chapter 25💜

23 3 1
                                    

Aq bergegas pulang untuk melihat keadaan mereka semua...malangnya sesampai aq disana..tiada sesiapa pon di banglo tersebut...aq menangis menjerit merintih..tpi dah terlambat..family ku semua telah dibawa lari oleh konco ii d7..

Yn:omma appa,mianhae sbb lambat selamat kan semua(menangis)

Sedang aq menangis tiba ii ada 1 suara dri arah dapur sepertinya memanggil ku..

CIK YN(tergagap gagap suara nya)

Aq berlari ke arah dapur dan melihat gerangan siapa disitu..aq terkejut melihat paman chong pembantu kebun ku yang sudah terbaring disitu dengan berlumuran darah..

Yn:paman chong..knp jdi mcm ni..yg lain mana?
Paman chong:mafia ii tu dh bawak lari...
Yn:diorang ada buat ap ii x pada yg lain?
Paman chong:nee..sesiapa yg melawan akan ditetak mcm paman..
Yn:habis yg lain melawan ke?
Paman:x..cik yn...saya nak cik yn hapuskan mereka semua..mereka kejam..mereka jahat..
Yn:paman jangan risau..saya akan hapuskan mereka semua dgn tangan saya sendiri...skrg ni saya bawak paman pergi hospital dulu...

Skip!!!
(Hospital)

Selepas membawa paman masuk ke dalam hospital..aq menerima 1 panggilan dri sara..

Sara::hello cik yn?ada kat mana?
Yn:saya ada dkt hospital sara..knp..ada info terbaru?
Sara:nee cik yn..ini msg dri tuan muda..dia srh saya smpaikan pesanan ni pada cik yn...
Yn:baiklah saya kesana office skrg..
Sara:bukan office cik yn
Yn:habistu dkt mana awak nk jumpa saya..
Sara:kontena tempat pelabuhan
Yn:nee..

Skip
(Kontena pelabuhan)

Yn:sara?
Sara:cik yn..dh smpai
Yn:apa yg tuan muda msg pada awak?
Sara:dia nak jumpa cik yn pukul 9 malam dkt bandaraya seoul berhadapan kompleks terbesar seoul..
Yn:knp dia nak jumpa saya dkt situ..
Sara:i'm not sure..
Yn:ok nnti saya pergi jumpa dia...

Skip
(Kompleks terbesar seoul)

Aq terlihat kim oppa yg sedang menunggu ku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aq terlihat kim oppa yg sedang menunggu ku..

yn:oppa(penggilku)
Kim:yn
Yn:oppa yg lain ok ke? Selamat ke?
Kim:nee..tapi
Yn:tapi apa oppa?
Kim:(mengeluarkan pistol)oppa terpaksa bunuh yn demi keselamatan yg lain

Flashback

D7:(menghulurkan pistol)aq nak kau bunuh yn..
Kim:eh yn tu adik aq..kau giler ke ha?
D7:klau kau nak fmily kau selamat..bunuh yn..

Endflashback

YN:oppa smpai hati oppa nak bunuh yn..yn ni adik oppa..
Kim:oppa terpaksa yn..mianhae yn

Bang!!

3 das tembakan dilepaskan ke arah aq..aq rebah dgn berlumuran darah..

Kim:mianhae yn..oppa buat demi keselamatan yg lain..oppa percaya yn(batinnya)
Yn:op...paa(gagap menahan sakit)

D7 pov

D7:bagus kim...aq suka kau...now korang semua dh tngk kan dia bunuh adik dia sendiri..why not klau dia bunuh korang semua plak..hahaha..

End pov d7.

*hai korang..author nk ckp .yg yn kena tembak dgn oppa dia sendiri...hermm kesian yn..agak ii ada ke heroin lps ni?yelah queen dh mati..😭😭😭please vote ye ff bengong author ni..dh melalut dh ni🤣🤣


That girl is the queen of the mafiaWhere stories live. Discover now