2 tahun kemudian..
Yn:Kim hyeri,Kim Hyuna...elok ii main sayang...
Hyeri&Hyuna:Nee ommaYe AQ sudah berumah tangga..dengan siapa..dengan siapa lagi..Kim Taehyung la..seorang lelaki yang paling AQ cintai...hahaha ayat kau😂..dan dikurniakan 2orang cahaya mata kembar..
Omma:Yn?mana Hyuna dgn hyeri?
Yn:ada tu omma..main dkt bawah pondok tu..
Omma: skrg Yn dh jadi ibu.kena banyak sabar dengan perangai anak ii..Klau degil tu biasalah...x sngka..Yn yg manja ni dh jadi ibu...tapi bgi omma Yn masih lagi bdx kecil..
Yn:oh ye omma..oppa balik bila?
Omma:dia ckp Harini la...appa pergi ambik dia kat air port tu..Kim Hyung sudah mengambil alih kegiatan mafia ku sepenuhnya...sekarang tiba masa untuk aq fokus pada family ku sahaja....jin Hyung plak dh berbaik sepenuhnya dgn aq..berkat sabar..kami bersatu kembali.....tiba ii terdengar suara di pintu..
Sayang?hyeri Hyuna..mana semuanya
Hyeri&Hyuna:appa balik.!!!!!
V:eh anak appa..dh cntik dh..mama mana?
Hyeri:mama ada dgn halmeoni..V ke arah ku..
V:hai syg..
Yn:hai..awak dh MKN..Klau belum jum makan sekali
V:blom saya nk makan dgn awak la..
Yn:dh ii Jum..Kami berjalan ke arah meja makan..terdengar bunyi kereta masuk ke arah garaj...
Kim:hello semua..miss me?
Yn:oppa!!!(jeritku dan pergi memeluk oppa)Yn rindu dgn oppa...
Kim:alah sian nya adik oppa sorang ni..maklumlah bz..ssh nk jumpa family..tapi xpe kali ni kita spenda time sama ii ok..Eh jgn lupa kami jugak
AQ memandang ke arah suara tersebut..ye ahli bts yg sudah aq anggap keluarga... syukur..segala apa yg aq inginkan menjadi kenyataan..cinta antara idol dan mafia....pada suami ku.. terima kasih sbb terima kekurangan diriku..tiada siapa boleh menggantikan awak di hati saya... terima kasih telah hadir dalam hidup saya walaupun pelbagai dugaan telah saya hadap...
I love you syg!!!
*Hai Korang tamatlah cerita Queen of mafia..tapi MCM nk BT season 2..tunggu la..Klau rajin😂😂😂pape PON tq mana yg support author yg ngok ngek ni...nantikan cerita terbaru author yg akan ditulis bila ii sahaja ok.hehee..i love you guys..byeee
YOU ARE READING
That girl is the queen of the mafia
Açãocerita ini berkisarkan seorang gadis nerd bernama kim seok yn adik kepada kim seokjin.kim seok yn diberi cabaran oleh keluarga nya untuk mencari pekerjaan dan akhirnya dia mendapat pekerjaan di bighit ENT sebagai staff untuk bts.di situ pelbagai kis...