Bölüm 4:İlk Görev

19 5 7
                                    


3 gün içinde şirketi az çok anlayabilmiştim.Bu süre içinde Efe bana bugün için gerekli olan bilgileri verdi.Ender'i davet eden adam Ak İnşaat'dan Ferhat Ak'mış.Ender ondan zamanında borç para almış ve geri ödemesini geciktirince araları bozulmuş.Bu adamda borç,borçlu kavramları pek yok anlaşılan.Oysa şu an o kadar zengin ki...Aklım almıyor cidden.Gideceğimize yakın Efe yanıma geldi.

"Ezgi.Biliyorsun birazdan yola çıkacağız."

"Evet."

"Sorun çıkmasına karşın böyle durumlarda uygulamayı düşündüğümüz bir fikir var.Anlatayım mı?"

"Anlat bakalım."

"Ben restoranın girişinde koruma misali bekleyeceğim.Sen de asistanıymış gibi Ender'in yanında duracaksın.Eğer seni asistanı sanarlarsa benim uzakta olmamdan faydalanıp Ender Bey'e saldırırlar.Sen de o sıra harekete geçersin.Ben de sana katılırım olayı çözeriz.Yanında silah bulunacak zaten.Nasıl fikir?"

"Yani beni hafife alıp Ender'e saldıracaklar.Hah,eğer böyle bir şey yapsınlar sırf sinirimden ellerini bellerine atmadan şarjörü üzerlerine boşaltacağım."dedim sinirle.

"Ta-mam.Sakin.Pek öyle diyemeyiz.Asistanmış gibi davran gerisini hallederiz.Tek korumayla geldiğini sansın yeter."

"Tek korumaya gidiyor zate-"

"Ben kapı kolu muyum Ezgi?Adım asistan sadece benim yoksa ben de boş değilim bilirsin."

"E o zaman ben neden varım?Sen yetiyormuşsun işte."dedim sinir bozukluğu ile gülerek.

"Sen boşver orasını.Tonla işim var bir de korumalık mı yapacağım?"

"O 'tonla' işlerine de yardım ediyorum ama!"

"Ezgi.Kapatsak mı konuyu."

Gülerek başımı salladım.Efe konuşmaya devam etti.

"Sen dediğimi yapacak mısın yoksa yapmayacak mısın?"

"Yapacağım.Yapacağım.Sen orasını düşünme.Bu arada benim asistan gibi giyinmeme gerek var mı?"

"Ay bir de o var dimi.Bunlarla olmaz ki koruma olduğum bir kilometreden anlaşılıyor.Acaba etek m-"

"Sence etek ile nasıl dövüşebilirim?!"diye sordum sinirle.

"Ya en azından kravat takma gömleğinin bir iki düğmesini aç.Daha az erkeksi görün.Ben neden sana tavsiye veriyorum ki."

Üzerime bakıp daha sonra dediklerini yaptım.

"Oldu mu?"

"Daha iyi.Yakışmadı değil bu arada."

"Cidden küçük bir dokunuşun seni bu kadar değiştireceğini düşünmemiştim!"diye ekledi şakacı bir tavırla konuşurken.

"Tamam abi neyse oyalanmayalım,hadi."

Arabaya bindik.Ender Bey bize anılarını anlatıyordu.Efe de ben de komikmiş gibi davranmaya çalışıyorduk.Efe de sevmiyordu şu herifi.Kesin abi.Kim sevsinki şunu.Restorana geldik.Restoran boştu.Bir şeyler olacağı şimdiden belliydi.Efe ile konuştuğumuz gibi yaptık.

Ender Bey'in haberi olması ile birlikte o da role girdi.Restorana girer girmez benimle asistanıymışım gibi konuşmaya başladı.Birkaç adım attıktan sonra karşı masadan biri bize elini kaldırdı.Ender onun tarafına yöneldi.Ferhat Ak bizi bekliyordu.Uzun boylu kır saçlı hafif göbekli bir adamdı.Üzerinde tam bir iş adamı izlenimi veriyordu.Birlikte masaya oturduklarında Ferhat Ak bana nazikçe bir sandalye çekip onlara katılmamı söyledi.Ender de bunu onaylamıştı fakat ben hem saygı gereği hemde temkinli olmak açısından ayakta kalmayı tercih ettim.Yemeklerini sipariş ettiler.Sohbet etmeye başladılar.Gayet güzel gidiyordu.Daha sonra bu ortamı bozmak istercesine Ferhat Ak araya girdi.

"Ee...Ender.Şirketin ne durumda?Duyduğuma göre son zamanlarda gayet iyi işler çıkarıyormuşsun."

"Eh,öyle oldu biraz."

