Gece rahat uyumuştum.Ertesi gün iş olmadığından biraz daha rahattım.Sabah ise Efe'nin savurduğu küfürler ile uyandım.
"Amk havlusu...Ah!Aq sehpası.Amk evi-"
"Ezgi günaydın."
"Günaydın da oğlum sabah sabah ne bu hâlin?"
"Uyandırdım mı ya pardon."
"Sorun değil de ne bu sinir onu diyorum."
"Sinirli değilim ya her zamanki hâlim bu."
"O zaman makyaksın oğlum sen.Ne diye her halta küfür ediyorsun?"
"Ya ne bileyim.Alışkanlık olmuş.Hem hangimizin ağzı bozuk değil boşver."
Yatağımı topladım ve Efe'ye kendim yerine koyacağımı söyleyip odasına götürdüm.Odasının yerini bilmiyordum bu yüzden rastgele bir odaya girdim.Girdiğimde gördüğüm manzara elimdekilerin düşmesine neden oldu.
Odada Ender'in ve Ender ile bağlantılı şeylerin fotoğraflarının olduğu bir pano ve dosyalar vardı.Bu daha çok polislerin önemli bir suçluyu ararken kullandıkları ipuçlarını biriktirdikleri bir pano gibiydi.Hatta tam ortada Ender'in resmi vardı ve fotoğrafın üstü kırmızı kalemle çarpı şeklinde çizilmişti.Odayı incelerken sakindim çünkü bu odaya benzer bir oda bende de vardı fakat Efe'nin amacı neydi?
Odayı incelemeye devam ediyordum ki Efe bir anda yanıma geldi.
"Ezgi orası değil!"
"Ş-şey pardon."
"Sen ver bana şunları ben götüreyim.Sen de çık hadi şuradan."
Beni odadan apar topar çıkarttı.Hızlıca elindekileri odasına yerleştirip yanıma geldi ve hiçbir şey olmamış gibi davranınca kolundan sertçe tutup kenara çektim.
"Az önceki oda neydi Efe?"
"Buna takılmazsın sanıyordum."
"Neden takılmayacakmışım?Ender Bey'in koruması olarak bir şeyler bilmeye hakkım yok mu yani?"
Biraz ağzını arar gibi konuşuyordum fakat her ne derse desin beni asla sinirlendirmez ve Ender're ispiyonlamaya itmezdi.Aksine ben de kendi hikâyemi anlatır ve onu desteklerdim.
"Ezgi,sandığın gibi değil."
"Ender'i öldürmeyi filan planlıyorsun yani."
"Hayır.Yani şey...Sana güveniyorum Ezgi o yüzden sana her şeyi anlatacağım."
"Anlat,dinliyorum.Ve inan bana amacın ne olursa olsun bir sebebi vardır.Seni suçlamam.Açık etmem.Anlat."
"Ender.Babamı öldürdü."
"Ne!?Neden?"
"Babam bir proje hazırlamıştı ve o projeyi uygulayacak gücü olmadığından Ender ile işbirliği yapmak istemişti.Ender ise başta kabul edip daha sonrasında babamı ortaklıktan çıkarmıştı.Babamda buna karşı çıktığında itibarı zedelenmesin diye...Öyle işte.Ben de o zamanlar 16 yaşındaydım.Evde tek erkektim ve tüm yük bana binmişti.O toy zamanlarımda çok şey yaptım.Ender'i araştırdım,Kaya Yapı'yı araştırdım.Bu sırada da annemi kaybettim.Kız kardeşim o zamanlar 10 yaşındaydı.Ona bakmalıydım fakat nasıl yapacağımı bilmiyordum.Birçok işte çalıştım kardeşime bakmak için.Bir ara yapamadım ve kardeşimi bir süreliğine yurda bıraktım.Vicdanım hiç rahat değildi fakat kardesim anlayışla karşıladı ve bana işler yoluna girene kadar beni bekleyeceğini söyledi.Ben de bir süre okulu bıraktım.Para biriktirip kardeşimi geri alıp hayatıma devam edecektim.O günlerde bana yardım eden biri vardı.O bana hem maddi hem de manevi anlamda çok destek oldu.Garip gelebilir ama o gangsterdı.Yani tahmin edeceğin gibi silah kullanmayı filan ondan öğrendim.Ona yaşadıklarımı anlattım.Intikam almam gerektiğini söylerdi hep.Bu fikir aklıma yatınca bana önce eğitim almam için daha sonrasında da kardeşim için maddi destek verdi."
