Мія як завжди прокинулась. Її ранок нагадував звичайність.
Спочатку банні процедури, потім сніданок у вигляді млинців і солодкого чаю. Далі вона домовилася про зустріч із дівчатами. Але перед цим Мія як з недавніх пір вийшла на пробіжку. Але цього разу все було якось не так, всі у парку звертали увагу на неї, а дехто навіть встиг її сфотографувати. Після пробіжки Мія зустрілася з друзями та розповіла про все, що з нею сталося.
— Міє, ти, що й досі не знаєш? — запитала Флора.
— Що не знаю?— запитала Мія. Вона косо подивилася на подруг.
— Ну, що ж... хтось почув про нашу розмову та виклав у газету. Та на сайті Лонгтайма є відео як ти викликаєш Марсі. На диво, всі повірили, — промовила Флора.
— Капець і, що ж робити? І чому всі одразу повірили? Щось тут нечисто! — сказала Мія.
— Не знаю,— нарешті сказала Емі.— Для початку потрібно вияснити хто це зробив.
— Та я! Я! — вигукнув хлопець із паралельного столика.— Міє, ти мене не пам'ятаєш?
— Ні! Хто ти такий?— запитала Мія.
— Я Герот!— відповів хлопчина.
— Як Герот? Не може бути...— вимовила Мія. По її тілу пробігли мурашки.
— Хто такий Герот? — запитала Флора.
— Потім поясню,— сказала Мія, дивлячись на хлопця.
— Я саме вчора тут сидів і впізнав тебе, я хотів помститися за минулі часи! В цьому мені допоміг Дуклінс!
— Хто? Дуклінс? — по тілу Мії пройшлися мурашки. Вона згадала бій із темним чаклуном.
Герот пішов із кафе. Через 10 хвилин дівчата вийшли із кафе, та направилися до будинку Мії.
Коли дівчата були вже в Мії вдома та їли морозиво, яке купили по дорозі.
— Ну... хто такий цей Герот?— запитала Емі.
— Герот... я ходила з ним у дитячий садок. Він був злий хлопчина. Його всі боялися. Герот був не просто розбишакою, а ще й шпигуном. Він легко викриває будь-яку таємницю, ту яку захотів,— відповіла Мія.
— А за, що він хотів тобі помститися?— запитала Флора лизнувши своє бананове морозиво.
— Просто коли підходив час випускного я вирішила зробити все, щоб Герот вивчив урок раз і назавжди! Як вихователі не знали про розбишацький характер, я вирішила розкусити його. При вихователях, звісно, він був пушиною. Коли він знайшов нову жертву, я зняла на відео. Після цього показала це відео нашій головній виховательці. На, що вона не повірила доказам. Але як у мене були справжні докази я пішла до директорки, яка, на диво, мені повірила. Вона зателефонувала батькам. Вони, які знали про витівки сина як інколи теж ставали жертвами. На випускний Герота не допустили. Відтоді він хотів мені напакостити, але вони переїхали в Колдейс. А зараз, напевно, коли цей конфуз усі забули приїхали в Лонгтайм.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Час| [ РЕДАГУЄТЬСЯ]
ФэнтезиГоловна героїня Мія проживає в Часовому Всесвіті. Тут є певна влада, яка називається - "система". Вона після шістнадцяти років дає визначити всім жителям свій час життя. Який потрібен для того, щоб передавати й отримувати його. На шляху у Мії п...