Мія стояла в тонкій білій сукні посеред пшеничного поля. Вона бігала і стояла. Вона була щаслива, а згодом знайшла незнайомого хлопця і гралася з ним. Уві сні він здавався їй дуже важливим...
Але все хороше колись закінчується. Чисте блакитне небо вкрилося сірими хмарами, і пішов дощ. Волосся незабаром намокли, як і одяг. Але для неї це не було проблемою. Пізніше Мія побачила багато хорошого в дощі. Це був теплий, але дуже сильний дощ. Насправді Мії він не подобався. Зазвичай, коли вона виходила на вулицю, все, що вона відчувала, було затхлим і мокрим, але зараз вона відчувала запах різних квітів. Коли вона закінчила їсти, то почула, що надворі співають птахи. Вони чекали в маленькій хатинці, а коли вийшли на вулицю, по всьому тілу розлилося приємне тепло.
Тоді Мія зрозуміла, що незнайомець став для неї дуже особливим. Вона відчула, що цей момент назавжди залишиться в її серці.
І вона знову зазнала невдачі. Дівчинка впала з ліжка, сонна. Вона вдарилася головою, почала терти рукою голову, примружилася і почала приходити до тями.
Йдучи до ванної кімнати, вона посміхалася і згадувала деталі сну і різні емоції, які він викликав. Коли вона побачила себе в дзеркалі, то зрозуміла, що це був сон. Однак тільки тепер вона зрозуміла, що не знає цього хлопця.
Вона увійшла до кімнати та потягнулася до шафи. Вона витягла чорний спортивний костюм. Її волосся було коротким до плечей, тому вона зачесала його назад і зібрала у низький хвіст.
На вулиці почався дощ. Цього разу Мія сприйняла його інакше. Їй було байдуже до брудних підошов чи мокрого волосся. Замість того, щоб шукати укриття, вона вирішила просто насолоджуватися теплим дощем. Вона відчувала його так як і у сні. Це було так на неї не схоже, дівчина і сама це згодом зрозуміє. У її житті явно починаються зміни. От тільки які? І до чого вони призведуть?
Прогулянка від будинку до автобусної зупинки була наповнена набагато теплішим відчуттям. Вона згадала те гарне відчуття, яке вона відчула у цьому сні. Їй навіть захотілося поділитися ним з друзями. Але вона вирішила поки що цього не робити.
Приїхав шкільний автобус. Він був жовтого кольору. І все було як зазвичай. Вийшло троє людей: містер Ансворд, тітка Клара та її п'ятилітній племінник — Джордж. Всі вони йшли на базар, який був тут неподалік.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Час| [ РЕДАГУЄТЬСЯ]
ФэнтезиГоловна героїня Мія проживає в Часовому Всесвіті. Тут є певна влада, яка називається - "система". Вона після шістнадцяти років дає визначити всім жителям свій час життя. Який потрібен для того, щоб передавати й отримувати його. На шляху у Мії п...