Розділ 15. Переїзд

45 3 0
                                    

— Мерісе, швидше вантаж валізи! Не встигаємо! — вигукнула Еліс сівши в машину.

— Тату, швидше,— підтримала маму Мія.

— Та все,— сів за руль Меріс.

— Скільки нам їхати потрібно?— запитала Мія.

— П'ять годин, — відповів Меріс.

— Ну, що ж у дорогу! — вигукнула Еліс.

Коли вони виїхали Мія сиділа в ноутбуці, потім в телефоні, слухала музику та розмовляла зі своїми подругами.

Як вони були вже на місці. Мія дивилась по сторонах. Квінтайм зовсім не був схожим на Лонгтайм.

У будинку Мії було два поверхи. На диво, Мія захотіла кімнату на першому поверсі.

Коли кімнату було обрано, Мія перенесла одяг у шафу, поставила ноутбук на стіл, розклала свої улюблені книги по полицях, і поклала по тумбочках ще різні дрібнички. Після освоєння нової кімнати, Мія вирішила прогулятися.

Надворі було все геть не так як звикла Мія. Це не те щоб їй не подобались краєвиди... просто ще й дня не пройшло, а вже дуже сумувала. Ну, що ж... як тепер Мія жила біля океану, вона пішла в магазин одягу. Вона купила декілька речей. У ці речі входив жовтий купальник та пішла на пляж. Коли Мія прийшла, то подзвонила на відео дівчатам.

— Привіт. Ну, що ви?— запитала Мія.

— Нічого. Я в Месстейджі,— сказала Емі.— Тут так спекотно...

— А я в Колдейсі, — відповіла Флора.— А у нас коли одяг сушиться, він взагалі не сушиться. Просто не висихає. Одяг вологий. А ти як?

— А у мене не дуже спекотно, але температура така, що можна купатися в океані,— відповіла Мія.— Ось. Купила купальник та зараз піду купатися.

— Ну добре. Мене батьки кличуть. Ми вирішили сходити до піцерії,— сказала Флора.

— Так. А ми зробимо суші й до нас прийдуть гості. Мої дідусь та бабуся. А також декілька тіток і дядьків,— вимовила Емі.

— Бабуся і дідусь будуть їсти суші?— запитала Мія.

— Так,— весело вимовила Емі й відключилась від зустрічі.

— Ну бувай, Флоро,— попрощалась Мія з Флорою.

— Бувай,— відповіла Флора та теж відключилася від зустрічі.

Мія вимкнула телефон та пішла купатися в океан. Багато людей катались на серфах, діти плавали у надувних кругах та дорослі пірнали під воду, щоб побачити красу підводного царства.

Час| [ РЕДАГУЄТЬСЯ]                             Where stories live. Discover now