~ Rozdział 11. ~

86 2 1
                                    

* Time skip u Piotrka godzina 15 *

Oglądałem sobie wiadomości na kanapie w salonie . Niespodziewanie zadzwonił mój telefon , był to pan u , którego chce wynajmować mieszkanie .  Odebrałem :
P- Halo ?
*(POM-pan od mieszkania)*
POM- Piotr Charazinśki ?
P- Tak .
POM- Twoje mieszkanie jest gotowe , możesz się wprowadzić do niego jutro lub dzisiaj . O ile przyjedziesz po klucze .
P- A kiedy możemy się spotkać bym mógł je zabrać ?
POM- Jeśli masz czas to nawet teraz na parkingu dla mieszkańców bloku .
P- Dobrze za 30 min będę , dziękuję za informację dowidzenia .
POM- Dowidzenia .

Piotrek pojechał po klucze do mieszkania ,
w drodze do nowego mieszkania zajechał Maca bo był głodny . Później jechał dalej , gdy dojechał zaparkował na parkingu podziemnym . Jego mieszkanie było w bloku na nowym osiedlu , gdzieś pod Warszawą (dla tych co nie zrozumieli to chodzi o to , że on będzie mieszkał nie w centrum Warszawy tylko gdzieś na takiej jakby wiosce )Był to jasny , wysoki blok . Miał ok. 16 pięter . Mieszkanie Piotrka było ma 14 piętrze . Blondyn wszedł do pomieszczenia z windą , i wjechał na swój korytarz . Otworzył drzwi do mieszkania i wszedł do niego . Obecnie był w przedpokoju , z którego taki aka korytarzyk prowadził do jednego pustego pokoju , potem z drugiej strony tego aka korytarzyka była nowoczesna łazienka . Dalej była duża jadalnio-salon . Obok tego znajduje się sypialnia Piotrka . Całe mieszkanie jest urządzone bardzo nowocześnie . W kuchni są białe meble  i płytki na ścianie . W salonie są jasno- brązowe meble na których stoi duży telewizor . Jest duże okno balkonowe przez które wychodzi się na balkon . Widać z niego całą okolicę . Na balkonie są duże płyty takie szare lekko połyskujące , które ślicznie wyglądają z przezroczystymi barierkami .  W pokoju Piotrka stoi duże łóżko z butelkowo-zieloną pościelą i czterema poduszkami , dwie są małe dla ozdoby  . Z boku stoi duża czarna szafa , po bokach łóżka są szafki nocne . Każde pomieszczenie jest pomalowane na biało i ma brązowe panele . Piotrkowi  bardzo podobało się mieszkanie . Od razu wyszedł i pojechał do mieszkania Kacpra po swoje rzeczy by się przenieść .

Kacpra akurat nie było w domu bo był z Julią na mieście. Piotrek wszedł zabrał swoje rzeczy
i pojechał do ich biura w Łodzi po rzeczy jakie tam miał.  Zabrał wszystko i wrócił do mieszkania. Był  w nim na 2 w nocy. Wziął z auta potrzebne rzeczy , ogarnął się w łazience i poszedł spać.

" Because , I Love You Idiot " ~KxP~ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz