Şirkette herkes bana karşı eskisinden daha yakın davranıyordu.Sanırım geçen ay yaşananlar buna etkili olmuştu.Hepsi ile kaynaştım sayılır.Çok kafalar aslında.Ama onlar ile eğlenirken bu hallerimi bulamayacağım aklıma geliyor ve üzülüyorum.Keşke şartlar bu değilken tanışsaydık.Özellikle de Efe ile.O çok iyi bir iş arkadaşıydı.Birbirimizi daha iyi tanımaya başladık.Mutluydum.
"Ezgi.Bu akşam bir şeyler yapalım mı?"
"Ne gibi?"
"Bilmem.1 aydır yoğun çalışıyoruz ve buraz dinlenmek hakkımız."
"Peki.Ne yapacağız ama?"
"Konsere gidelim diyorum.Ben Esra,Ayhan ve Kerem ile konuştum onlarda gelecekler ve biletler hazır.Ender Bey'den de izin aldık.Itiraz kabul etmiyorum bu akşam beraber eğleniyoruz."
"Olur.Kimin konserine gideceğiz?"
"Madrigal.Sever misin?"
"Severim."
"Tamam o zaman 5 gibi buluşuruz.Konser 7'de."
"Anlaştık."
Esra ve Ayhan sevgililerdi.Kerem ise tekti.Fakat çok eğlenceliydi ve Efe ile çok iyi anlaşıyorlardı.Eğer yan yana gelirlerse çılgınlık yapmadan duramayacak iki yakın arkadaştı onlar.Konser için buluştuk ve konser başlayana kadar bir kafede oturup sohbet ettik.Daha sonra konser alanına gidip yerlerimize geçtik.Daha sonra Madrigal ilk olarak hepinizin tahmin ettiği gibi 'Seni Dert Etmeler' şarkısını söylemeye başladı.Efe ile Kerem deli gibi eşlik ediyorlardı.Ayhan ile Esra ise bizden biraz daha ayrı durup sarılarak şarkıyı dinliyorlardı.Efe ile Kerem'e katıldım.
Geride kaldılar
Geride kaldı o günlerO günler geride kalmamıştı fakat o gece her şeyi unutup eğlenmeye baktım.Ne bir kardeşim vardı ne de kendime çok yakın bulduğum bir arkadaş ortamım.Sevilmek,değer verilmek-sevmek,değer vermek hislerini uzun zamandır tatmıyordum.Fakat o gece bu his benden hiç ayrılmamıştı.Bu his size basit gelebilir fakat benim için bu her şeydi.Sizin elinizden alınan bir şeyi tekrar bulunca sevinmez misiniz?Onu ilk defa yaşıyormuş,ona ilk defa dokunuyormuş gibi hissetmez misiniz?
Ender Bey'in bu gece için bizden istediği tek şey fazla içmememizdi fakat Kerem kör kütük sarhoş olmuştu.Arabada şarkılar söyleyip duruyordu.
Gitsem buralardaan
Arkama bile bakmadaan
Senden isteğiim
Anılarımızı saklamaan"Kerem sus biraz lan"
Bu Efe'nin Kerem'i 5. uyarışıydı.Her seferinde Efe'yi susturup Kerem'e devam etmesini söylüyordum.
"Sus lan sus.Karantina'daki Burak sanki amk.Bir de 'sen olsan bari' söyle tam olsun.Bak susmazsan yumruk atacağım sana. Kerem!Kime diyorum abi ben ya!"
"Tamam bırak Efe.Çocuğun keyfini bozma."
Gece kaçıp bana gelsen
Gelsen sorun nee
Sevişi-"Bari adam gibi şarkı söyle lan!"
Efe bunu dedikten sonra Kerem'in kafasına vurdu.Kerem yabancı şarkı söylemeye başladı.
Cookin' like a chef im a five star michelin-
Şarkının diğer kısmını bilmediği için mırıldandıktan sonra Kerem derin bir nefes alıp başka şarkıya geçti.
I need your love i need your love
I need your la la la la la la lov-Efe yine Kerem'i durdurdu ve türkçe şarkı söylemesini istedi.Kerem başıyla onayladıktan sonra biraz düşünüp türkçe şarkı söylemeye başladı.
Arıyosan belayı düşeceksin dara
Sana anlatamam imkansızı deniyoruz
Ama benim yolum yokuş ceplerim,ceplerim
Dolu para yaşamayı istiyorsan takılırız ara ara"Oo bunun da keko damarı attı baksana Esra."dedi Ayhan.
Hepimiz kahkahalarla Kerem'i dinliyorduk ve nakarat kısmında ben de Kerem'e eşlik ettim.
"Ezgi bizim şirkete bir tane keko yeterdi naptın kızım ya."dedi Efe gülerek.
Kerem arabadan inince büyük bir sessizlik olmuştu sonrasında Efe hepimizi tek tek evine bıraktıktan sonra en son beni de getirmişti.
"Efe sağol kanka bu gece için.Gerçekten uzun zamandır böyle eğlenmemiştim."
"Rica ederim.Arada yapalım böyle.Yarın şirkette görüşürüz.
"Görüşürüz."
----
Selam.Kısa bölümler geliyor fakat uzun bölümlerde illaki sıkılabilirsiniz.Tabii bu kadar kısa da olmamalı biliyorum.Ayrıca bölümler gecikiyor demek isterdim fakat bölümlerin gelmesini bekleyecek bir kitlem bile yok.Kitabı bir çok kez tanıtmayı denedim fakat sadece oy kısmına yaradı bu.Gerçi şu aralar o bile yok.Bu yüzden kitabı yazmayı aksatıyorum.Aslında doğrusunu söylemek gerekirse devam ettiremiyorum ama şu sıralar bir şeyler yazmaya çalışıyorum.Takipçi sayım da düşüyor.En kısa sürede bir düzene girmem gerek biliyorum.
Bu arada başka bir kurgu yazmaya başladım.Onu da biraz toparlayıp kitle kazandıktan sonra yayınlamayı düşünüyorum.
--BÖLÜMDE KEREM'İN SÖYLEDİĞİ ŞARKILAR(SIRAYLA)
ANILARI SAKLA
EVA&MİA
GOD'S MENU
HABIBI LOVE
YOKUŞ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suçlu Koruma
Action#Aksiyon #İntikam 14 yıl önce o yaşta yaşamayı hiçbir çocuğunun haketmediği şeyleri yaşayan Ezgi yıllar sonra yaşadıklarının intikamını almak için yıllar sonra harekete geçecektir