Розділ 20. Мія не помре!

31 4 0
                                    

- Може потрібно сказати батькам цієї дівчинки?- промовив хтось із прислуг короля.

- Згоден. Зараз голуба відправлю,- сказав гучно король.

- Якого голуба вони ж живуть трохи по іншому,- сказав Марсі схлипував коли дивився на Мію.

- Як по іншому? Вчора з візитом у Вертаймс із Неверії,- сказав трошки грубо король.

- Пане король, тут така справа... це не її  батьки,- пошепки почав пояснювати годинник.

- Цього не може бути. Я бачив як вона росла. В ті часи у нас було багато справ із містом Неверія. 

- Ваша величність, справа в тому що вони її знайшли. Але її справжні батьки живуть у звичайному місті під назвою- Квінтайм.

- І що ж робити?

- Я телепортуюся до їхнього міста та повідомлю. Потім або заберу Мію , або ж  їх сюди.

-Добре. Тільки швидко, а зараз дайте їй ліки чи ще щось.

    Марсі зник.

                                                                      ***

- А де Мія?-запитала Еліс.

- Не знаю. Напевно, гуляє з Фелісою та Релізом. Скоро повернеться,- відповів Меріс та пішов у свій кабінет.

-Я все одно їй зателефоную,- сказала Еліс.

  З'явився Мар.

- Гей, дамочка, підніміть мене, будь ласка,- сказав годинник , який впав на підлогу.

- Хто тут?- повернулася Еліс не розуміючи хто говорив.

-Та я. Годинник Мії- Марсі. Ми з вами знайомі. Тому , що коли ми з моєю господаркою заблукали в лісі , ви з паном Мерісом нас знайшли. Забули?

   Еліс поглянула на підлогу.

-Марсі? Говорющий годинник. Точно,- вона взяла його в руку та поклала на стільчик та сіла на сусідній.- Дорогий годинник, ти не знаєш , а де Мія?

- Знаю. Саме за цим я й тут...

-Що уже трапилося?

- Ви ж знаєте , що Мія найсильніша чаклунка в нашому Вимірі? 

- Так. А ,що?

- Ну... Мія боролося із найсильнішим злодієм цього Виміру. Він хотів забрати одне із чарівних міст. Вона змогла його побороти. Але... зараз вона лежить без свідомості...

Час| [ РЕДАГУЄТЬСЯ]                             Where stories live. Discover now