chapter 15💜

23 3 1
                                    

Hari yang dinantikan telah tiba...semua persiapan telah pon disiapkan..semua tetamu vvip sudah pon tiba..

Rumah jin
Appa:harini semua apa yang saya cari akan terjawab...tpi saya rindukan yn...klau dia mesti best kn..
Omma:saya ada call dia tdi..tpi x berjawab...maybe bz kerja tu..
Jin:omma appa and everyone..dh siap ke..
All:yes..we are ready..
Jin:jom turun...diorang dh smpai..
Appa:siapa?
Jin:pengawal queen tu la...kan dia dh ckp nnti pemgawal dia ambikk...
Appa:ok jum..x baik buat org tunggu lama ii..

Mereka pon turun dan menaiki kereta velfire yg dibawa pengawal mereka...smbil dikawal ketat oleh yg lain..maklumlah tetamu vvip terhormat queen mafia..oh ya btw pdnim dgn staff yg lain dh tiba lebih awal di situ..

Skip!!

Akhirnya kami smpai di majlis perjumpaan..besar sungguh dewan milik queen mafia...x sngka dpt jdi tetamu vvip..tiba ii kami didatangi oleh seseorang...musuh appa!!!

ENCIk LEE:yah encik kim..bt apa kat sini..awak tu dh muflis
Encik kim:saya dijemput sbb tu saya dtg..
Pengawal:jaga mulut ye encik lee..mereka tetamu vvip..sedangkan awak hnya tetamu biasa..jadi jaga mulut..

Kami meninggalkan encik lee dlm keadaan yg sedang malu....mc menyuruh tetamu yg lain menjamu selera dlu sementara menunggu ketibaan QUEEN MAFIA..kami menjamu selera..kami berjumpa dengan bnyak mafia dri luar negara..ialah dah majlis perjumpaan QUEEN mestilah mereka hadir..maklumlah hendak melihat sendiri wajah queen mafia.mtakut tu mmg takut..tpi pengawal ada xde la menakutkan sngt...setelah lama menunggu dan menjamu selera...akhirnya mc bersuara..

Mc:kepada tetamu sekalian...QUEEN MAFIA telah tiba dan akan masuk diiringi dengan pengawal...semua tetamu diminta berdiri ye..

Jin:appa..are you okay?
Appa:appa ok..cuma gementar sikit..yelah first time jumpa...takut jugak..
Jin:it's okay appa..jin tahu perasaan appa...

Pintu dikuak luas..bagi memudahkan perjalanan queen mafia...mereka menunggu sosok yg akan masuk kedalam itu sebentar sahaja lagi...

Akhirnya mereka pon masuk...dan itu telah mengejutkan tetamu ii yg hadir..termasuk tetamu vvip yg diundang khas.kerana queen tapi knp namja yg masuk???

HYUNG?!!!!!


*hai korang..amacam plot ni ok ke..ke x ok.hahah..vote le..jgn baca je..hehe love you guys muah💜💜💜

That girl is the queen of the mafiaWhere stories live. Discover now