chapter 21💜

23 3 1
                                    

Encik mark:please yn
Yn:tapi tuan kena tnya dengan anak tuan dulu..
Jackson:jgn risau yn..kami dh buat keputusan.kami xnk terlibat dlm dunia mafia..yn tolong ye ambik alih..lagipun daddy dh anggal yn mcm anak sendiri..dia selalu tnya pasal yn..and yes dulu kita x pernah bertegur even 1 kolej pon..tapi daddy slalu cakap ADA AURA LAIN PADA YN..yg yn mampu pegang jawatan ni..
Yn:wait..jawatan apa?
Michael:QUEEN MAFIA!!
Yn:tapi...
Encik mark:xde tapi ii yn..daddy tahu yg awak tngh cri abg awak kn..jadi gunakanlah kuasa queen mafia ni..pasti abg awak akn dapat dijumpai..
Yn:baiklah..tapi dengan 1 syarat..
Encik mark:apa dia..
Yn:tolong rahsiakan identiti saya..walau apa pon terjadi..saya xnk org lain tahu..smpai saya sendiri yg bagi tahu..
Encik mark:baiklah..daddy akan tunaikan..apa sahaja untuk anak angkat gadis daddy ni...

End flashback

Kim:sejak dri haritu lah yn belajar semuanya dri mereka..mereka ajar yn pertahankan diri..and everything pasal mafia..sbb tu lah hampir 2 tahun yn x balik korea..sbb dkt sana dia belajar about mafia...
Appa:jdi dri dulu lagi yn mmg dh jdi queen mafia..dana yg dia tolong tu selama ni dia yg dermakan?
Kim:yup..dia srhkan chanyeol tu tolong hantarkan..
Jin:tpi knp skrg dia dedahkan identiti dia..walaupon dia pernah cakap yg dia xnk sesiapa tahu pasal identiti dia..
Kim:bagi yn family is first..dia x snggup nk tngk family dia mcm ni..and ambik keputusan untuk bukak identiti dia..and now..she is KIM SEOK YN..QUEEN OF MAFIA..bukan korea malah luar negara..


Yn balik!!!


*hai korang..author double update la..sbb baper hari x update..hahaha..vote la ff hambar author yg lawak ni.haha💜💜

That girl is the queen of the mafiaWhere stories live. Discover now