.

Természetesen rengetegen már az első percekben sokat ittak. És mint ahogy Kiba említette, itt volt Sasuke is.. bár ő csak egyhelyben állt sokáig, s mintha néha beszélt volna néhány lánnyal. Nos, szinte mindig körbevették.
Aztán egyre gyorsabban telt az idő, így mint mindenki, én is holt' részegre ittam magam. A mindenkibe, Sasuket is beleértem.. Szerencsétlennek sorba hozták az italokat, aztán ha nem fogadta el, hatalmas hisztit lecsaptak a lányok.

Lassan már azt se tudtam mi van, vagy hogy hol és ki vagyok, így csak egy tök random ötlet miatt, szemkontaktust vettem fel Sasukével. Aztán míg ő a szoba másik felén állt, én a végében. Az ingem egyik gombja időközben kigombolódott, ám nem foglalkoztam vele. Ehelyett odamentem, kezemben az italommal, és elkezdtem beszélni Sasukével. De úgy, mint egy régi baráttal és nem egy ellenséggel.
Az elején talán próbált levakarni magáról, de végül feladta, és egy hosszú beszélgetésbe kezdtünk. Ami aztán valahogy áttért flörtölésbe, és végül arra eszméltem fel, hogy pimasz mosoly ül az ajkamon. Aztán csendbe maradtunk. Sasuke csak bámult egy ideig, s én is őt. Majd mint egy kiéhezett vadállat, konkrétan rátapadt az ajkaimra, s birtokba vette. Mohó volt, s mégtöbbet akart. Hát hogy ne tudtam volna viszonozni? Aztán végül kissé elfajult. A zene tombolt, az alkohol, az izzadtság, és a cigi füstje beleivódott a levegőbe. De aztán egy pillanatra a világ elcsendesült, és csak mi voltunk. És aztán hozzámért. Minden egyes érintése égette a bőröm, s többet akart érezni ebből a gyönyörből. Fura vágy ébredt bennem, amit azt hiszem, Sasuke érzékelt is. Átkaroltam a nyakát, aztán éreztem, ahogy a derekamról lentebb csúszik a keze. Lágy volt, mint a nap első sugarai. Majd megálapodott a fenekemnél. Egy ideig csak pihentette ott a kezét, mintha nem mert volna semmit sem tenni. De amikor a tarkójánál fogva mégjobban belehúztam a csókba, finoman megmarkolta. Éreztem, ahogy a testem reagál, s felforr a levegő körülöttünk. Aztán mikor a keze más, intimebb helyekre is tévedt, halkan belenyögtem a csókba, amire Sasuke is felmordult, s a kezemnél fogva kivezetett a nappaliból, ahol javában folyt a buli. Ezek voltak az utolsó emlékeim arról az éjszakáról, amelyre talán Sasuke nem is emlékszik.

Szeretsz? 《Sasunaru》- ÁTÍRÁS ALATTWhere stories live. Discover now