"Seni mütevazı görmek şaşırttı beni doğrusu.İçinde mükemmel bir ego yatıyordu oysa.Para mı seni değiştirdi bu kadar ha?Mesela benden aldığın ve şu geri ödemeye tenezzül etmediğin borç.Para benim için önemli değil.Benim için önemli olan manevi borç.Yani en azından yalan da olsa bir şeylerle beni kandırmaya tenezzül etmemen aramızı bozmuştu biliyorsun."

Bunları söylerken alaycı bir şekilde gülüyordu fakat daha sonra duruşunu değiştirdi.Yüzü ciddi bir hâl aldı.

"Aslına bakarsan bu tavırların beni sinirlendirmiyor değil.Yıllar boyu aynı taktik ha? Ender Kaya?!"

Hah.O taktikleri zamanında bize uygulamış olmasının verdiği sinirle içimden Ender'e küfürler savuruyordum.

"Ne taktiğiymiş Ferhat?"diye sordu Ender sinirle.Bilmiyordu sanki.

"Şu her zamanki hallerin işte.Borç alırsın.Vermezsin.Karşı tarafı zor duruma sokar,sesini çıkardıklarında da...BUM!Değil mi?Böyle böyle zengin oldun işte kabul et.Seni öyle iyi tanıyorum ki...Sen burada olmayı haketmiyorsun.Ayrıca başka şirketlerin fikirlerini kullandığın çalındı kulağıma.Ne diyorsun doğru mu bunlar?"

Ne?!Efe bunlardan hiç bahsetmemişti.Nasıl bir adam bu!Ender oldukça sinirlenmiş,yüzü kıpkırmızı olmuştu.

"Sen...Ne diyorsun?"

"Doğru di'mi?Ne yalan söyleyeyim.Senden beklerdim be Ender."

"Sus aşağılık herif.Beni neden çağırdın buraya ha?Amacın neydi!?"

"Aşağılık olan sensin.Ayrıca benim amacım geçmiş yılların acısını çıkarmak.Buralara benim sayemde geldiğini unutma.Şirketin şimdiki odandan daha küçüktü be!Ben yardım ettim sana.Karşılığı bu mu?Bir de utanma duygun yokmuş gibi insanları yıllarca dolandırıp daha fazla güçlenmişsin.Bu da yetmiyormuş gibi ikinci defa bana geldin.Zavallısın Ender."

"Sus!"
Ender bir anda masadan kalkıp kapıya yöneldi.Birkaç adım sonra Ferhat Ender'e silahını doğrultmuş bekliyordu.

"Nereye Ender daha gece bitmedi."

Ender arkasını döndü.Ben Ender'in önüne geçip ona silah doğrulttuğumda Efe'de Ferhat'ın garson kılığındaki adamlarına silahını doğrultmuştu.Ferhat gülerek konuşmaya başladı.

"Ender ne zamandan beri kadın koruma alıyorsun?Yanlış hatırlamıyorsam genellikle kadın korumalarınla sevgili olup dolandırılıyorsunda.Akıllanmadın mı?"

Oldukça sinir bozucuydu.Ender'i korumak için değil lafları yüzünden silahı indirmeden bir iki adım üzerine yürüdüm.

"Neyden bahsediyorsun sen pislik herif!"

"Bu daha az narinmiş be Ender.Doğru birini bulmuşsun sanırım.Fakat seni buradan o kurtaramayacak!"

"Adamlarına söyle silahlarını indirsinler!"diye araya girdi Efe.

"2 kişiler zaten pek bir sorun yaratacağını sanmıyorum.Ayrıca siz de iki kişisiniz değil mi asistan Efe?Her neyse onları boşverin elim yoruldu ben şöyle kenara geçeyim."

Sonrasında adamlarına kaş göz işareti yaptı ve bizim üzerimize doğru gelmeye başladılar.Ender arkamızdaydı biz ise ona siper olmuştuk.Ya birimiz ölecektik ya da buradan sağ kurtulacaktık.Yol basit olabilirdi fakat tahminimce dışarıda da adamları vardı.Ilk görevde böyle bir şey yaşayacağım aklımın ucundan geçmezdi.Efe ile birbirimize bakıyor,her saniye silahlarımızı daha sıkı tutup kimseye zarar gelmemesini umuyorduk.Koruduğumuz kişi Ender de olsa şu an bir şeyler yapsak fena olmazdı.

--

Tekrar selam!Aksiyonlu bir bölümdü fazla uzun olmaması açısından burada kesmeye karar verdim.

Sizce oradan kurtulabilecekler mi?

OY VE YORUM ATMAYI UNUTMAAYIIINNN!🐺🖤🌌

Suçlu KorumaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin