Bölüm 3:İçeride

22 8 5
                                    

Kaya Yapı oldukça büyüktü ve bir çok çalışanı vardı.Efe bana ilk olarak çalıştığı yeri gösterdi.

Sert biri gibi görünmüyordu Efe.Her an espri yapabilecek biriydi.Böyle tiplerden cidden zarar gelmezdi.Severdim böyle tipleri.Böyle bi arkadaş sıradan bir kız arkadaştan bin kat daha iyi olmuştur her zaman.Ona işlerinde yardım edeceğim için aşırı tepki vermemesi de içimi rahatlatmıştı.Sorunlar yaşamış olsa da korumalara karşı bir önyargısı yoktu.Şirkette çalışanların yanına gittiğimizde kimi hoş karşıladı kimi ise önyargılı gibiydi..Sanki diğerleri gibi basitçe dolandıracaktım sizi.Bekleyin biraz buraya kazık çakacağım.Efe masasına oturdu ben ise karşısına ve hemen lafa girdi.

"Ee,beğendin mi şirketi?"

"Evet,güzelmiş fakat şirkette bazıları benden hoşlanmadılar sanki."

"Eski olayları biliyorsun illaki güvenemezler hemen ama sonra alışırlar merak etme."

"Öyle olsun bakalım."

"Daha önce korumalık yapmışsın."

"Evet birkaç yerde korumalık yaptım."

"Çalıştığın yerlerden neden ayrıldın."

"Çok iyi olduğumu söylemelerine rağmen dalga geçer gibi erkek koruma aldılar yerime.Kimi de...şey...koruması gibi davranmıyordu işte anlarsın ya."
Fısıltı gibi fakat duyulacak şekilde 'sapık herifler!' dedim.Yalan söylemekte hep iyi olmuşumdur.Efe buna inanmış gibi başını salladı.

"Bizim şirkete ve Ender Bey'e bu konularda güvenebilirsin."

"Bu birkaç dakika bu ortamda bulununca da belli oluyor.Bu konuda rahatım."

Bu sırada aklıma bir soru takıldı.Sakin bir yere benziyordu burası.Neden bu kadar çabuk korumaya ihtiyaçları vardı?

"Bir şey sormak istiyorum.Neden şahsi korumaya ihtiyaç var?Yani...illaki olur ama neden bu kadar çabuk istediniz?"

"Bu soru beklediğimden daha erken geldi.Anlatayım o zaman."

Daha dikkatli dinlemek için oturduğum yerde biraz hareket ettim.Belki de ne anlatacağını biliyorumdur.

"Ender Bey...nasıl söylesem...biraz illegal takılır.Başı sürekli belaya girer ve bundan kurtulması için de fazladan adama ihtiyacı olur.Burada herkes normal bir çalışan gibi gözükse de zincir bir tarafımız var.Birimiz bile kopsa çabucak düzeltmemiz gerekir.Sen zincirin kopan parçasının yerine gelen yeni parçasın.Sen zincirin yeni halkasısın Ezgi.Anlattıklarım kafanı karıştırmasın.Zamanla anlayacaksın."

Belki bu konuşmayı benden öncekilere de yaptılar ama olsun.Etkileyiciydi.Ender'den çıkmaz böyle şeyler.Yatsın kalksın şükretsin böyle bir asistana sahip olduğu için.Sahi,illegal derken...Bu adam hâlâ mı silah kaçakçılığı yapıyordu?Bende mi buna dahil olacaktım?Efe o sıra konuyu değiştirdi.

"Ezgi.Oda oldukça büyük.Sana karşıya bir masa ayarlayalım.Ahmet abi halleder onu.Bugünlük yanımda otur."

"Olur,farketmez.Efe,sen beni az çok tanırsın.Bakmışsındır,araştırmışsındır yani.Sen de kendini tanıtsana."

"Pekâlâ.Ben Efe.Efe Yılmaz."

"Harbimi?Orasını sormadım ya,ne demek istediğimi anladın sen hadi söyle."

Gülüştükten sonra konuşmaya devam etti.

"Tamam ya şaka yapıyorum.4 yıldır bu şirkette çalışıyorum.Onun dışında normal bir asistanım işe gerisini beraber çalıştıkça anlarsın ya."

"Normal bir asistan?Az önce illegal millegal bir sürü şey anlattın.Bu mu normallik?"

"Orasını karıştırma dedim ya sonra anlayacaksın diye."

"Efe!"

"Tamam kızım ya bağırma.Zaten kadın korumalardan korkuyorum.En son gelen beni temiz dövmüştü.Yapma söyle şeyler."

