Konsere gittikten sonra şirkette yine boş bir zaman bulamamıştık.Başlarda bu asistan yardımcısı olma fikri pek hoşuma gitmemişti fakat Efe ile kaynaşmaya başlayınca aksine çok eğlenceli gelmişti.Efe ile arada kaytarıyor hatta instagramdan ünlüleri çekiştiriyorduk.Bazen de iş çıkışı boş kalınca spor salonuna gider orda dövüşürdük.Ben Efe'yi her seferinde yenerken Efe 'kızsın diye bir şey yapmadım canım yoksa' diye yenilgisini kabul etmezdi.Ender bu aralar işi aksatıyordu sanki.Yani bize sürekli bir şeyler yüklüyordu.
Bugün de işler bitmeyince iş çıkışı Efe'nin evine gittik.Buraya ilk defa geliyordum.Daha önce gaza gelip işteyken iddiaya girip benim evime gelip playstation oynamıştık fakat ben onun evine hiç gitmemiştim.Efe'nin evi de benimki gibi sadeydi fakat o dekorasyonda daha çok kahverengi tonları ve beyaz kullanmıştı.Efe zevkli biriydi ve bu evinden çok rahat anlaşılıyordu.Geldiğimizde Efe derin bir iç çekti.
"Ender yine kitledi bize amk."
Bunu dedikten sonra yanımda Ender hakkında böyle konuştuğu için bir şey diyeceğimden korkarmış gibi bana baktı.
"Ş-şey ben öyle demek-"
"Sorun değil haklısın abi hahah."
İkimizde gülmeye başladık daha sonra Efe dosyalarıyla yemek masasında yanıma oturdu.
"Mum yakayım mı yavrum!?Mum ışığında halledelim işlerimizi."
"Ne diyosun lan?!"
"Şaka lan şaka gül diye."
Efe ile ciddi kalmak zordu.Aslında ben de öyleydim fakat bu hallerimi gösterecek birileri pek karşıma çıkmamıştı bu zamana kadar.Onun yanında kendimi rahat hissedip her şeyi yapıyordum.
"Ezgi"
"Efendim?"
"Ben acıktım bir şeyler mi söylesek?"
"Olur.Ne yiyelim?"
"Bilmem.Sen seç."
"Lahmacun-ayran söyleyelim mi?"
"Harika olur."
Lahmacunlari söyledik ve kısa bir süre sonra geldi.Yedikten sonra işe devam ettik.O da kısa bir süre sonra bitti.
"Ezgi film izleyelim mi?Hazır işimiz de bitmişken."
"Bi rahat dursak keşke ya neyse izleyelim hadi.Ama saat 11'i geçmiş şimdi film kalmamıştır televizyonda."
"Ne televizyonu kızım DVD var bende bir sürü.Zamanında boşa mı para saydım ben bunlara.Sen söyle romantik mi ekşın mı?"
"Ekşın?
"Aksiyon işte abi.Cidden cahille sohbeti kesicem yakında."
"İyi eKşIn olsun."
"Bir bakayım."
Efe elinde filmleri karıştırırken tek tek isimleri sayıyordu.Bense yabancı filmlerin isimlerini telaffuz edişine gülüyordum.
Hızlı ve öfkeli
Fırtınanın İçinde
San Andreas Fayı
SpEşIl dEliVeri(Special Delivery/Special Cargo)
HErİ poTıR"Lan harry potter aksiyon mu?"
"Değil biliyorum ama izlemeden duramam ki ben bunu."
"Bende severim cidden güzel seri."
"Vay vay.Pekii...Binan ne?Binan ne?Benimki gryffindor."
"Slytherin."
"Atma lan onedio'dan yaptın di'mi testi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suçlu Koruma
Action#Aksiyon #İntikam 14 yıl önce o yaşta yaşamayı hiçbir çocuğunun haketmediği şeyleri yaşayan Ezgi yıllar sonra yaşadıklarının intikamını almak için yıllar sonra harekete geçecektir