Cad lacrimi din stilou, in suflet
Acum si noaptea e mai frig
Iubesc doar un tablou, un zambet
Doare, dar nu spun nimic......Asta spuneam întruna☆☆☆♡♡》》》 stau la geam şi plâng nu pot sa cred ca mama nu a vrut sa ma lase nici nu am putut sa termin deoarece se enrvase spunea că nu mă poate lăsa singură e periculos mai ales cu un strain.Sunt foarte dezamagita eu credeam ca o sa o bucure ideea mai ales ca putea sa se relaxese si ea undeva dar ea nu.
Noaptea trece prea greu,nici nu ştiu cum să-i spun lui Gill despre asta poate nu e o iedeea asa de buna mai bine era cu tata el sigur avea incredere in mine si ma lasa dar trecutul e trecut trebuie sa traim prezentul maine am si test la istroie si nu stiu nimic nu stiu ce voi face dar situatia nu e prea roz,ma gandesc sa plec fara sa stie ea dar asta va strica si mai mult relatia mea cu ea ar putea face orice gest necugetat . O sa mai vorbesc maine cu ea dar cred ca o sa fie in zadar.
#Make a sweet 》》》>>>#
Iar e dimineata azi parca am energie incat pot face orice am ore mai tarziu , mama sa trezit si incepsa discut cu ea despre plecarea mea la Paris cu Gill dar degeaba mi-am batut gura deoarece tot nu ma lasa ba chiar ma avertizat ca daca o singura oara mai deschid subiectul despre ''plecare" ma pedepseste o luna.
Iau micul dejun repede iar apoi ma imbarc cu blugii mei negri rupti bluza mov cu imprimeu floral si sandalele gri iar parul in coc.
Plec spre scoala dupa ore trebuie sa ajung la spital pentru analizele lunare mama a ales sa ma consult lunar sa nu apara vreo problema.Pe drum ma intalnesc cu un amic de-alui Gill
-Buna Rose!
-Buna...
-Stii ceva de Gill nu raspunde la telefon de aseara am auzit de la cineva ca ar fi plecat in Franta dar nu pre cred.
-ceeeeee????? nu se poate sa fi plecat fara sa ma anunte si pe mine
-nu stiu dar daca vb cu el anunta-ma
-ok.
Asta ma pune pe ganduri asa ca incep sa ma gandesc la ce e mai rau daca a plecat cu alta .....nuuuuu nu trebuie sa-mi scot asta din cap.
Ajungand la scoala aud vorbind pe holul rece incarcat de atata mister vorbind despre Gill toata lumea zicea ca a plecat la Paris si l-au vazut vb cu una de vreo 18 ani .
Asta ma intristeaza si mai tare nu stiu ce sa cred parca totul se leaga azi va trebui sa caut niste imformatii.
Decid sa sun la aeroport si sa intreb despre Gill Hamber,doamna imi explica ca a plecat azi dimineata la 6:00 cu o domnisoara pe numele Cristiana Liop , ceeeeee nu pot sa cred cine e fufa aia si ce cauta cu Gill la telefon nu mai raspunde dece nu vrea sa vorbeasca,mama avea dreptate sa am grija ca nu e serios dar parea asa de increzator incat am zis lasa sai dau o sansa am fost o proasta acum cine stie ce face el pe acolo dar vreau sa trec peste si sa merg mai departe chiar daca stiu ca o sa sufar asta e viata ne incearca ori castigi ori pierzi.
""Remember to me "" ♡ You lost me :(
""One day you remember me and you say "I'm sorry"♡
Dupa cateva zile am aflat cu adevarat ca el ma inselat de cand la-m vazut vb cu aia.
Ce prost.......nu stie ce a pierdut acum va trebui sa i iau de la capat dar licrurile nu vor ramane asa se va intoarce el la un moment dat si va fi vai de el.
Saptamana viitoare am concurs de poezie si nustiu cu ce poezie sa particip va trebui sa na pregateac intens dar lipsa lui Gill ma deruteaza deoarece acum sufar din cauza lui il iubeam ata de mult dar trebuie sa trec peste,mamei inca nu ia-m spus despre Gill dar va afla cu siguranta ma va certa si imi va spune :Ti-am spus eu sa nu ai incredere in el nu e serios.....
Maine e sambata si vreau sa ma relaxez ii propun mamei sa mergem la spa macar asa mai pot uita de probleme pana la urma e weekend,mama e incantata de idee si propune sa o ia si pe prietena ei Natasha.......
Abia astept maine sper sa ma pot concentra la poezie vreau pana maine sa o termin asa ca toata noaptea stau si ma gandesc tot scriu tot sterg,nu-mi vine vreo idee stralucita arunc un ochi pe geam,luna stralicea si-mi lumina chipul meu cel firav iar stelele ca niste diamante pierdute pluteau in zare ..........tot ma gandeam la Gill din cauza lui nu puteam face nimic mai bine ma culc maine am o zi minunata si nu vreau ca nimic sa o strice.......♡♡♡♡☆☆☆☆》》》》》》》
(Good night tomorrow it's a wonderful day :)))
CITEȘTI
Cine sunt ?
WerewolfViata mea este o carte pe care tu o citesti acum,tot ce mi se intampla este intreaga aventura din care viata ma testeaza. DIN VIATA SCAPA CINE POATE #La vida es dura NEW VIDEO TRAILER- https://m.youtube.com/watch?v=AcfF84us_dA