"Sana yardım eden kişi kimdi?"
"Tanımazsın belki ama ismi Cemal."
Bu Cemal abi miydi?Bana yardım ettiği gibi Efe'ye de zamanında aynı kişiden intikam alması için yardım etmişti.Başta tanımamış gibi davrandım fakat daha sonrasında ben de eğer bu konuya değinirsem anlatacaktım.
"Hmm tanıdık gelmedi.Sonra ne oldu?"
"Ben liseyi bitirdim.Kardeşimi de yurttan alıp bir eve yerleştik.O da okuluna devam etti.Ben üniversiteye gittim.O da lisedeydi.Ben üniversitedeyken ona Cemal abi çok yardımcı olmuş hatta ona da dövüşmeyi öğretmiş inanabiliyor musun?Kardeşim kendini çok güçlü hissediyor ve kendini koruyabildiği için gözüm hiç arkada kalmıyor.Ben üniversiteui bitirdim ve ilk olarak Ender'in şirketinde işe girdim.Tecrübem yoktu ama Ender yetenekli bulup beni işe almıştı.Ender'in güvenini kazanıp ona saldıracaktım fakat o sırada kardeşim kansere yakalandı.Onun tedavisi için paraya ihtiyacım vardı ve işi bırakamazdım."
"Kardeşin şu an iyi mi?"
"Evet.Kısa sürede atlattı fakat ben gördüğün gibi hâlâ şirketteyim.Yapamadım.Belki de hiç yapamayacağım.Ezgi neden beni bu kadar sakin dinliyorsun?Sen Ender'in korumasısın.Yani ne bileyim benden neden hâlâ nefret etmeye filan başlamadın?"
"Sorun değil.Eğer böyle bir amacın varsa sana hep destek olurum çünkü-"
"Çünkü ne?"
"Benimde amacım aynı."
"Nasıl?"
"Ben de Ender'den intikam almak için burdayım Efe."
"Cidden mi!?Peki ne için?"
Efe'ye hikâyemi anlattım o da şaşırmış bir şekilde beni dinliyordu.Başımdan geçenleri anlattıktan sonra Ender'r bir küfür savurdu.
"Efe bahsettiğin Cemal abi varya."
"Ee nolmuş ona."
"Aslında ben onu tanıyorum."
"Ne!?"
"Evet,onu tanıyorum.O da tıpkı senin gibi bana yardım etti.Beni eğitti bana yardım etti.O çok iyi biri."
"Peki o şimdi nerede?Nasıl?İyi mi?"
"Cemal abi uzun zaman önce öldü."
"Cidden mi?!"
"Maalesef."
Uzun bir sessizlik oldu.Efe o kadar üzülmüştü ki onun hakkında daha fazla konuşmak istemedim.Efe ile bambaşka hayatlarımız var sanarken bir anda aynı kaderi yaşadığımızı öğrenmek garip gelmişti.Onunla ilişkimiz eskisi gibi ki devam eder yoksa değişir mi bilemiyorum.Hep derler ya dışarıdan en mutlu görünen kişi en büyük hüznü içinde yaşar diye.Işte Efe de onlardan biriydi.
---
Tekrar selam olmayan okuyucu kitlem Jwbjejk
Nasıl buldunuz bölümü?
Bu arada yazım yanlışları için üzgünüm<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suçlu Koruma
Action#Aksiyon #İntikam 14 yıl önce o yaşta yaşamayı hiçbir çocuğunun haketmediği şeyleri yaşayan Ezgi yıllar sonra yaşadıklarının intikamını almak için yıllar sonra harekete geçecektir