WHATT!!!!
Semua yang berada disitu memandang aq...
Kim:knp yn?
Yn:hyung kita pergi office..something dh jdi dkt sna..
Kim:nee..
Chanyeol:tuan muda,cik yn..saya ikut boleh?
Yn:no..you tlg jaga semua org dkt rumah..pastikan klau everything ok..klau ada apa ii call saya.x pon tuan muda...omma appa yn pergi dulu ye..jin oppa..tolong tngk omma appa...klau ada jadi apa ii dkt yn..please jaga omma appa tau...😊😊😊..
Appa:apa kamu merepek ni yn?appa nak kamu pergi mcm ni..balik pon dalam keadaan mcm ni..
Yn:appa..yn x berani janji..sbb yn bukan polis..yn mafia..berhadapan dgn musuh...kita x jangka mcm mn kita diserang...tpi yn cuba tau..
Omma:yn omma nak yn balik dalam keadaan yang selamat ye..janji dgn omma..
Yn:nee..(berlalu pergi ke arah v) kim taehyung(panggilku)
V:nee?
Yn:(mendekat mulut pada telinga v dan berbisik)jaga bakal mak mertua awak ni baik ii..jangan bagi dia sedih..happykan dia..klau saya x balik tlg tngk kan dia tau
V:nee..tapi yn...
Yn:no tapi ii..ini arahan..faham!!
Kim:yn kita pergi skrg..
Yn:nee(berlalu keluar sempat menoleh ke arah dalam rumah)saranghaee omma appa(jeritku)Kereta ku berlalu keluar dari perkarangan rumah...
Skipp
Pejabat yn
Yn:sara what happen?
Btw sara ni receptionis yn merangkap P.A yn..
Sara:cik yn;tuan muda...saya takut
Yn:why..knp office saya habis teruk mcm ni..selerak semua...why sara why?(marahku)
Kim:yn relaks..kita tnya sara dlu..sara what happened?
Sara:mcm ni tuan muda..tadi saya tngh buat kerja..tiba ii ada 1 kumpulan mafia dri mana dtg serang company ni...siap bawak senjata..lps tu saya arahkan bdx ii cik yn semua..malangnya semua tewas awal...dia ada bagi saya 1 surat ni..mintak saya bagi dkt cik yn..(menghulur surat)Kim seok yn,knl aq lagi..D7?musuh ketat kau..aq nak kau serahkan segala fail yang kau siasat pada aq..klau kau nak family kau selamat...
Kim:surat tu tulis apa yn?
Yn:oppa...pasal fail yg kita siasat about d7..siapa lagi yg thu pasal tu..
Kim:selain kita..chanyeol je la yg thu..dan yg boleh akses komputer untuk tu chanyeol je..sbb dia kan hacker..knp yn?
Yn:oppa balik rumah skrg..pergi selamatkan chanyeol and lain ii..klau ada ap ii call yn tau?
Kim:habistu yn?
Yn:pergi je..selamatkan diorang..terutama chanyeol sbb itu sasaran dia..now oppa..Kim hyung pon berlalu meninggalkan aq di pejabat...
Skipp!!
Hampir sejam aq menunggu kim oppa call tpi tiada..akhirnya aq memutuskan untuk call kim oppa sendiri...
Tut tut tut....
Yn:hello op...(belum habis aq bercakap..tiba ii ada 1 suara pada gangang telefon itu)
Xxx:family kau ada pada aq..klau kau nk diorang selamat jumpa aq dkt alamat yg aq hantar....(panggilan diputuskan)Xxx:GUDANG LAMA TERBIAR DKT PINGGIR KOTA..
*hai korang lama author x update...agak ii apa jadi dkt family yn ye?selamat ke x..heheh..vote tau💜💜
YOU ARE READING
That girl is the queen of the mafia
Aksicerita ini berkisarkan seorang gadis nerd bernama kim seok yn adik kepada kim seokjin.kim seok yn diberi cabaran oleh keluarga nya untuk mencari pekerjaan dan akhirnya dia mendapat pekerjaan di bighit ENT sebagai staff untuk bts.di situ pelbagai kis...