chapter 28💜

20 3 1
                                    

Yn:Oppa jangan tinggalkan Yn..Yn nk kita semua bersatu kembali
Kim:bila oppa dh ready oppa jumpa family kita semula ye...

Kau ni memang sial..sebab kau Abg AQ mati..sbb kau family AQ jadi MCM ni..kau MMG layak mati!!!!!!

Kau xde apa ii Yn..apa yang kau pakai sekarang adalah duit hasil dari omma dgn appa kau...

AQ cuma mempermainkan kau je..x sangka kau anggap AQ serius..

Kau cakap dia murah..kau tu yg murah..dasar perempuan xde maruah...

AQ terkejut dan terduduk sambil menjerit.menyebut Yn x salah!!!

Semua disitu pergi ke arah ku..

Yn:omma Kim oppa mana?
Omma: dia turun pergi pantri kejap makan dengan yg lain.knp Yn?
Yn:(memandang sekeliling bilik)Yn DKT mn omma?
Omma:dkt hospital syg.. syukur la Yn dh sedar..
Yn:apa jadi dkt Yn omma?
Omma:Yn pengsan.dh dekat seminggu yg x sedar kan diri...Yn tunggu ye..omma panggilan doktor..jangan banyak bergerak tau..

Omma keluar dari bilik ku dan memanggil doktor...

Kim pov

Kim:bila la agaknya Yn nk sedar..rindu betul nak dengar suara dia..
Appa:sabarlah Kim..adik kamu tngh bertarung nyawa untuk hidup..appa yakin usaha dia x akan sia ii..

Tiba ii telefon ku berbunyi

Ye?

..........

Betul ke..ok Kim ajak yg lain ok..kejap lagi Kim sampai..

...........

Jin:spe call Hyung?
Kim:omma call ckp Yn dh sedar
V: betul ke?
Kim: Nee..jom la..mesti Yn dh tunggu..


Skip sampai hospital..

Kesemua masuk ke dalam bilik Yn..

Yn:oppa!!(panggil ku)
Kim:Yn.. syukur la Yn dh sedar..
Yn:(tersenyum memandang jin)jin oppa xnk peluk Yn ke?

Jin terkejut tapi dengan segera dia memeluk AQ..

Jin:oppa mintak maaf Yn..
Yn:sbb?
Jin:sbb oppa tuduh Yn MCM ii.benci Yn..
Yn:Yn ok je oppa..Yn dh lama maafkan..Yn x terasa hati PON..
Jin:oppa thu mesti beratkan Yn nk maafkan oppa..
Yn:xdelah..Yn faham..Yn dh biasa lalui.so Don't worry...
Yn:hobi Hyung,namjoon Hyung, Jungkook Hyung,jimin Hyung..tq sbb lawat Yn
.and Yn nk minta maaf sbb Yn nyawa korang semua terancam jugak..
Namjoon:it's okay yn..lagipun kami dh anggap family Yn MCM family kami jugak
Jimin:tapi MCM mn Yn berani nk hadap D7 ye..Klau jimin la..MMG x berani
Yn: perwatakan Yn buat Yn jadi berani...lagi ii Klau dia sentuh family Yn..

Dri tadi AQ tngk v diam..xkn dia xnk tegur AQ...

V pov
Yn langsung xnk tegur or sebut nama AQ..mungkin dia x bleh maafkan AQ..xpelah v..mungkin dia bukan jodoh kau..(batin v)

Jin:erkkk jom kita keluar..tinggalkan v dgn Yn kat dalam..mungkin dia nk cakap dgn Yn tapi malu..(mereka yang faham PON keluar dan meninggalkan mereka berdua sahaja)

Yn:knp awak dari tadi diam je?xnk ckp dgn saya ke?
V:Yn awak marahkan saya lagi ke?
Yn:pasal P?
V:dulu sbb saya hina awak..

Muka ku terus berubah dan memandang ke arah cermin yang boleh menampakkan bangunan di luar..

Yn:ye saya marah..awak buat saya MCM xde harga diri..saya tahu masa tu saya hanya pekerja biasa sahaja...tapi itu PON bersebab..
V:saya minta maaf....(belum sempat v menyambung AQ sudah dahulu memotong percakapan nya)
Yn:maaf?senang betul cakap perkataan maaf..Klau la maaf ni mudah.x akan ada kecewa dlm diri seseorang..
V:ye saya tahu saya salah...Klau awak xnk maafkan xpe..saya faham..lagipun saya tahu..awak x akan mampu terima saya balik.. walaupun saya masih sayangkan awak..tapi itu dh terlambat..xpelah Klau dh xde apa ii saya nk pergi dlu..
Yn:awak nk Kemana?
V: balik.dan lps tu saya x akan kacau awak Smpai bila ii..terima kasih untuk selama ni Yn..saya seronok walaupun bahagia saya dgn awak sekejap..
Yn:saya x suruh awak pergi PON..
V:dh awak xnk kat saya..saya pergi la..
Yn:saya x cakap pon..ingat saya pesan apa haritu masa
V:jaga bakal mak mertua awak ni baik ii..jangan bagi dia sedih..happykan dia..klau saya x balik tlg tngk kan dia tau
Yn:(tersenyum)
V:maksudnya?


Dia nak kau jadi suami dia la tuh




*Hai korang lama kan x update.. author nak cakap selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin...maaf kan jika ada salah silap..vote ye..💜💜💜


That girl is the queen of the mafiaWhere stories live. Discover now