KAU BALIK SEKARANG!!!
Yn pov
Knp dgn jin hyung ni?ada apa ii jadi kat rumah ke?tanpa berlengah aq terus pulang ke rumah...sesampai di rumah aq ternampak jin hyung menunggu dengan wajah yang agak bengis..aq menegur jin hyung!!
YN:hyu...(belum sempat aq meneruskam kata kata ku..jin hyung memotong dengan suara yang agak tegas)
JIN:kau pergi mana!!!!!!
YN:oh yn pergi kedai printer nak print kertas(terangku)
JIN:kau masuk..ada benda aq nak settle kan dgn kau(menarik tangan ku)
YN:hyung sakit tangan yn(jin membaling ku di tengah ruang tamu yg dipenuhi dgn anggota bts yg lain dan omma appa)hyung knp hyung?knp bt yn mcm ni?
jin:eh aq malas nk ckp bnyk dgn kau
.skrg ni aq nk tnya mana barang yg kau ambik..pulangkn skrg!!!!
YN:barang ap hyung..yn x thu ap ii..ap ni omma appa?barang ap ni?
Jin:eh kau jgn bt ii x thu..kau dh ambik barang tu..kau jual kat org..laptop milik v hilang..dia ckp yg dia nmpk kau masuk bilik dia...
Yn:mana ada v...saya x ambik..apa salah yn dkt hyung..smpai hyung benci sngt dgn yn?
Jin:skrg ni aq xnk ckp bnyak..aq bagi kau tumpang kat sini..kau boleh mencuri barang ii kwn aq?eh perempuan jenis apa kau ni ha?kau nk malukan omma dgn appa ke...diorang didik kau hntr kau pergi belajar dkt luar negara..ini balasan kau..MURAHAN betul kau ni...aq nak kau keluar dri rumah ni..barang kau aq dh siap letak dkt luar bilik kau...kau pergi ambik beg kau keluar dri sini!!!!!Aq berlalu meninggalkan mereka..untuk ke bilik ku..sementara tu di ruang tamu ada seseorang datang ke rumah jin hyung..
Xxx:Anneyeong..ini rumah kim seok jin ke?
JIN:nee..ada apa ii ke?
Xxx:saya nak jumpa tuan kim..nak bagi surat ni
Jin:xpe biar saya bagi sendiri..tq ye..Jin pov
Appa..ni ada surat untuk appa..
KEPADA ENCIK KIM&KELUARGA,saya mohon maaf disebabkan pertolongan dana saya kepada encik kim tu menyebabkan encik cedera dipukul oleh musuh encik..jadi untuk menebus kesalahan saya..saya ingin menjemput anda dan keluarga datang ke majlis PERTEMUAN MAFIA..saya mohon maaf mungkin encik tidak selesa tapi dengan cara ini kita boleh bersemuka..pada majlis itu nanti..segala jawapan yang encik cari tentang saya akan terjawab..encik kim akan menjadi tetamu vvip saya...jangan risau nanti saya akan suruh pengawal untuk menjemput encik sekeluarga..encik tolong datang ye..
Ikhlas dari queen mafia
Jin:surat apa tu appa?
Appa:surat dri queen mafia..dia srh kita dtg sekeluarga...Aq melalui hadapan mereka dan berhenti dia depan kedua org tua ku
Yn:maafkan yn omma appa...yn dh malukan omma appa...xpelah biar yn keluar dri rumah ni..
Appa:yn..appa percaya yn x buat..yn jgn pergi mana ii.ddk je sini...kita pergi majlis ni sama ii ye(menunjuk isi surat tersebut)
Yn:(membaca isi surat tersebut lalu tersenyum)yn x dpt ikut omma appa...omma appa pergi ye...pakai hensem ii cantik ii tau..mungkin dkt situ appa dpt semua jawapan yg appa cari..yn mintak maaf..jin hyung yn mintak maaf atas kesalahan yn selama ni..yn akan buktikan pada semua org yg yn x bt dan yn mampu untuk beli lebih dri apa yg semua boleh beli(smbil memandang v)Aq berlalu keluar dri rumah tersebut...sedangkan v!!
V pov
Mian yn(batin)
Flashback
Jin:v?laptop kau mana?
V:ad hyung..tpi hyung nk bt apa.
Jin:aq simpan laptop kau dlu..
V:tpi hyung nk bt ap
Jin:aq nk bt sebab untuk yn keluar dri rumah ni
V:tpi hyung?
Jin:xde tpi ii..aq nk muak tngk muka diaend flashback
*hai korang..mcm mn chapter 11 ni..ok ke..author sedih sbb xde spe nk vote ff author yg x seberapa nk ff sngt🙄🤣...pape pon take care..love you muah💜💜💜
YOU ARE READING
That girl is the queen of the mafia
Açãocerita ini berkisarkan seorang gadis nerd bernama kim seok yn adik kepada kim seokjin.kim seok yn diberi cabaran oleh keluarga nya untuk mencari pekerjaan dan akhirnya dia mendapat pekerjaan di bighit ENT sebagai staff untuk bts.di situ pelbagai kis...