Розділ 17. Годинникова зустріч

47 3 0
                                    

На ранок Мія прокинулася в хорошому настрої. Батьки ще спали , а вона вирішила приготувати маленький сніданок.

Коли батьки прокинулися, то спробували Мієну страву.

- Гм... смачно. Тобі потрібно йти в повари,- відповів Меріс, коли спробував страву.

- Так. Мені теж подобається. Просто тільки треба навчитися ще якихось страв,- відповіла Еліс.

- Так. Коли ти дуже зайнята, або ж запізнюєшся мені доводилося готувати собі їжу,- сказала Мія.

Коли вони поснідали , Мія взяла свій блокнот та почала працювати над малюнками своїх пригод. Месстейдж, Колдейс, Вертаймс, Тайміті та навіть Неверію.

Потім пішла на двір гуляти. Але уже по знайомих їй вулицях.

***

Марсі спав у себе вдома. Поки не почув стукіт у двері.

- Хто там так рано?- вимовив він.

Як Марсі був у спеціальному місті для годинників , у нього були руки та ноги для зручного життя.

- Та я Еллі!- вимовила подруга годиника за дверима очікуючи , що їй відчинять.

-Зараз. Йду,- підійшов Марсі.

Марсі відчинив двері.

- Еллі, чому ти так рано? Ми ж домовлялися на дванадцяту годину з'їсти морозива.

- Марсі...хух,- вимовила Еммі.- Подивись у дзеркало!

Годинник підійшов до зеркала.

- Ой уже 12:30.

-Так я тебе вже пів години чекала.

- Пробач я довго дивився 《 Годинниковий фудбол. По всьому Часовому Вимірі》.

- Уже є новий сезон.

-Так. Це ж не справжній фудбол , а багатосерійний серіал. Там все продумано.

-Ура! А скільки серій уже є?

- Двадцять п'ять. З яких сімнадцять я продивився.

-Круто. Збирайся підемо на морозиво, а потім підемо до мене додому дивитися《 Годинниковий фудбол》.

Коли часове морозиво було з'їдено, Марсі і Еллі пішли подякувавши офіціанту. А потім у гості до Марсиної подруги.

Як вони були вдома, то ввімкнули телевізор.

- А навіщо ти вмикаєш телевізор?-запитала Еллі та взяла із кухні поп-корн.

Час| [ РЕДАГУЄТЬСЯ]                             Where stories live. Discover now