New-Trailer Cine sunt? e primul trailer mai urmeaza unul la sfarsitul carti ( sper sa va placa :D). https://m.youtube.com/watch?v=DYNYQvEWUiM
Dupa o saptamana in care vampiri au incercat sa ma anihiledeze acum este randul meu sa le vin de hac , chiar daca nu voi reusi macar am incercat.
Dis de dimineata incep sa cotroboi prin casa dupa diferite lucruri ...Peter iar a lasat hainele murdare in mijlocul casei si s-a tirat repede la fotbal.Ce tupeu are baiatul asta !
Dupa cateva ore mama se intoarce de la serviciu si fara sa-i pese de ceva isi tranteste hainele si geanta si dispare in camera ei .
Ce mai are si asta?
Toata lumea are nervi astazi?
Helowww!!!!
Daca tot sunt in plus aici mai bine plec sa iau putin aer asa imi voi reveni mai repede...
Dar ce sa vezi plimbarea in parc mai mult rau mi-a facut..vad negru in fata ochilor aia e Isis?
Ce draku cauta ea aici ???
Nu vreau sa le stric dialogul mai bine stau aici si vad ce se intampla.
Nu mai rezit sa stau sa ii privesc ma duc peste ei.
-Ma scuzati deranjez?...
-Rose ce cauti aici?
-Offf copilito iar te bagi unde nu-ti fierbe oala?
-Peter repede hai acasa ....misca!!!
-Dar...!!
-Nici-un dar tinere mergi acasa acum stii ca nu e bine sa te bagi in seama cu necunoscuti.
Ajungem acasa iar senzatia este la fel....tristete si ura...unde e mama?
-Mama????
-Mamama????
Unde sa dus femeia asta?niciodata nu e de gasit.Asadar Peter ce era cu tine si cu femeia aia?
-...pai nu era mai nimic doar ma intreba unde e padurea adormita!
-hahaha!!! Ce gluma buna . Cu cine crezi ca vorbesti aici ? Cu mama sau cu Isis?
Serios mia spus doar ca diseara sa fiu in padure langa statuia THe VAmpiRe !atata tot!
Hmmm m-am cam prins despre ce e vorba cred ca vrea ceva de la el si nu stie cum sa obtina.
Seara se lasa repede mama inca nu e treaza cinse stie pe unde a baut.Peter pe unde o fi doar nu a plecat?
Peter....
Peter!!!
Doamne a plecat fara nicio urma trebuie sa ma duc repede dupa el altfel Isis il va transforma in vampir.
Imi iau repede o jacheta neagra si decolez pe supermotorul meu rodu ca focul ....intr-o clipita ajung dar nu inainte sa trec pe la prietena mea Sorana care imi va da cateva detali cu privire la statuia din parc eu nu stiam mai nimic despre asta dar acum am aflat acolo e locul unde vampirii se intalnesc e un loc foarte periculos asa ca o TEPUSA e nelipsita ...
Hmm parca spunea ca aici se afla statuia dar???nu e nimic in jur.
Ca sa vezi la cativa metri mai incolo erau cei doi inculpati imi indrept privirea si incerc sa ascult ce se vorbeste.Colierul meu iar o ia razna rosu din nou??? What fuck ??? Chiar aici ..offf ce poate fi mai rau!
Luna rasare iar eu odata cu ea imi introc privirea si observ ca e prea tarziu Peter a fost transformat deja in vampir iar acum e sub vraja lui Isis.Nùuuuuuuujiiu!!!!!!!.
Ma indrept spre casa cu mintea goala iar singurul lucru pe care vreau sa-l fac e o baie fierbinte!
Totul sa intamplat prea repede iar eu nu am putut face nimic ma simt vinovata pentru tot dar asat e nu am ce face .#c,estlavie
CITEȘTI
Cine sunt ?
WerewolfViata mea este o carte pe care tu o citesti acum,tot ce mi se intampla este intreaga aventura din care viata ma testeaza. DIN VIATA SCAPA CINE POATE #La vida es dura NEW VIDEO TRAILER- https://m.youtube.com/watch?v=AcfF84us_dA