chapter 20💜

23 3 0
                                    

Rumah yn
(Semua orang ada kecuali yn)

Omma:kim..sini jap omma nk tnya?
Kim:tnya apa omma?
Omma:pasal yn?
Kim:knp dgn yn?
Omma:mcm mn dia bleh terlibat dalam dunia mafia ni?
Kim:(termenung)
Omma:kim oh kim(mengetik jari di depan anak lelaki sulungnya)
Kim:ok disebabkan semua org dh ada kat sini..kim akan cerita..citer dia mcm ni..


Flashback

Yn:please saina..jangan buat mcm ni..aku takut..
Saina:kau jerit ii pon bukan nya ada spe dengar...hahhaha..
Yn:knp kau buat mcm ni saina..apa yg kau nak dkt aq?
Saina:aq nk kau merana..sama mcm aq rasa..
Yn:cukuplah saina...kau dh malukan aq depan org ramai..kau tuduh aq bunuh abg aq..padahal aq xbuat saina..smpaikan kawan baik aq pon xnk kwn dengan aq dh..
Saina:padan muka kau..hahah..puas hati aq...now skrg aq nak kau layan lelaki ni..
Yn:no saina..aq bukan pelacur..aq dtg sini nk belajar saina..please(hendak larikan diri)
Saina:hey don't run..hahah..kau xakan dpt larikan diri..now ikat dia..

Lelaki tersebut mengikat aq pada katil..

Saina:now..beautiful night to you yn..hahah
Yn:someone.please help me..omma appa(batin yn)

Tiba ii

Hey...lepaskan gadis tu..aq menoleh ke arah suara tersebut...akhirnya terjadi adegan tumbuk menumbuk di depan ku..akhirnya namja yg mengikat ku itu jatuh pengsan..dan dua lelaki itu selamatkan ku..

Yn:spe nama awak berdua ye?
Michael:saya michael..ni adik saya jackson..
Yn:tq sbb selamatkan saya..
Jackson:it's okey la..btw..kami nak bawa awak pergi 1 tempat..jgn takut..sarah and bethany akan teman awak jugak
Yn:spe sarah and bethany tu?
Jackson:tunang kami berdua..

Akhirnya aq melihat sarah and bethany..aq dibawa ke 1 villa yang sngt besar dan mewah..

Yn:rumah spe ni?(tanya ku)
Michael:ni la rumah kami...eh jom masuk..ada seseorang nak jumpa awak.
Yn:spe?
Michael:my daddy..

Aq mengikuti langkah michael untuk berjumpa dengan daddy nya..and yeah now aq berhadapan dengan lelaki yang sudah berusia..

Yn:tuan nk jumpa saya ke?
Encik mark:knp panggil tuan..panggil saya daddy..daddy mark..mulai skrg awak anak angkat saya..
Yn:wait..knp plak saya...encik mark kn ada anak encik sendiri..
Encik mark:saya mmg ad suruh michael and jackson..tpi diorang xnk..please yn..

*hai korang how ok ke chapter ni..ke hambar💜💜


Omma:

That girl is the queen of the mafiaWhere stories live. Discover now