Yn povWelcome to my house🤗omma appa..mulai skrg omma appa jangan risau ye..selagi yn ada apa yang omma dengan appa mahukan semua yn akan tunaikan...oh ya btw bilik omma dgn appa dengan bilik no 2 ye..yn nk pergi tunjuk bilik yg lain plak..jom(mengajak ahli bts yg lain)
Yn:namjoon hyung bilik no 3,jimin hyung bilik no 4,v hyung bilik no 5,seokjin bilik no 6,jhope bilik no 7 and jungkook bilik no 8..klau ada apa ii cri je yn dkt bilik atas ye...
All(bts):tenkiu yn..
Yn:ok la yn naik bilik dulu ye..buat la mcm rumah sendiri..(aq berlalu meninggalkan mereka..)Yn pov
Aq masuk ke bilik aq dan mandi untuk bersiap ke pejabat ku..selesai bersiap aku turun ke bawah.
Yn:bibik?makanan dh masak
Bibik:blom lagi cik yn..tpi lagi sikit dh nk siap dh..knp cik yn ada nak tambah apa ii ke?
Yn:eh xde..oh ya nnti klau dh siap panggil la diorang makan ye..saya balik lambat ye..
Bibik:baik cik yn..Aq berlalu meninggalkan bibik ku di dapur yg sedang menguruskan persiapan makanan..tiba ii omma menegur ku..
Omma:yn..nak pergi mana cantik ii ni?
Yn:eh omma..yn nk pergi office...knp omma?
Omma:omma nk bincang dengan yn sikit boleh?tpi xpe ke yn lambat masuk office?
Yn:eh boleh je omma..lagipon yn kan boss..ada apa omma nak bincangkan.
Omma:pasal v dgn jin hyung?
Yn:knp dgn diorang?
Omma:omma dengar yn pernah bercinta dgn v..and pernah gaduh besar dengan jin hyung?ada apa ii masalah ke dgn diorang?
Yn:omma..pasal jin hyung dlu cuma pasal kim hyung je...pasal v tu yn dh lupakan..buat apa yn nak menagih kasih pada org yg x sudi...yn dh terima apa yang ditentukan..eh xpelah omma..yn nak pergi office dlu..nanti bibik dh siap masak..omma ajak la appa dengan yg lain makan..
Omma:yn x makan sekali ke..
Yn:x kot omma..yn makan kat luar je..yn pergi dulu ye..chanyeol..dh siapkan kereta ke?
Chanyeol:dh cik yn..Aq berlalu bersama chanyeol dan meninggalkan omma disitu..
KIM HYUNG:omma jangan risau la..yn tu ego je..kim yakin dia bleh maafkan mereka berdua..
*hai korang..author up chapter baru..maaf ye sbb lama menunggu..heheheh..vote la..bye..love you💜💜💜💜
YOU ARE READING
That girl is the queen of the mafia
Actioncerita ini berkisarkan seorang gadis nerd bernama kim seok yn adik kepada kim seokjin.kim seok yn diberi cabaran oleh keluarga nya untuk mencari pekerjaan dan akhirnya dia mendapat pekerjaan di bighit ENT sebagai staff untuk bts.di situ pelbagai kis...