Після відпочинку у горах, Мія сиділа в кімнаті та малювала ілюстрації. Потім у неї в кімнаті опинилися Кевін та Келі.
- Ой. Налякали! І до речі, що ви тут робите?
- У нас сталася проблема. Нам треба твоя допомога,- сказала Келі.
- Дуклінс?
- Та ні. У нас в місті стоїть щит,- промовив Кевін.
-Яка ж тоді проблема?
- Екологічна. Допоможи прибрати море та острови.
- Добре.
Вони телепортувалися.
У місці Мія одразу помітила як по воді плавають пляшки,порваний одяг та різне сміття.
- І як ви могли до такого привести своє місто?- з жахом на обличчі запитала Мія.
- Ми одні з Келі не смітили. І ми єдині хто в цьому місці сортував сміття,-виправдовувався Кевін.
- Кевіне, я рада але мені, здається, що в екологічній катастрофі винні всі,- мудро відповіла Мія на слова Кевіна.
- Давайте почнемо прибирати,- перебила Келі.
Через одну годину вони зібрали багато сміття. Один із островів став чистим, залишилось ще двадцять п'ять. Потім ще один... і ще...
Коли всі острови були чисті та знову стали гарними, то перейшли до моря. Воно було в рази більше. В трьох вони б навіть за місяцьне впорались.
- І , що ж робити?- запитала Келі.
- Які у вас тут жителі?- запитала Мія.
- Тут багато жителів: пірати, жителі островів ,морські істоти та королівська сім'я.
- Добре. Тоді пливімо до короля. В мене є одна ідея.
Пливли вони приблизно 20 хвилин. І ось. Перед моряками був неймовірно класний палац. Він тримався на воді, ви, спитаєте як таке можливо? А я вам відповів його тримали мільйони кульок у повітрі. Це виглядало захоплююче. Всередині все було так само як і на поверхні.
Брат і сестра завели Мію до головної зали, де й сидів король. Він спав. Коли слуги побачили, що у палац хтось ввійшов один із них почав грати на трубі. Король схопився.
- Що? - злякано запитав він.
- Ваша величність, ми прийшли до цього палацу щоб вирішити головну проблему вашого міста- екологію.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Час| [ РЕДАГУЄТЬСЯ]
خيال (فانتازيا)Головна героїня Мія проживає в Часовому Всесвіті. Тут є певна влада, яка називається - "система". Вона після шістнадцяти років дає визначити всім жителям свій час життя. Який потрібен для того, щоб передавати й отримувати його. На шляху у Мії п...