"Niye dayak yedin?Sen dövüşemiyor musun?"dedim gülerek.

"Yok.Konu dövüşmek ise ortamın...şey...o günki anlık gelişti hem.Manyak kadın işte."

İyice kahkahalara boğulmuştum.Dayak yemiş bide garibim.Gülmemi zar zor durdurup anlatmasını söyledim tekrar.O da gülüyordu sonra anlatmaya başladı.

"Bu şehirde sadece binaların temelini değil bazı suçların temelini de biz atıyoruz."

"Vaay.Ne gibi suçlar?"

"Silah ve uyuşturucu kaçakçılığı mesela."

"Uyuşturucu?"

Silah yetmiyormuş gibi bir de uyuşturucu  mu satıyordu bu pislik?

"Evet.Silah normal geldi sanırım.Bana da başta silah satması normal gelmişti."dedi sırıtarak.

"Şey..."

"Bunlar yüzünden işten çıkmak isteyeceksen-"

"Hayır.Sorun değil."

"Güzel"

Uyuşturucu satan birine denk gelmemiştim daha öncesinde.Fakat bir keresinde korumalık yaptığım herif silah satıyordu.Herif ağır mı kaçtı bilmem ama benim ona yaptığım ağırdı sanırım.Silahı önce başka bir yerden satın alıyorlardı ve o silahların parasını bana güvenmelerini söyleyerek kendim aldım.Daha sonra bir çanta dolusu parayı aynı değerde sahte dolarlar ile değiştirdim.Eh,doları kim sevmezdi ki.Paraları teslim ettiğim günün sabahı adamlar paralarin sahte olduğunu anlamışlardı.O zamana kadar şirketten kayıtlarımı silicem diye canım çıkmıştı.Paçayı zor kurtardığım anlardandı cidden.

"Her neyse.Sana işini anlatayım."

"Hangisini?"dedim gülerek.Çünkü aynı şirkette iki işim vardı.

"İkisini de."dedi şakayla karışık.

"Pek yapacağın bir şey yok.Evrakları kimse götürülecekse götürürsün.Yetki ve bilgi istemeyecek dosyaları doldurursun filan."

"Ayakçın olacağım yani."

"Pek öyle denilemez.Bir nevi yardımcım olacaksın işte.Şey yani...Yanlış anlama ya...Beraber yapacağız işleri sadece."

Efe kızmamdan korkarmış gibi gereksiz açıklamalar yaparken araya girdim.

"Tamam,anladım.Sorun değil!"

"Peki ya koruma kısmı?"diye ekledim.

"Orasını bilmiyor musun?Yani tecrüben vardır illaki."

"Tabii tecrübem var.Ben orasını sormuyorum.Ender Bey'in koruması iken ne yapmam gerekiyor mesela çok korumaya ihtiyacı olur mu filan...Iş ne denli koruma gerektirir diye soruyorum."

"Valla açık konuşacağım.Her an her şey olabilir.Mesela iş toplantısına gider dönüşte bir bakmışsın etrafı silahli adamlarla sarılmış.Yaşadığından biliyorum."

Hayretler içerisinde Efe'ye bakıyordum.Demek ki zamanla bela mıknatısı olmuştu.Ya da belanın ta kendisiydi.İşim zor olur muydu bilmiyorum.Onu korumak ne kadar acı verici olsada kendimi bu şirkete alıştırmalıydım ki en beklemediği anda devirebileyim.Efe ile iyi arkadaş olabileceğimizi düşünüyordum şimdiden.Fakat planlarım bunu etkilemez umarım.Gerçi Efe'ye bir zararı yok.Hem onu isteyen bir şirket illaki bulunur.

"Anladım."

"Hatta araları bozuk olduğu bir iş adamı onu yemeğe davet etti.Belki ilk görevin bu olabilir.Adama güvenmiyorum çünkü."

"Peki sen gelecek misin?"

"Tabii."

"Peki ne zamanmış bu yemek?"

"3 gün sonra.Ayrıntıları Ender Bey haber verince anlatırım."

"Tamam.Peki...Ani bir saldırıda ne kadar ileri gidebilirim?"

"İstediğin kadar.Olurda birini vurursan Ender Bey'in halledeceğinden eminim."

Başımı salladım.Şaka maka ilk görevim 3 gün sonraydı.Çabucak alt etmek istiyorsam bir o kadar çabuk güvenini kazanmalıydım.Bu benim için bir fırsattı."
 
----
Tekrar selamm!

Yeni bir bölüm ile karşınızdayım.Biraz aksiyona gidiyoruz sanki haha.Sizce neler olacak bir sonraki bölümde?"

Suçlu KorumaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin