— Ну от ми й дома...— почулося від Мії коли вона ще не розплющила очі. Ну от-от і все вона відкриває очі...— Стоп…— А ми де?— запитала вона.
Перед очима дівчат виникло: замок, як у давні часи, трава яка ідеально скошена, ставок ідеально круглий, та величезний сад.
— Або це так Лонгтайм змінився поки нас не було, або це не він,— сказала Флора.
— І, що будемо робити? — запитала застигнувши на одному місці Емі.
— Напевно, що пішли у замок. Там запитаємо. До речі, а де Марсі й Еллі?— запитала Мія поглянувши у кишеню.
— Та, тут я,— вигукнув Марсі з-під кущів, з яких він розмовляв,— ну, що витягуйте.
Мія взяла годинник та поклала собі в кишеню.
— Але ж Еллі? — запитала вона.
— А тут я. Думала, що ніколи не знайдете,— з-під дерева старалась повзти Еллі.
Мія підбігла та теж її підхопила.
— Ну тепер коли всі в зборі пропоную йти до замку,— сказала Флора і склала руки на поясі.
— Гаразд,— відповіли всі разом для Флори.
Замок був недалеко від їхнього місця знаходження, тому вони повільно йшли.
— Марсі, ти ж казав, що 4 міста — це уже 5,— сказала сумно Мія.
— Ну пробач, мені не можна розказувати, що з тобою станеться. Я можу тільки супроводжувати й направляти на розв'язання проблеми. Я все про тебе знав, тільки коли ти назвала своє ім'я,— засоромився Марсі.
—’’ Уже нічого. Я знаю, що ти не скажеш але... довго? Довго це буде тривати? Уже 5 день поспіль я незрозуміло чому тут. Я не знаю як там мої батьки. Хвилюються за мене чи ні. Я так втомилась, я дуже хочу додому! Без цієї магії та інформацію про наймогутнішу чаклунку. Я — звичайна Мія, ходжу в 10 клас та не чаклую.”
— Міє, ти хочеш відмовитися від всього цього? Від того, що ти пройшла за цих 5 днів? Ти зустріла у всіх містах нових знайомих, друзів. І це все?— запитав Марсі. Його тон голоса був як і стривожений так, і важкий, болісний.
— Пробач... Марсі, я просто дуже сильно переживаю за батьків…— сказала Мія її голос був пригнічений, здавалось що вона вже не хотіла нічого.
— Нічого. Твої батьки зараз у Вертаймсі…— спокійно, але жалібно вимовив Марсі.
— Що? Тобто? Як вони потрапили у чарівні міста?— запитала Еллі, беземоційно її поведінка стала схожою до Міїної.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Час| [ РЕДАГУЄТЬСЯ]
FantasiaГоловна героїня Мія проживає в Часовому Всесвіті. Тут є певна влада, яка називається - "система". Вона після шістнадцяти років дає визначити всім жителям свій час життя. Який потрібен для того, щоб передавати й отримувати його. На шляху у Мії п...