Bölüm 2

31 12 0
                                    

Kendimi bir hacker ve dolandırıcı hâline getirerek geliştirmem her ne kadar garip olasa da bir kere başlamıştım ve bir daha bırakamazdım.Şirketin önüne geldiğimde zar zor sakinleştim.Kapıdan girdim ve oradaki görevlige Ender'in odasını sordum.O pisliğe Ender Bey diye hitap etmek o kadar zor olacaktı ki...

Odası oldukça büyüktü.Hoş,ben de onun kadar zengin olsam benimde odam 1+1 ev kadar olurdu.İçeri girdiğimde oturmamı söyledi.Oturmadan el sıkıştık.

"Hoşgeldiniz Ezgi hanım."

"Hoşbuldum Ender Bey."ne hoşu be.

"Bugün ilk iş günün."

"Evet."dedim başımı hafif öne eğip sırıtarak.Ciddi misin?Benim haberim yoktu oğlum nasıl ya?

"Sormayı unuttum.Bir şeyler içer misin?"

"Hayır.Teşekkürler."

"Peki.Genellikle kadın koruma almam fakat sen farklı gibisin.Önceki kadın korumalarımla tatsız olaylar yaşadımda.Daima kadınlara daha çok önem verilmesini savunmuşumdur lâkin hayatta bazen böyle şeyler olabiliyor."

Pek ayrıntıya girmemişti fakat gelmeden onu hakkında bir şeyler araştırmıştım.Gelen kadın korumaları kabaca anlatacak olursak iki güzel söz söyleyip,parasını yiyip sonra da işten ayrılmışlardı.Erkek korumaları ise banka hesaplarının şifresini öğrenip kendi hesaplarına farkettirmeden para aktarmışlardı(ki bu o kadar zor değil).Uzun lafın kısası Ender'in korumadan yana şansı yoktu.Şahsi koruması olarak benden yana umudu olduğu sözlerinden,gözlerinden belliydi.Üzgünüm Ender,ben de umutsuz vakayım.Beni işe almak ile o kadar büyük bir hata yaptın ki.Biraz geç anla şunu da şuraya alışayım biraz.

"Her neyse boşverelim bunları.Fazlasıyla iş tecrüben var.Ne yapacağını biliyorsundur diye sana işin hakkında bir şey söylememe gerek yok.Ayrıntıları asistanım anlatır sana.Sana şirket içinde ek biriş teklifi yapabilir miyim?"

"Nasıl yani?"

"Şu sıralar çoğu yük asistanıma binmiş durumda.Boş olduğun zamanlarda onunla çalışsan diyorum."

"Ender Bey ben...O işlerden pek anlamam..."

"Biliyorum.En azından işleri düzene girene kadar yardım edebilirsin.Merak etme ek ücret veririm."

Koruması olduğum yetmiyormuş gibi bir de asistanının ayakçısı mı olacaktım?Asistan yardımcısı.Ne geveliyor lan bu?Neyse herhalde küçük işler yapardım ne de olsa tecrübem yok.Aslında güzel fikir.Şirketi daha ayrıntılı araştırırım.Ama bu nasıl saçma fikir oğlum ya.

"Şey...bilemedim ki."

"İnan.bana sadece kısa bir süreliğine.Hem koruma demek birazda asistan gibidir benim için."

"Peki efendim."

"Güzel.Bunun saçma olduğunu düşünebilirsin ama dediğim gibi kısa bir süreliğine.İstersen asistanımı çağırayım sana."

"Olur."

Umarım asistan ile iyi anlaşırım.Uzun zamandır biri ile doğru dürüst samimi olmadığından iyice asabi ve argo konuşan biri oldum.Bende bir kadınım ama kadın gibi davrandığımı düşünmüyorum.En azından ondan birkaç şey öğrenirim.Tabii onunla çalışırken şirkette ondan gizli iş çevirdiğimi anlaması lazım.

Yaklaşık birkaç dakika sonra kapı çaldı.Muhtemelen gelen asistanıydı.Ender Bey'den onay alınca içeri girdi.Gelen kişi 1.80 boylarında,kahverengi gözlü,kumral biriydi.Bekle...Asistanı erkek miydi?Manyak mı bu be?Bu çocuktan harbi koruma olurdu.Ancak her halükarda daha iyiydim.

"Tanıştırayım.Asistanım Efe.
Efe,yeni korumam Ezgi."

"Memnun oldum."dedi samimi bir edayla.

"Memnun oldum."dedim.Ayağa kalkıp el sıkıştık.

"Efe,biliyorsun yeni gelen korumam sana işlerinde yardım edecekti."

"Ender Bey.Bunu istemediğimi biliyorsunuz.Sizi kırmamak için kabul etmiştim ama...Ben işlerimin üstesinden gelebilirim."

"İtiraz istemiyorum.Hem bu sırada Ezgi şirketin yolunu yordamını daha çabuk kavrar.Tecrübe gerektirmeyen işlerde sana yardımcı olacak zaten."

"Peki efendim.Nasıl isterseniz."

Efe ile Ender'in odasından çıktık.Şirketi gezmeye başladık.

----

sa biliyorum ve bölümleri en yakın zamanda uzatmaya çalışacağım.Oy vermeyi unutmayın.İyi okumalar!






Suçlu KorumaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin