🦊7🦊

193 13 3
                                    

/Sasuke szemszöge/

Sokáig dermedten ültem a padon. Figyeltem, ahogy a szél feltámadt, s kecses táncba kezdett a lehullott falevelekkel. Lehet, hogy éreztem iránta valamit.. Az is lehet, hogy még mindig. Az este jól kezdődött, kellemesen elszórakoztunk és nevettünk.. Akkor hogy alakult így? És miért tett boldoggá ez a hír?

Nagyot sóhajtva megráztam a fejem, és felhívtam "szeretett" barátnőmet. Pár csengetés után fel is vette.

- Sasuke? - kérdezte álmos hangján. Valószínűleg felébresztettem.. - Történt valami? - kérdezte aggódva. Összeszorult a bűntudattól a szívem, amint arra gondoltam, hogy képes voltam megcsalni őt.. Még ilyenkor is miattam aggódik. Halványan elmosolyodtam.

- Ne aggódj, Saku, minden rendben. Egy barátommal beszélgettem.. - mondtam, miközben valahogy kérdést próbáltam megfogalmazni. - Mit tennél, ha kiderülne, hogy együtt vagy valakivel, de közben gyereked fog születni mástól? - habozva kérdeztem, és még így is béna fogalmazással.

Sakura a vonal végén elhallgatott. - Azt hiszem, ez az érzelmektől függ inkább.. - szólalt meg végül.

- És ha nem tudna dönteni? - kérdeztem azonnal, rá és Narutora gondolkodva.

- Akkor csak adjon időtt ennek. Az érzelmek hamarabb megmutatják magukat, mint gondolnád.. - suttogta, miközben halk ajtócsukódás hallatszott.

- Köszönöm, Sakura. Elmondom neki. - mondtam végül, Sakura szavain gondolkodva. - Nem zavarlak tovább. Jó éjt, holnap találkozunk! - köszöntem el, hogy Sakura tudjon aludni, és ne tartsam ébren. Ó, egyáltalán nem gondoltam, hogy a kérdéseim egész éjszaka zaklatni fogják.

Felsóhajtottam, majd felálltam, s kinyújtóztattam az elzsibbadt végtagjaimat. Zsebre tettem a kezem, majd elindultam a haza vezető úton, mélyen a gondolataimba merülve. Tudom, hogy nem szeretem Narutot. Mégis.. Terhes. A gyermekemmel. Ahj, Sasuke, mit csináltál megint? - kérdezi magától, az égre emelve a tekintetét.

/Sakura szemszöge/

Sasuke őszintén, fura volt. Nagyon fura.. Nem szokása segíteni ilyen kérdésekben barkinek is. Akkor mégis miért? - Egy fura gondolat elsodorta mindezt. Gyorsan megráztam a fejem. Nem lehetséges.. Egyáltalán nem.. Ugye? - az utolsó kérdést szinte magamnak is félve tettem fel. De ha mégis.. Azt hiszem, megértenem. Sasukeval a kapcsolatunk nem egészen olyan, mint régen. Igaz, szeretjük egymást. De mégis.. Ez a szerelem, lassan egyszerű szeretetté nőtte ki magát. Lassan Sasuke inkább legjobb barát lett, mintsem pár. Ó, istenem, bevallottam magamnak! És valahogy.. megnyugtató. Lassacskán észrevettem, hogy az érzelmeim más felé húznak. Valakihez, akiről tudom, hogy sosem lehet az enyém és én sem az övé. Fanyar, mi? Valójában.. észrevettem azokat a pillantásokat, amit Naruto küldött Sasuke felé. Sosem kerülte el a figyelmem. Talán.. Ők ketten? - a gondolatra halkan sóhajtottam egyet. Hogy nem vettem észre? Remélem, nekik több esélyük lesz, mint nekünk valaha is lehetne.

Lassan elővettem a telefononom. Nem tudtam, mit vagy hogy írjak Sasukénak. Félek szakítani vele. Ino azonnal rámászna. Hinata pedig semmit se tenne. Azt hiszem, mostanában különösen jóba lettek. Hinata magabiztosabb lett, Ino pedig arrogánsabb. Nem tudom, mit tegyek. Hinata szereti Narutot. Naruto szereti Sasuket. Ino szereti Sasuket. Sasuke pedig.. még ki kell deríteni. Biztos vagyok benne, hogy már nem én vagyok az a személy.. Igazából fáj.. Hisz annyi időt töltöttünk együtt.

Sakura a fejet a kezébe temette. Nem tudta mit tegyen.. Beszélnie kell valakivel. Mintha egy villanykörte gyulladt volna fel a feje fölött, felkapta a fejét, s élénken elmosolyodott.

Szia, Naruto. - írtam neki. Már csak várni kell. A rosszak után talán még több jót is tehetek, nem? Igen.. nekik együtt kell lenniük.

Shipper, és jó Sakura! Hali, visszatértem! Egyébként, segítségre lenne szükségem. Úgyhogy: Szerintetek Sakura barátnői szerepét lecseréljem? Átadhatnám Inonak, gondolom. Egyszerűen nincs szívem megváltoztatni ezt a fejezetet, dönteni pedig nem tudok. (Persze ha úgy van, átírhatom féltékeny Sakurara, vagy Sasuke valaki mást hívna fel.) Ha eldöntöttem, hozom a kövi fejezetet, az előzőeket pedig átírom. Köszönöm hogy elolvastad!♡

Szeretsz? 《Sasunaru》- ÁTÍRÁS ALATTWhere stories live. Discover now