Pazar sabahıydı erkende kalktım çünkü bugün ablamın nişanıydı onun için hazırlık yapmam gerekiyordu onun için güzel bir mekan ayarlayıp süslemem lazım ablam için sürpriz yapacaktım aşağı inmeden Dicle,yi aradım nişan,a davet etmek için ama dünden belli bana dönüş yapmadı ve telefonu kapalı yine acaba bişey mi oldu diye endişe ediyordum ama dün Özge,ye anlattığı şeylerden sonra ondan hesab sorcaktim belki o yüzden açmıyordu Özge,ye Ayça,yla aramızda bişey olduğunu ailemin Ayça,la evlenmemi istediğini söylemişti ve Özge buna çok sinirlenip beni arayıp hakaret etmişti aslında hak ediyorumdur onca kızın hayalleriyle oynamıştım bu konuda haklılardı ama onlarda kanmasınlar , aşağı indiğimde annem,babam, Ablam ve nenem kahvaltı yapıyorlardı günaydın diyip masaya oturdum e bugün ki planınız ne diyince annem ablanla alışverişe çıkcaz nişan için güzel bir elbise alcaz sonra kuaför ondan sonra eve gelcez ben araya girdim anne ben bir mekan hazırladım ablam için kuaförde sonra oraya gelir Ablam çok sevindi olan olaylardan sonra hevesi kaçmıştı o yüzden birşey yapmak istemediler ve teşekkür ederim kardeşim ben olanlardan sonra böyle şeye gerek yok diye evde yapacaktım ben ise benim bir tek Ablam var onun için bişey yapmıyacamda kim için yapcam diye o ara nenem sen o kıza yaparsın diye mırıldandı nene bişey mi dedin diyince yok hayır ne yapıyorsan yap tamam dedim kahvaltı yapıp dışarı çıkmak için kapıya geldim tam acacaktım kapı çaldı bende açtım o kimi göreyim yeni damat cengiz abimi ama artk abi değildi o enişte bey diyerek hoşgeldin dedim yengemde yanında bu nişanı istemese bille bişey diyemiyordu herkes onaylamıştı eniştem ablam ve diğerleri alışverişe gitceklerdi bende mekân ayarlamaya gidiyordum ve evden çıktım araba,ma bindim yol aldım yol boyunca aklımda Dicle gözüm bir yolda bir telefonda ama Dicle aramıyordu kızgındım ama bir yanda,da onun bana bakışı herşeye engel oluyordu şuana kadar konuştuğum kızlarda hiç hissetmedigim şeyleri Dicle,de hissediyordum onun bakışları,gülüşü bana karşı tavırları beni etkiliyordu ona yaklaştığımda dokunduğumda içimde bişeyler kopar gibiydi kendime bille itiraf edemiyordum ah Dicle o gün kahveyi üstüme döküp yaktığında o zaman yandım diye evet şuan içim yanıyor sana istediğim yere gelmiştim arabamı park edip indim benim sürekli takıldığım bir mekan vardı sahibi Gökhan yakın arkadaşımdı ordaki çalışanlarda beni tanıyordu dün akşam Gökhan'ın arayım mevzuyu anlatıp mekanı bugün ben kapattım içeri geçtiğimde içerde temizlik yapılıyordu beni gören çalışanlar hoşgeldin dediler ve Gökhan yanıma geldi hoşgeldin kardeşim dedi bende hoşbulduk diyip sarıldık sonra ona neler yapılması gerektiği söyledim o da fikrini söyledi ortaklaşa bir karar alıp hazırlıklara başladık akşama yetismeliydi tuttuğum mekan çok lüks bir yerdi üç katlıydı caffenin kendisine özel park yeri vardı alt katta mutfak ,lavabolar soyunma soyunma birde depo vardı 2. katta büyük bir salon vardı girişi farklı yerdeydi dışarda iki katlı caffe görünüyordu içeri girince üç katlı olduğunu anlaşılıyordu üst katta aynı şekilde bir salon lavabolar soyunma odası mutfak üst katta aşağı gözüküyordu .
İş esnasında yine Dicle,yi aradım telefonu kapalıydı epey merak ediyordum neyse ablamı arayıp Dicle,yi bir şekilde davet etmesini söylecektim ama bende şüphe etmemeliydi dicleyle aramızda bişey mi var diye sormasını istemiyordum evet aramızda bişey varmıydı acaba yoksa sadece benim düşüncemiydi ablamı aradım ne yapıyorsun nasılsın, nasıl gidiyor diyince iyi olduğunu güzel geçiyor dedi abla dedim sen kimleri davet ettim diyince kimi davet etmemi bekliyorsun Özge , mı yoksa yok hayır diyince, kim o zaman hiç kimse dedim Ablam anlamış olsa hadi söyle kimi ya abla merak ettim kimler var diye ablam inanmadı anladım ben seni ne anlatın dediğimde sen Dicle,den bahsediyorsun onu çağırdınmi diyicen diyemiyorsun geveredim e,evet ablam Baha malesef çağırmadım çünkü numarası bende yok dedi belli etmesemde üzülmüştüm ve atlayarak abla numarası var bende vereyim ara Ablam dalga geçer gibi tamam at alayım bakalım Dicle hanımı tamam abla ama telefonu kapalı ulaşmasan ev adresini atcam biri gönder davet etsin ablam olur arabada gönderiyim onu getirsinlerdi ben evet abla çok iyi düşünüyorsun dediğimde ablam kahkah attıyordu ne oldu abla niye gülüyor diyince kendine gel ne yapıyorsun sen hayırdır öyle bir ciddiyetle söyleyince çok korktum o ,da mı karşı geliyor bu konuda bana ben ne oldu dedim yine ablam bişey olduğu yok asıl sana ne oluyor bu kızı seviyor mu yoksa diyince sustum bişey diyemedim Ablam sustuğuna göre evet demek oluyor yine bişey demedim tamam abla ben kapatıyorum hevesim kırılmıştı Baha,yla biraz şakalaşmıştım belli ki Dicle,yi seviyordu.
Tamam kapatıyorum ablam dur ne oldu diyince hep senmi şaka ve sürpriz yapacan dedi ne anlamadım diyince akşam görürsün dedi abla söyle ne oldu lütfen diyince yok bişey hadi kapat akşam görüşürüz bu arada kim ne derse desin sen vazgeçme dedi ama neden söz ettiğini anlamadım telefonu yüzüme kapattı neyse akşam güzel şeyler olur diye kendimi onla teselli ediyordum işe kaldığım yerde devam ettim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Seni Sevdim
Ficção AdolescenteAcı gelen aşkı mıdır yoksa aşık olduğumuz insanlar mıydı,aşık olduğumuz insanlar ne yapsa yine affeder miydi aşk Ben aşkı onla tanıdım, tadım ne kadar uzak olsa bile yanımdaymış gibi yaşıyordum ruhumu işgal etmiş benliğimi benden almıştı ben bir...