🌹🌹🌹
HARRISON menahan pintu bilik Humaiyra dengan kakinya, tangan kecil gadis itu terketar-ketar ketakutan cuba menutup semula pintu biliknya.
Harrison menolak kuat pintu bilik itu dari luar dan meloloskan dirinya masuk ke dalam bilik Humaiyra.
Harrison menekan tombol mengunci pintu bilik sambil memandang tepat pada Humaiyra yang kelihatan sangat ketakutan.
" Awak nak apa?. Baik Awak keluar sebelum saya jerit." ugut Humaiyra menunjuk jari telunjuknya tepat pada Harrison dengan terketar-ketar.
Belum sempat Humaiyra ingin menjerit meminta tolong Harrison mendekatinya dan mencekup mulut Humaiyra dengan tapak tangan kasarnya.
Dia memeluk tubuh Humaiyra dari belakang menghalang Humaiyra yang meronta-ronta dan cuba lari kearah pintu bilik.
" Shhhhh." bisiknya perlahan di telinga Humaiyra sempat dia menghidu rambut Humaiyra yang masih ditutup dengan tuala itu.
" I akan lepaskan tangan I but you jangan menjerit. Okay?. Jangan jerit or i akan kiss you." ugut Harrison dapat di rasa tubuh Humaiyra mengeletar dalam pelukannya.
Humaiyra menganggukkan kepalanya tanda setuju dengan syarat Harrison. Melihat kepatuhan Humaiyra, Harrison melepaskan tangannya pada mulut Humaiyra dengan perlahan.
" Tolo... " Harrison menekapkan tangannya semula pada mulut Humaiyra.
" Shhhhh you ni memang degilkan or you memang nak i kiss you." ugutnya geram mengeratkan lagi pelukkan tangannya pada pingang Humaiyra.
Humaiyra meronta-ronta supaya badannya di lepaskan dari pelukan Harrison, pipinya sudah basah dengan air mata, dia sangat takut sehingga fikirannya menjadi kosong.
" Shhhhh kalau you nak I lepaskan you, you jangan degil." kata Harrison.
Tubuh Humaiyra yang bergesel dengan tubuhnya menaikkan nafsunya, dia mengangkat tubuh Humaiyra yang berada dalam pelukannya dengan sebelah tangan menuju kearah katil.
Semakin kuat rontaan Humaiyra bila Harrison membawanya ke katil, perasaan takut tidak dapat dibentung dia cuba menjerit walaupun mulutnya di tutup rapat.
" I bagi you peluang sekali lagi kalau I lepas jangan menjerit. Okay?."
Humaiyra mengangguk laju kepalanya.
" Ok. 1... 2... 3." kira Harrison dan melepaskan tangannya dari mulut Humaiyra dan menolak tubuh Humaiyra keatas katil sebelum dia menindih tubuh kecil itu.
" Awak nak apa?. Awak dah gila ke Harris masuk bilik saya malam-malam buta ni!" marah Humaiyra menolak dada Harrison supaya bangun dari menindihnya.
" Shhhh janganlah menangis sayang i tak suka tengok air mata you..."
" Don't touch me!." Humaiyra menepis kasar tangan Harrison.
" You bertambah cantik bila you menangis dan bila you marah tapi I tak nak you marah-marah." kata Harrison menyelit rambut yang menutup wajah Humaiyra ke belakang telinga.
" Tolong jangan buat macam ni Harris." kata Humaiyra mengetap giginya dan cuba bangun dari riba Harrison.
Harrison memeluk pinggang Humaiyra dengan kejap menyukarkan Humaiyra untuk melepaskan dirinya, kudratnya tidak mampu melawan Harrison.
" Wow this is the first time you panggil nama i without sir. I love it." Humaiyra menjeling Harrison yang senyum kemenanggan bila rontaan Humaiyra mula perlahan dan makin lemah.
" Shhh sabar baby. I dah lama nak pegang you macam ni. Maiyra you tahu tak yang bau you menaikkan nafsu i." kata Harrison membenamkan wajahnya pada rambut Humaiyra dari belakang.
YOU ARE READING
CAPTURED
Romance🌹 COMPLETED🌹 " Run!!! Baby run!! Run faster as you can!!! Don't let catch you or you will be sorry. " Jerit Harrison sambil ketawa. " Cari dia sampai dapat!! Sekarang!!! " Dia mengarahkan anak buahnya untuk mengejar Humaiyra. * Nak tahu lebih la...